Как маркетинговата автоматизация може да води постоянен поток от потенциални клиенти?

   За тези, които не са запознати с автоматизацията на маркетинга, това е метод за използване на софтуер (и тактики), за да помогне на бизнеса да подхранва своите перспективи с персонализирано съдържание за определен период от време, като по този начин увеличава шансовете за превръщане на целевите перспективи в лоялни клиенти. Вместо да взривят перспективите с нежелани съобщения за продажба (от които те просто се отписват), те получават подходяща информация, създавайки взаимно изгодни взаимоотношения в процеса.

Маркетинговата автоматизация може да генерира нови потоци от приходи за компаниите и да осигури много възвръщаемост на маркетинговите разходи, инвестирани в тази платформа.

Софтуерът за автоматизация на маркетинга (като HubSpot, Marketo, Pardot и др.) традиционно се използва от по-големите корпоративни компании с голяма полза, осигурявайки последователен поток от предварително квалифицирани потенциални клиенти.

Както всички технологии обаче, през последните няколко години имаше значителен напредък и разходите за внедряване на решение за автоматизация на маркетинга намаляха неимоверно. Ако в миналото сте разглеждали автоматизацията на маркетинга като възможно решение на проблемите с генерирането на потенциални клиенти, но сте се изплашили от разходите, сега това може да е много жизнеспособна опция за вашия бизнес.

Така че, ако се опитвате да решите дали софтуерът за автоматизация на маркетинга е инструмент, който искате да добавите към стратегията си за генериране на потенциални клиенти, ето някои неща, които трябва да знаете, за да стане печеливша инвестиция.

  • Не повтаряйте провалите на други компании

Един от недостатъците при внедряването на този тип платформа е, че понякога компаниите са склонни да мислят за това като за „напълно автоматизирана“ - изискваща софтуерът да свърши цялата работа вместо тях. Докато това е вярно до голяма степен, проблемът с това, както при всяка маркетингова кампания, е, че ако не измервате и не тествате резултатите от кампанията си, няма да получите правилна информация какво работи или не работи. Необходимо е да тествате съдържанието си, да видите кой взаимодейства с работните процеси на вашата кампания, да коригира съдържанието или съобщението, и последователно наблюдение на кампанията, за да извлечете най - доброто максимума от софтуера.

Друг опит на компаниите за неуспех на автоматизацията на маркетинга е, че са оставили работата на един човек, който знае платформата, и като напусне компанията, кампаниите останат без надзор, докато не се намери друг. Въпреки че автоматизацията на маркетинга се ръководи от софтуер, процесът на активно ангажиране и подхранване на вашите перспективи е нещо, което екипите по продажби и маркетинг трябва да възприемат заедно. Да, може да имате един основен човек, който настройва кампании и работни потоци във вашия инструмент за автоматизация, но екипите по маркетинг трябва да са наясно какви кампании се провеждат.

  • Наемете вътрешен специалист или маркетингова агенция

Ако искате да имате експерти, който да управлява вашите кампании, уверете се, че те са запознати с вашия конкретен инструмент за автоматизация на маркетинга. Въпреки че концепцията за автоматизация на маркетинга по същество е една и съща на всички налични платформи, всеки инструмент е различен. Можете да избегнете много загубено време и енергия, като накарате специалист по маркетингова автоматизация да провежда кампаниите ви. Ако нямате вътрешна помощ за управление на вашата стратегия за автоматизация на маркетинга, наложително е да имате агенция, която постоянно да управлява това вместо вас.

Както вътрешният експерт, така и маркетинговата агенция могат да идентифицират правилните „личности на купувача“ или конкретната ви целева аудитория - какво ги интересува, какво ги мотивира и в крайна сметка какви съобщения ще ги накарат да купуват от вас. Затова не забравяйте да наемете агенция за автоматизация на маркетинга или специалист, който задава правилните въпроси. В края на деня трябва да се чувствате комфортно с избора, който сте направили.

Решението за генериране на потенциални клиенти трябва да се развива с развитието на вашата компания. Автоматизирането на маркетинга може да е инструментът, от който се нуждаете, за да подобрите дейностите си за генериране на потенциални клиенти. Добре управляваната и правилно внедрена стратегия за автоматизация на маркетинга може да осигури на вашия бизнес постоянен поток от предварително квалифицирани потенциални клиенти и да помогне за последователното му развитие.

Ако искате да обсъдим как автоматизацията на маркетинга може да подобри вашата съществуваща стратегия за генериране на потенциални клиенти, се свържете с нас!

Препоръчваме още:

Какво е значението на рецензиите в електронната търговия Какво е значението на рецензиите в електронната търговия Прочети повече
Как да напишете конкурентен анализ на вашата фирма Как да напишете конкурентен анализ на вашата фирма Прочети повече
B2B маркетингови тенденции през 2022г B2B маркетингови тенденции през 2022г Прочети повече
нагоре