Входящ или изходящ маркетинг предпочитате за вашия бизнес

   Входящият и изходящият маркетинг описват две категории за популяризиране на вашия бизнес. Те формулират типа взаимоотношения, които бизнесите се стремят да имат със своите клиенти и как работят, за да ги ангажират. Най-често комбинацията от изходящи и входящи маркетингови дейности генерират възможно най-добри резултати.

Изходящ маркетинг

Изходящият маркетинг се опитва да достигне до потребителите, чрез обща медийна реклама, както и, чрез личен контакт. В зависимост от мястото, подходът може да бъде изключително широк (телевизионна реклама), напълно личен (срещи лице в лице) или „безличен“ (студени обаждания или масови имейли).

Изходящият маркетинг е маркетинг, базиран на прекъсване. Предпоставката му е да се намери медия с голям брой последователи и периодично да се прекъсва това следене с неасоциирани реклами. Целта е с внимателно планиране и проучване на демографията, малък процент от аудиторията ще чуе прекъсването в сюжета и ще се превърне в клиент.

За да направи стратегията за изходящ маркетинг по-ефективна, професионалистът трябва да се погрижи да изготви стратегически скриптове. Важно е студените разговори или имейли да звучат органично, естествено и информативно. Ако скриптът звучи твърде много като рекламно представяне, по-вероятно е публиката да го види като телемаркетинг обаждане или спам. Писменото копие трябва да изразява марката на компанията с няколко прости фрази и правилното прилагане на тона. Това включва превръщането на съобщението в достатъчно лично, така че получателят да се чувства така, сякаш обаждането или имейлът са насочени към него и неговия начин на живот, но не толкова лично, че ефективността на стратегията да се обезцени.

Друг начин да спечелите интереса на аудитория, която е получила студено обаждане или имейл, който се използва ефективно от много фирми, е поощрителното предложение. Компаниите, които са в състояние да подобрят усилията за генериране на потенциални клиенти с изходящ маркетинг, правят това, като канят публика да участва в конкурс или медийна промоция, която има потенциал да доведе до награда. Възможността за спечелване на паричен стимул често предизвиква интереса на всеки и работата или процесът, който извършват за тази потенциална награда, води до по-голяма ангажираност с една компания и продуктите или услугите, които тя предлага. Това взаимодействие може да бъде достатъчно, за да насърчи потенциален клиент да се регистрира за пробна услуга или да закупи продукт.

 Входящ маркетинг 

Входящият маркетинг се фокусира върху създаването на качествено съдържание, което привлича хората към вашата марка и бизнес. Вашите целеви клиенти може да се опитват да решат дали наистина се нуждаят от вашия продукт или услуга, проверяват вашите конкуренти, проучват вашата индустрия и търсят новини онлайн. И така, целта тук е да предадете вашето послание, чрез съдържание, което говори за всички тези етапи и сценарии от процеса на покупка.

Има четири етапа на методологията за входящ маркетинг. Те привличат, превръщат, затварят и радват. В тази фаза трябва да привлечете правилните непознати към вашата марка и вашия уебсайт с помощта на убедително и качествено съдържание, което отговаря на техните въпроси. Блоговете, SEO стратегията и социалните медии помагат за постигането на това.

Ще превърнете тези посетители в квалифицирани потенциални клиенти във фазата на конвертиране с помощта на убедителни призиви за действие, формуляри и оптимизирани целеви страници. В заключителната фаза ще работите за превръщането на тези потенциални клиенти в нови клиенти с помощта на инструменти като обширно разузнаване на потенциални клиенти, поддържане на потенциални клиенти, отчитане в затворен цикъл и оценка на потенциални клиенти, съчетани с най-добрите практики за проследяване на потенциални клиенти. Фазата на наслада понякога е пренебрегваният елемент от входящия маркетинг и гарантира подновяване и препоръчани препоръки.

Правилната маркетингова стратегия за вас

За да разберете какво е подходящо за вашата компания, трябва да вземете предвид своя пазар, вашите цели и вашата марка. Когато става въпрос за разглеждане на вашия пазар, трябва да помислите кои са вашите идеални купувачи и как те обикновено пазаруват това, което предлагате. Къде отиват, за да научат повече за видовете решения, които предлагате? За да получите по-добра представа, разгледайте вашата индустрия като цяло и преките си конкуренти. Кои маркетингови тактики са най-често срещани и изглеждат най-ефективни?

Имайки предвид целите си, трябва да се запитате какво се опитвате да постигнете. Искате ли да изградите информираност за марката? Стимулиране на трафик? Колко клиенти се стремите да получите и какъв е графикът ви за постигане на тази цел?

Входящият маркетинг е най-добрата дългосрочна стратегия, но вероятно няма да увеличи драстично бизнеса през първите няколко месеца. Изходящият маркетинг, от друга страна, може да ви помогне да привлечете клиентите бързо, но е с намаляваща възвръщаемост.

Най-добрата стратегия е да комбинирате по малко и от двете, като същевременно предприемете входящ подход към двете – което означава, че измервате точно резултатите и се стремите към дългосрочно изграждане на марка заедно с краткосрочен растеж.

Помислете как маркетинговите тактики, които прилагате, ще повлияят на имиджа на вашата марка. Стартирането на агресивно студено обаждане може да доведе до някои продажби предварително, но как ще се отрази на репутацията ви в дългосрочен план?

По-добре е да следвате подход, фокусиран върху входящата информация, който също използва изходящ маркетинг, когато е подходящо. Това означава да използвате изходящи тактики, за да изведете компанията си пред потенциални купувачи, като същевременно се фокусирате главно върху помощта, отколкото върху продажбата предварително.

Докато входящият маркетинг предлага редица атрактивни предимства, маркетингова кампания, която може творчески да комбинира двете маркетингови стратегии, е тази, която ще генерира най-голям интерес и ще осигури най-много потенциални клиенти. Лесно е да вземете демографската информация, получена от входящи маркетингови кампании, и да я използвате, за да приспособите рекламата към хората, които искат да я получат.

Съдържанието, което се доставя, чрез блог, може също да бъде изпратено до потенциални клиенти, които са в бюлетин или имейл списък, За да увеличите генерирането на потенциални клиенти, привлечете ги, като подчертаете изтеглянията на електронни книги, публикации в блогове, видеоклипове и друго налично съдържание във вашите реклами и имейли. Освен това, вместо да последвате обикновен имейл, в който благодарите на потенциалния клиент за отделеното време, изпратете връзка към подходящо съдържание, което сте създали, което се отнася до това, което сте обсъдили на срещата си. Всички тези практики осигуряват изходящ изход за качествено съдържание, разработено за целите на входящ маркетинг.

Няма правилен или грешен отговор при вземането на решение за съотношението на входящия и изходящия маркетинг, тъй като то зависи силно от индустрията, нуждите на вашата компания и текущия пазар, към който се насочвате. Наличието на здравословен маркетингов микс от входящ и изходящ маркетинг е задължително в днешната дигитално управлявана система!

 

Разликата между входящия и изходящия маркетинг е фина и често границите между двете са замъглени. Например, входяща маркетингова програма може да се използва като първа стъпка в дългосрочна маркетингова кампания за събиране на данни за потенциални клиенти като има предвид, че свързана изходяща част ще бъде използвана за подхранване и образоване на тези потенциални клиенти до точката, в която те са готови да вземат решение за покупка. Заедно те създават устойчива, дългосрочна програма, която може да създаде непрекъснат поток от възможности за продажби.

Препоръчваме още:

Как да създадете идеалния уеб каталог Как да създадете идеалния уеб каталог Прочети повече
Как да създадем стратегия за Instagram? Как да създадем стратегия за Instagram? Прочети повече
Какво съдържание да напишете за всеки етап от маркетинговата фуния Какво съдържание да напишете за всеки етап от маркетинговата фуния Прочети повече
нагоре