Как да превърнете уебсайта си в машина за генериране на продажби?

   Някога вашият уебсайт е бил най-горещото нещо в цифровия блок. Изглеждал страхотно и е бил ефективен. Вие и вашият екип за дигитален маркетинг не бихте могли да бъдете по-щастливи.

Но напоследък тази искра просто не е това, което е била. Започнали сте да забелязвате, че сайтовете на вашите конкуренти изглеждат по-опростени и актуални.

И така, прекарвате няколко месеца, за да го свършите. Актуализирате съдържанието, освежавате външния вид и прилагате модерна технология, за да направите вашата организация да изглежда по-конкурентна. След седмици прегледи, одобрения и тестове, това най-накрая е направено.

Но след цялата работа, която сте свършили, осъзнавате, че нищо не се е променило. Все още няма много нови потенциални клиенти, идващи от сайта. Не сте сигурни какво да правите.

Ако това ви звучи познато, не се притеснявайте. Много други търговци са били в също като вас. Добрата новина е, че има начин да върнете тази искра обратно. Ето как да превърнете сайта си в машина за генериране на клиенти за вашия бизнес.

  • Вашият уебсайт е двупосочен канал

Днешният пейзаж на дигиталния маркетинг е пълен с взаимодействие, генерирано от потребителите съдържание, динамични резултати от търсенето и други. Не е чудно, че конкуренцията за потенциални клиенти става все по-ожесточена. Как е възможно да се пресече целият шум?

За да отговорите на този въпрос, ще трябва да се поставите в ума на посетителя на уебсайта си. Какво би си помислил той? Най-вероятно той ще търси нещо, което предлага стойност и ако не го намери бързо, ще продължи напред. По-внимателното разглеждане на гледната точка на посетителя е първата стъпка към създаването на двупосочен канал за комуникация.

Изглежда просто, но е изненадващо колко често търговците могат да пропуснат целта. Ако вашият уебсайт не е оборудван, за да предложи реална стойност на посетителите, вашите потенциални клиенти вероятно ще напуснат. Според едно проучване 84% от 25 до 34-годишните са излезли от уебсайт поради неподходяща или натрапчива реклама . Потребителите знаят, когато компаниите не мислят за техните нужди.

Така че, за да генерирате повече потенциални клиенти, ще трябва да създадете динамичен уебсайт. Динамичният уебсайт взаимодейства и се адаптира към посетителите въз основа на техните индивидуални действия и нужди. Това е уебсайт, който работи за вашата организация денонощно, като ангажира квалифицирани клиенти.

  • Идентификация на посетителите

Разбира се, вашият сайт е начин посетителите да научат за вас, но също така трябва да бъде и начин да придобиете ключови прозрения в своите посетители, за да ги превърнете в потенциални клиенти.

Знаете ли, че 98% от посетителите в мрежата остават анонимни, защото не попълват формуляри ? Изглежда невъзможно да се уловят тези 98% без попълване на формуляри, но всъщност е лесно, ако използвате анонимна идентификация на посетителите на сайта.

Идентификацията на посетителите, обикновено включена в платформа за автоматизация на маркетинга, използва обратното IP търсене, за да идентифицира посетителите на вашия сайт. Той ви предоставя информация за контакт, включително имена, имейли, телефонни номера и връзки в социалните платформи - ефективно удвояване или утрояване на броя на възможните клиенти, които могат да бъдат събрани от вашия съществуващ уеб трафик.

Можете да използвате тази информация, за да персонализирате вашите съобщения въз основа на организацията на вашия потенциален клиент, заглавия, съдържание в социалните медии и др. Идентификацията на посетителите ви позволява да насочвате вашите съобщения, за да бъдете по-ефективни на пазара.

  • Динамично съдържание

След като внедрите проследяване на посетителите на вашия уебсайт и той идентифицира посетителите, можете да персонализирате сайта си за всеки посетител с динамично съдържание.

Динамичното съдържание ви позволява да ангажирате посетителите, като създавате целева страница или поредица от целеви страници, където съдържанието се променя въз основа на номера на посещението или дори миналото поведение на всеки посетител. Динамично съдържание може да се използва и в автоматизирана електронна поща.

Например, първото посещение може да предложи уводен видеоклип, второто посещение може да предложи образователна бяла книга, а третото посещение може да предложи код за отстъпка. Тази поредица от целеви страници ефективно подхранва потенциални клиенти, докато не са готови за конвертиране и динамичното съдържание не спира след кликване.

  • Автоматизация на имейли

Знаете ли, че имейл маркетингът води до повече реализации от всеки друг маркетингов канал , включително търсене и социални мрежи? А автоматизацията на имейлите отвежда традиционния имейл маркетинг една стъпка напред.

Автоматизирането на електронната поща позволява на търговците да изпращат подходящи, персонализирани имейли въз основа на специфичните интереси на потенциалния клиент, ангажираността с уебсайта и личните черти. И имейлите могат да се задействат в точното време.

Ако сегментирате контактите си с автоматизация на маркетинга, можете автоматично да изпращате имейли до тези групи въз основа на някакъв специфичен атрибут, включително възраст, местоположение, индустрия, професионална роля, номер на посещение и други.

По същество автоматизацията на маркетинга, работеща в тандем с автоматизирана електронна поща, предлага следните основни предимства:

1. Открийте интересите на потенциален клиент, просто въз основа на кликвания върху уеб страница. 2. Комуникирайте с тези водещи 1 към 1 въз основа на техните интереси. 3. Автоматично уведомяване на продавач, когато потенциалният клиент е готов за конвертиране.

Опитвали ли сте някога да държите вода в ръката си? Не можете да накарате водата да остане там дълго и вероятно ще направите голяма локва на пода. По-добре е да налеете вода в чаша или съд.

Опитът за улавяне и подхранване на потенциални клиенти от вашия уебсайт без последващи действия по имейл е все едно да се опитвате да излеете в ръката си вода.. Вероятно всички тези потенциални клиенти в крайна сметка ще се измъкнат през пръстите ви. Автоматизацията на имейлите действа като контейнер за улавяне на всички тези потенциални клиенти. Той отваря вратата за персонализирана комуникация между вас и вашите перспективи, така че да можете да ги преведете през пътуването на купувача им, чак до конверсията.

  • Не оставайте назад

Просто не е достатъчно уебсайтът ви да изглежда красиво и да седи пасивно отстрани. За генериране на потенциални клиенти е необходима стратегия, слушане и подходящи технологии.

Двупосочните уебсайтове, които използват автоматизацията на маркетинга, се превърнаха във вълнуващ нов инструмент за маркетолозите за създаване на еднопосочни двупосочни разговори, които могат драстично да стимулират генерирането на клиенти. Помислете за това: 63% от компаниите, които прерастват своите конкуренти, използват автоматизация на маркетинга . Автоматизацията на маркетинга е предназначена да помогне на търговците, да конвертират потенциални клиенти към продажби и да оптимизират маркетинговите разходи. Затова не е чудно, че автоматизацията на маркетинга помага на компаниите да надминат конкуренцията си.

Ако още не сте започнали да използвате автоматизация на маркетинга, ви предизвиквам да го изпробвате. Започнете да използвате автоматизация на маркетинга още днес.

Свържете се нас, ако имате нужда от качествен уебсайт, който да увеличи потенциалните ви клиенти!

Препоръчваме още:

Как да изберете темите в блога? Как да изберете темите в блога? Прочети повече
Успешен банков маркетинг в три стъпки Успешен банков маркетинг в три стъпки Прочети повече
Защо вашият бизнес трябва да изгражда добри взаимоотношения с клиентите, служителите и общността? Защо вашият бизнес трябва да изгражда добри взаимоотношения с клиентите, служителите и общността? Прочети повече
нагоре