5 съвета как да оптимизирате вашите целеви страници за реализации

   Вашата платена рекламна кампания върши своята работа да насочва търсещите към вашите целеви страници. Това е страхотно, но вашите страници вършат ли си работата?

Ако голям процент от хората ги посещават, без да преобразуват, значи не са. Точно затова е оптимизацията на конверсията. Ако имате проблеми с привличането на посетители да конвертират, разгледайте нашите пет съвета за оптимизиране на страниците си за реализации.

Но преди да започнем, нека дефинираме коефициента на конверсия. Вашият процент на реализация е процентът на посетителите на уебсайта, които предприемат конкретно действие, обикновено в отговор на вашия призив за действие (попълване на формуляр, телефонно обаждане, упътвания за шофиране, покупка и т.н.).

Нека да поговорим как да подобрим своя процент на реализация.

Имайте стратегия и цел, преди да започнете да създавате страница

За да постигнете успех в оптимизирането на целевите страници за реализации, ще трябва да измислите стратегия, преди дори да помислите да започнете да създавате страница. Може да звучи налудничаво, но създаването на уеб страница (когато е направено от професионалист) всъщност се случва до края на процеса на уеб дизайн. Ако планирате целите на страницата си и се опитате да проектирате страницата около тези цели, ще успеете. Така че, изчакайте създаването на страницата, докато не зададете цели, дефинирате целевата си аудитория и очертаете как искате да изглежда страницата.  Ако все още не сте го направили, създайте няколко персони на идеалната си целева аудитория. Имайте предвид тези личности, когато създавате или обновявате уебсайта си.

Ето някои неща, които трябва да имате предвид, когато създавате персона:

  • Демографска информация

  • Пред какви проблеми е изправен клиентът

  • Какви резултати биха искали да постигнат

Така че, ако вашият бизнес предлага уроци за студенти, вашата целева аудитория ще бъдат студенти, техните родители, абитуриенти и т.н. Създайте няколко персони въз основа на вашата целева аудитория и вземете предвид целите, болките и нуждите на персоната. След това работете върху стратегията си. Разберете какво вие (или потенциалният клиент) искате да постигне на страницата, както и какво действие искате да предприеме вашата аудитория. Каквото и да искате да постигне на страницата, уверете се, че е очевидно в призива ви за действие. Вашият CTA трябва да бъде проектиран така, че да помогне на аудиторията ви да предприеме това конкретно действие. След като разработите стратегията си, можете да проектирате и изградите своята страница.

Поддържайте чист дизайн

Огромна част от оптимизацията на конверсията е поддържането на целевите страници без претрупване и ненужна информация или връзки. Ако сте послушали нашия съвет и имате цел за вашата страница, уверете се, че целта е очевидна за търсещия. Не искате да затруднявате действията на посетителите на вашия сайт.

Как улеснявате конвертирането на посетителите на целевата страница?

Премахнете възможните разсейвания. Ако имате една конкретна цел, направете тази цел единственото нещо, което потребителят може да направи на тази конкретна страница.

Уверете се, че използвате цветовете разумно на страниците си. Твърде много цветове и изображения само ще разсейват посетителите на сайта ви. Въпреки това, когато се използва правилно, цветът може да помогне за увеличаване на реализациите.

Когато избирате цветове за целеви страници, ще искате да помислите как цветът влияе на хората.

Това е, което потребителите свързват с всеки цвят:

  • Червено: сила, опасност и любов

  • Жълто: радост, енергия и щастие

  • Оранжев: дава въздействието на червеното с енергията на жълтото

  • Зелено: природа, растеж и зелено означава манталитет

  • Син: доверие, лоялност и увереност

  • Лилаво: лукс и богатство

  • Бяло: невинност и съвършенство

  • Черно: елегантност, изтънченост и усещане за висока стойност/цена

Бялото пространство също е мощен инструмент. Това, че не покривате всеки инч от вашия сайт с текст или изображения, не означава, че пространството се губи. Бялото пространство около бутона с призив за действие може да помогне на бутона да се открои и да увеличи реализациите.

A/B тестване

Всеки път, когато искате да промените нещо на целевата си страница, тествайте го с A/B тестването. A/B тестването включва тестване на две опции. Ако искате повече посетители на уебсайта да попълнят формуляр на страницата ви, можете да тествате добавянето или премахването на едно от полетата на формуляра, за да видите дали промяната увеличава реализациите. Можете да тествате A/B заглавия, дизайн на целевата страница, дизайн на бутони, призив за действие или почти всяка друга част от страница. A/B тестването на нови елементи на страницата ви позволява да видите как промените влияят на вашите проценти на реализация.

Неща, които трябва да имате предвид при A/B тестовете:

  • Тествайте един елемент на страница наведнъж

  • Дайте на теста достатъчно време за изпълнение, така че да имате достатъчно данни. Ден или два вероятно не са достатъчно време за бизнеса

  • Не тествайте само веднъж – A/B тестването е непрекъснат процес

Оптимизиране за мобилни устройства

Сигурен съм, че вече знаете колко важна е мобилната оптимизация. Но в случай, че имате нужда от малко убедителност, използването на мобилен интернет надмина десктоп. А 60% от потребителите използват мобилни устройства изключително, за да вземат решения за покупка. Мобилните купувачи също така конвертират 160% по-често в сайтове, оптимизирани за мобилни устройства. По същия начин скоростта е важна както на мобилни устройства, така и на настолни компютри – 73 процента от потребителите казват, че са използвали уебсайт, който е бил твърде бавен. И 40 процента ще напуснат страницата, ако зареждането й отнеме повече от три секунди. Така че, не оптимизирайте сайта си само за мобилни устройства. Уверете се, че се зарежда и реагира бързо както на настолни компютри, така и на мобилни устройства.

Добавете социално доказателство

Вероятно вече знаете, че добавянето на рецензии към вашия уебсайт може да повиши доверието във вашия бизнес, но също така може да повиши процента на реализация на вашите целеви страници.

Ето защо целевите ви страници се нуждаят от рецензии .

  • 97 процента от потребителите четат отзиви

  • 88 процента от потребителите се доверяват на онлайн рецензиите толкова, колкото и на приятелите си

  • Само един преглед може да увеличи реализациите с 10 процента

  • При 100 прегледа реализациите могат да се увеличат с 37 процента

Добавянето на снимка от рецензента увеличава реализациите с 22 процента.

 

Следвайте блога ни за интересни маркетингови теми!

Препоръчваме още:

Какво е биткойн Какво е биткойн Прочети повече
Как да създадете ефективна LinkedIn B2B стратегия Как да създадете ефективна LinkedIn B2B стратегия Прочети повече
Изпробвайте тези 6 маркетингови решения Изпробвайте тези 6 маркетингови решения Прочети повече
нагоре