Как маркетинговата автоматизация може да води постоянен поток от потенциални клиенти?

   За тези, които не са запознати с автоматизацията на маркетинга, това е метод за използване на софтуер (и тактики), за да помогне на бизнеса да подхранва своите перспективи с персонализирано съдържание за определен период от време, като по този начин увеличава шансовете за превръщане на целевите перспективи в лоялни клиенти. Вместо да взривят перспективите с нежелани съобщения за продажба (от които те просто се отписват), те получават подходяща информация, създавайки взаимно изгодни взаимоотношения в процеса.

Маркетинговата автоматизация може да генерира нови потоци от приходи за компаниите и да осигури много възвръщаемост на маркетинговите разходи, инвестирани в тази платформа.

Софтуерът за автоматизация на маркетинга (като HubSpot, Marketo, Pardot и др.) традиционно се използва от по-големите корпоративни компании с голяма полза, осигурявайки последователен поток от предварително квалифицирани потенциални клиенти.

Както всички технологии обаче, през последните няколко години имаше значителен напредък и разходите за внедряване на решение за автоматизация на маркетинга намаляха неимоверно. Ако в миналото сте разглеждали автоматизацията на маркетинга като възможно решение на проблемите с генерирането на потенциални клиенти, но сте се изплашили от разходите, сега това може да е много жизнеспособна опция за вашия бизнес.

Така че, ако се опитвате да решите дали софтуерът за автоматизация на маркетинга е инструмент, който искате да добавите към стратегията си за генериране на потенциални клиенти, ето някои неща, които трябва да знаете, за да стане печеливша инвестиция.

  • Не повтаряйте провалите на други компании

Един от недостатъците при внедряването на този тип платформа е, че понякога компаниите са склонни да мислят за това като за „напълно автоматизирана“ - изискваща софтуерът да свърши цялата работа вместо тях. Докато това е вярно до голяма степен, проблемът с това, както при всяка маркетингова кампания, е, че ако не измервате и не тествате резултатите от кампанията си, няма да получите правилна информация какво работи или не работи. Необходимо е да тествате съдържанието си, да видите кой взаимодейства с работните процеси на вашата кампания, да коригира съдържанието или съобщението, и последователно наблюдение на кампанията, за да извлечете най - доброто максимума от софтуера.

Друг опит на компаниите за неуспех на автоматизацията на маркетинга е, че са оставили работата на един човек, който знае платформата, и като напусне компанията, кампаниите останат без надзор, докато не се намери друг. Въпреки че автоматизацията на маркетинга се ръководи от софтуер, процесът на активно ангажиране и подхранване на вашите перспективи е нещо, което екипите по продажби и маркетинг трябва да възприемат заедно. Да, може да имате един основен човек, който настройва кампании и работни потоци във вашия инструмент за автоматизация, но екипите по маркетинг трябва да са наясно какви кампании се провеждат.

  • Наемете вътрешен специалист или маркетингова агенция

Ако искате да имате експерти, който да управлява вашите кампании, уверете се, че те са запознати с вашия конкретен инструмент за автоматизация на маркетинга. Въпреки че концепцията за автоматизация на маркетинга по същество е една и съща на всички налични платформи, всеки инструмент е различен. Можете да избегнете много загубено време и енергия, като накарате специалист по маркетингова автоматизация да провежда кампаниите ви. Ако нямате вътрешна помощ за управление на вашата стратегия за автоматизация на маркетинга, наложително е да имате агенция, която постоянно да управлява това вместо вас.

Както вътрешният експерт, така и маркетинговата агенция могат да идентифицират правилните „личности на купувача“ или конкретната ви целева аудитория - какво ги интересува, какво ги мотивира и в крайна сметка какви съобщения ще ги накарат да купуват от вас. Затова не забравяйте да наемете агенция за автоматизация на маркетинга или специалист, който задава правилните въпроси. В края на деня трябва да се чувствате комфортно с избора, който сте направили.

Решението за генериране на потенциални клиенти трябва да се развива с развитието на вашата компания. Автоматизирането на маркетинга може да е инструментът, от който се нуждаете, за да подобрите дейностите си за генериране на потенциални клиенти. Добре управляваната и правилно внедрена стратегия за автоматизация на маркетинга може да осигури на вашия бизнес постоянен поток от предварително квалифицирани потенциални клиенти и да помогне за последователното му развитие.

Ако искате да обсъдим как автоматизацията на маркетинга може да подобри вашата съществуваща стратегия за генериране на потенциални клиенти, се свържете с нас!

Препоръчваме още:

5 любопитни факта за маркетинг инфлуенсърите ! 5 любопитни факта за маркетинг инфлуенсърите ! Прочети повече
Как работи Blockchain и кой го е изобретил? Как работи Blockchain и кой го е изобретил? Прочети повече
Проверка на AdWords - работи ли акаунтът ви гладко? Проверка на AdWords - работи ли акаунтът ви гладко? Прочети повече
нагоре