9 основни компонента на целевата страница

   Вашата целева страница играе жизненоважна роля в процеса на генериране на потенциални клиенти. Това е най-честото място, на което посетителите ще "кацнат", когато намерят вашата PPC реклама, щракнат върху публикацията ви във Facebook или дори ви намерят в търсачките. Въпреки предимствата, които целевите страници могат да предложат, много фирми пренебрегват тези страници. Вашата целева страница дава на посетителите първото им въведение в това, което предлагате. Само за няколко секунди тези посетители може да се заинтересуват достатъчно, за да попълнят своите данни в предоставените формуляри, или да си тръгнат, без да се замислят.

Затова трябва да знаете покажем кои са основните компоненти на ефективната целевата страница!

Вашите целеви страници трябва да включват следните компоненти, ако искате да успеете в генерирането на потенциални клиенти:

  • Уникален дизайн

Първите впечатления са много важни. Когато потенциален клиент попадне на страницата ви, имате няколко секунди да ги хванете, преди те да напуснат. Един от най-важните елементи на всяка целева страница е персонализиран дизайн, който привлича вниманието и е лесен за четене. Обща страница, която изглежда точно както всички останали ваши страници, няма да има същата способност да създава уникално съдържание, докато персонализиран шаблон, ще ви даде по-голям шанс за улавяне на нови потенциални клиенти.

  • Мобилност

Страницата ви също трябва да се отваря на мобилни устройства. Тъй като повече хора използват своите смартфони, за да намерят информация, нямате извинение да използвате дизайн, който изглежда добре само на компютър. Инвестирайте в отзивчив дизайн, който може да бъде видян на всяко устройство и ще увеличите драстично шансовете си за регистрация.

  • Формуляри

Формите са от съществено значение за водещите страници. По този начин ще можете да накарате някого да премине от сърфирането до конвертирането. Ако не получавате необходимата информация, за вашите посетители, вие губите времето и ресурсите си. Това не означава, че вашите формуляри трябва да бъдат прекалено сложни. В идеалния случай информацията, която искате от първоначалните посетители на целевата страница, е името и имейл адресът. Това ще ви позволи да избутвате вашите потенциални клиенти към следващия етап от фунията.

  • Информация за контакт

Трябва също така да улесните потенциалните клиенти да се свързват с вашата компания. Включете контакти, имейл адрес и телефонни номера. Колкото повече информация включите, която помага на хората да ви намерят, толкова по-лесно ще им бъде да се свържат с вас. Това също помага за изграждането на доверие, като ще показва на хората колко лесно могат да ви намерят по различни начини.

  • Препоръки

Друг начин за изграждане на доверие е показването на хора, които са се възползвали от вашия продукт или услуга. Препоръките също са чудесен начин за насърчаване на отношенията. Хората са по-склонни да четат отзивите на клиентите, отколкото информацията, която предоставяте за вашата компания.

  • Изображения и видеоклипове

Изображенията помагат за укрепване на връзка между вашите думи, обещание и предлагане. Видеоклиповете помагат да се закрепи още повече тази връзка. Когато правите видео, винаги говорете директно с аудиторията си. Това не е вашият шанс да създадете рекламен клип, с който да се свържете с аудиторията си и да ги уведомите какво да очакват.

  • Описание

Вашето съдържание е също толкова важно. Уверете се, че използвате мощни думи, които подсъзнателно достигат до вашата аудитория на по-дълбоко ниво. За да създадете завладяващо съдържание, можете да включите думи като „вие“, „вашето“, „усетете“, „вземете“ и т.н. В идеалния случай включете кратки параграфи, които лесно могат да бъдат сканирани, за да се намери информация.

  • Печати за доверие и поверителност

Има редица начини за успокояване на потенциални клиенти, че данните им ще се скрити. Най-ефективният от всички е да се предоставят доверителни печати и съобщения за поверителност. Например във вашия формуляр можете да поясните, това че информацията никога няма да бъде споделена с никого. Можете също да покажете печат за доверие от орган на индустрията.

  • Яснота за действие

Това е основната характеристика на вашата целева страница. Какво искате да правят хората - "изпратете този формуляр" или "вземете своята безплатна книга". Казвайте на хората какво искате да правят и какво ще извлекат от това, ако го направят.

 

За повече информация как да изглежда вашата целева страница, можете да се свържете с нас!

Препоръчваме още:

7 онлайн маркетингови съвета за разрастване вашия мебелен бизнес 7 онлайн маркетингови съвета за разрастване вашия мебелен бизнес Прочети повече
4 причини, поради които никога да не използвате WordPress.com 4 причини, поради които никога да не използвате WordPress.com Прочети повече
3 задкулисни, но задължителни елемента, които вашият уебсайт трябва да включва 3 задкулисни, но задължителни елемента, които вашият уебсайт трябва да включва Прочети повече
нагоре