Как да разработвам имейл маркетинг през 2021 година?

   Имейл маркетингът е една от успешните стратегии за дигитален маркетинг за увеличаване на възможните клиенти и генериране на продажби. Когато се използва правилно, той може да бъде много добър инструмент за поддържане на ангажираността, изграждане на взаимоотношения и превръщане на потребителите в клиенти.

Първо, нека обсъдим какво е маркетинг по имейл.

Какво е имейл маркетинг?

Имейл маркетингът е една от стратегиите за комуникация с потенциални клиенти и клиенти чрез имейл. Намерението на имейл маркетинга е да превърне абонатите в потребители и да ги задържи като такива.

Той може лесно да се превърне в спам. По този начин можете бързо да загубите абонатите си и да получите черен списък от доставчиците на имейл услуги. Не използвайте имейла само за представяне на вашите нови продукти и услуги. Използвайте имейл маркетинга като канал за комуникация с абонатите си, за да ги образовате и да се свържете с тях.

Как все още работи маркетингът по имейл?

Според Hubspot, имейлът е предпочитаният комуникационен канал за 86% потребители.

Имейлът конвертира по-добре от всеки друг канал. Имейлът е 40 пъти по-ефективен от Facebook и Twitter заедно. Купувачите харчат 138% повече, когато им предлагате по имейл, в сравнение с тези, които не получават оферти по имейл.

Според Emarsys 81% от бизнеса коментират, че имейл маркетингът води до придобиване на клиенти и им помага да задържат 80% от клиентите си.

Имейл маркетингът е на достъпна цена. Дори малките компании могат да си го позволят.

Този маркетинг може да бъде личен в сравнение с други видове комуникации. Можете да персонализирате имейла по начин, по който потребителите да го намерят за подходящ. Можете да персонализирате въз основа на техните модели на покупка и предпочитания.

Също така ви помага да събирате информация под формата на отзиви и проучвания, като това ще помогне на вашата кампания да генерира трафик.

Не всеки проверява всеки свой акаунт в социалните медии всеки ден, но проверява входящата си поща. Повечето хора смятат рекламите в социалните медии за досадни, но не и имейл маркетинга.

С други социални канали вие сте в милостта на техния алгоритъм, за да показвате рекламите си на потребителите, но в този случай имате директен път с тях. Можете да решите кога трябва да се свържете с клиентите си. Можете да да променяте стратегията си, да увеличавате базата данни и да премахвате негодните абонати.

Създаването на вашия имейл списък е от решаващо значение. Колкото по-голяма е базата данни, толкова по-добър е обхватът. Как да събирате имейл адреси на потребители?

Използвайте формуляр за регистрация, за да привлечете имейл адреси!

Включването в имейл маркетинг е процес за впечатляване на потребителите да се регистрират за вашия списък, като предлагате нещо вълнуващо. Можете да зададете този формуляр навсякъде във вашия уебсайт. За да го направите по-забележим, намерете къде повечето от вашите потребители сърфират във вашия уебсайт и внедрете формата за включване.

Изскачащият прозорец за излизане е един от методите, които уебсайтовете използват, за да приложат формата си, за да накарат потребителите да се регистрират, като предоставят атрактивни оферти.

Можете също да приложите това в страницата за нас, в секцията за горния или долния колонтитул, началната страница и т.н. Трябва да експериментирате на различни места и да прецените къде работи за вашия уебсайт. Можете да използвате A/B тестване, за по-качествена производителност.

Видове форма за включване

  • Изскачащи прозорци

Изскачащите прозорци могат да бъдат досадни, но ако ги проектирате добре и добавите подходяща информация, тя може да ви свърши работа. Имаме изскачащи формуляри и на нашия уебсайт. Използваме два различни начина: Въз основа на времето и въз основа на процента на разглеждане. Толкова е просто, колкото звучи. Изскачащият прозорец ще се появи или по някое време, или след като потребителят достигне някакъв процент на разглеждане.

  • Бар

Това е точно като начина, по който получавате известия в Windows mobile. Маркетолозите показват своите формуляри в горната част на уебсайта.

  • На цял екран

Опцията за цял екран е наслагване и обхваща цялото ви съдържание. Може да се използва по два начина. Когато потребителят посети вашите уебсайтове, или когато напусне вашия уебсайт.

  • Слайд

Слайд във форми се появява в долната лява или дясна страна на страницата. Той не покрива вашето съдържание, така че не е толкова прекъсващ, колкото изскачащите прозорци.

  • Странична лента

Страничната лента е много често срещана и повечето уебсайтове я използват. По мое лично мнение всъщност не работи добре в сравнение с други формуляри за включване.

  • Създаване на страница за оптимизиране

Страницата за оптимизация позволява на потребителите да се регистрират за новини, актуализации и др. Ако я създавате, избройте предимствата на регистрацията, разкрийте подробностите за политиката си за поверителност, напишете убедителни описания, изпъкващ бутон за призив за действие и разбира се оптимизирайте за SEO.

Как да създадете формуляри за включване, които конвертират?

Показахме ви списъка с местата, където можете да внедрите формуляра си, но как да го проектирате, за да е привлекателен за отваряне?

  • Контрастен дизайн

За да избегнете оптималната форма, която да не се слее с уебсайта и да се открои, използвайте контрастен дизайн.

  • Използвайте анимирани ефекти

Когато използвате анимирани ефекти, те отклоняват вашия потребител от основното съдържание и насочват фокуса им към оптичната форма.

  • Проста форма

Хората не искат да придоставят твърде много информация, докато попълват формуляра. Освен това те не искат да полагат толкова много усилия, за попълването. Така че, поддържайте формулярите си възможно най-прости. Поискайте само необходимата информация. Колкото по-малко са полетата, толкова по-голяма е възможността за попълването от повече потенциални клиенти.

  • Убеждавайте и бъдете полезни

Трябва да дадете нещо в замяна абонираните. Нещо вълнуващо за тях, което е трудно да се игнорира. Например, за собственик на хотел, който чете за обновяването на хотела, предлагането на 101 ръководство за обновяване на хотела ще бъде примамливо.

  • Бутон за абонамент

Бутонът за абонамент е толкова важен, че хората прилагат експериментират кой цвят ще им работи. Текстът не трябва да бъде само „абонирайте се“. Той може да бъде фраза за действие или нещо, което те могат да получат, след като се абонират, като „Подобрете трафика на уебсайта си“ или „Вземете ръководството за обновяване сега“.

Ако се интересувате да научите повече за имейл маркетинга, ние сме насреща!

Препоръчваме още:

6 маркетингови съвета за преместване на вашия бизнес 6 маркетингови съвета за преместване на вашия бизнес Прочети повече
Ето как се промени функцията за SMS на Google Ето как се промени функцията за SMS на Google Прочети повече
Използвайте персонала на купувача, за да увеличите процента на реализация Използвайте персонала на купувача, за да увеличите процента на реализация Прочети повече
нагоре