Защо вашият уебсайт трябва да задоволява 2 аудитории?

   Що се отнася до вашия уебсайт, знаете, че трябва да се харесате на потребителите, но това не е единствената аудитория, за която трябва да се притеснявате.

Замисляли ли сте се някога как търсачките, като Google, класират уебсайта на вашия бизнес и му помагат да се показва в съответните търсения?

Точно както се опитвате да успокоите потребителите, когато търсят бизнес като вашия, трябва да направите същото и за търсачките.

Това, което тези две аудитории търсят обаче са малко по -различни. И така, какво можете да направите, за да задоволите и двете едновременно? Помислете за използване на локално оптимизиран уебсайт, понякога наричан микросайт.

В тази статия ще разберем какво е локално оптимизиран уебсайт, различните функции на локално оптимизиран сайт и защо вашият уебсайт трябва да обслужва две аудитории!

Какво е локално оптимизиран уебсайт?

Отделно от основния ви уебсайт, локално оптимизиран уебсайт е маркетингов инструмент, който помага за стимулиране на продажбите. Като цяло тези сайтове са съсредоточени върху конкретна тема, и са насочени към отделна аудитория или насърчават продажби или купони за вашия бизнес.

Трябва да мислите за локално оптимизиран уебсайт като разширение на уебсайта на вашия бизнес. Локално оптимизираните сайтове НЕ са създадени, за да се конкурират с уебсайта на вашия бизнес, а по -скоро го подобряват и засилват вашите маркетингови усилия.

Управлението на локално оптимизиран сайт е по -лесно в сравнение с актуализирането на вашия обикновен уебсайт. Промените в уебсайта ви понякога могат да бъдат дълъг процес, ако трябва да преминете през уеб администратора си, за да направите актуализации.

Ако използвате локално оптимизиран уебсайт за вашия бизнес, вашият маркетингов екип или агенция може лесно да влезе и да актуализира съдържанието.

Локално оптимизирани функции на уебсайтове

Както бе споменато по -рано, винаги има две аудитории, които се опитваме да задоволим по време на процеса. Едната е търсачката, а другата е потребителят.

Докато вашият уебсайт е чудесен за потребители, търсещи директно вашия бизнес, локално оптимизираните сайтове се появяват, когато някой търси продукти или услуги, които предлагате (което може да обхване по -голяма аудитория).

Например, ако бях потребител, търсещ автосервиз, но нямах предвид конкретен бизнес, щях да отида в Google и да напиша „автосервиз“. Като собственик на бизнес бихте искали да се показвате в резултатите от търсенето на тези термини, ако те са подходящи за вашия бизнес. Локално оптимизираният уебсайт може да ви помогне в това! Можете да се показвате в местните резултати, като имате локално фокусирано съдържание и сте приятелски настроени към SEO.

Ето някои от функциите, които можете да включите:

  • Интегрира се с вашия уебсайт и повишава неговата релевантност

  • Удобен за мобилни устройства с бърз и отзивчив дизайн, подходящ за всяко устройство

  • Персонализирано за шрифтове, цветове, услуги и др.

  • Допълнителните описания стимулират взаимодействието на потребителите с вашия сайт

  • Фокусираното съдържание ускорява процеса на вземане на решения от потребителите

  • Лесно се адаптира към вашата маркетингова стратегия

  • Коригира се, за да отговаря на алгоритъма на Google, така че да можете да се показвате при подходящи търсения

  • Преглед на функции за изграждане на доверие с потенциални клиенти

Важно е да се отбележи, че Google вижда изброените функции като пълнофункционален уебсайт, създаден за търсения с локално намерение.

Защо трябва да обслужвате две аудитории?

В голямата схема на нещата това, което потребителите търсят и какво търсят търсачките, може да варира. Въпреки че има някои фактори, които се припокриват, те в крайна сметка са две аудитории, които трябва да се задоволят. Потребителите искат да могат да намерят продукт или услуга, които отговарят на техните нужди. Те очакват бързо време за зареждане на вашия уебсайт, както и лесна навигация.

Въпреки че времето за зареждане е важно за търсачките, те също разглеждат съдържанието на страницата, за да помогнат с текущите тенденции и актуализации. Едно нещо, което трябва да се избягва на локално оптимизирани уебсайтове, е запълването с ключови думи. Това всъщност може да навреди на класирането ви, ако използвате ключови думи, които не са подходящи за вашия бизнес).

 

Удовлетворяването на потребителите и търсачките е лесно, когато сдвоите уебсайта си с локално оптимизиран сайт.

Свържете се с нас, за да изработим и вашия уебсайт!

Препоръчваме още:

Как да използвате социалните медии за реклама на вашия хотел? Как да използвате социалните медии за реклама на вашия хотел? Прочети повече
Стратегия за видео маркетинг: Как да използвате видео за популяризиране на вашият бранд! Стратегия за видео маркетинг: Как да използвате видео за популяризиране на вашият бранд! Прочети повече
Как търговците могат да смекчат негативното въздействие на Covid 19 върху тяхната кариера? Как търговците могат да смекчат негативното въздействие на Covid 19 върху тяхната кариера? Прочети повече
нагоре