Заслужава ли си инвестицията в SEO?

   Търсенето все още е метод номер едно за привличане на трафик към сайтове със съдържание. Дори бие социалните медии с над 300%. Всъщност коефициентите на конверсия от търсенето са 10 пъти по-високи от тези в социалните медии.

Въпреки многото предимства на оптимизацията за търсачки (SEO), някои бизнеси изостават. Без SEO затруднявате потребителите да ви намерят. В резултат на това вашите продажби могат да пострадат.

Струва ли си SEO? Отговорът е Да!

Ако все още не сте убедени, продължете да четете. Ето шест причини, поради които вашият бизнес се нуждае от SEO. Като научите за предимствата на бизнес SEO, можете да увеличите продажбите и да изпреварите конкуренцията.

Продължавайте да четете, за да научите повече.

  • Привлечете повече трафик

Google обработва около 40 000 заявки за търсене всяка секунда. Това са 3,5 милиарда търсения на ден. Тъй като обемът на търсене на Google нараства всяка година, значението на SEO също расте.

Като начало SEO ви помага да привлечете повече трафик към уебсайта си. Въпреки че няма да се показвате за всички 40 000 заявки за търсене, които се случват всяка секунда, можете да се появявате за търсенията, свързани с вашия бизнес.

Следващият път, когато някой търси вашия продукт или услуга, вашият уебсайт може да се появи в горната част на търсене с Google!

Важно е да се опитате да стигнете до върха на страницата. Тази позиция е безплатна реклама. Колкото по-високо се класирате, толкова повече трафик към уебсайта ще привлечете.

Привличането на повече трафик ще ви помогне да генерирате повече потенциални клиенти и продажби. Също така може да повиши познаваемостта на вашата марка.

Използвайки най-добрите практики за SEO, можете да съберете повече трафик. Оптимизирането на съдържанието ви също ще ви помогне да подобрите ангажираността с уебсайта. Колкото повече хора кликват върху вашия сайт и колкото по-дълго остават, толкова по-добре за класирането ви.

  • Местно SEO

Всъщност SEO може да ви помогне да привлечете местен трафик към вашия магазин и вашия уебсайт. Местното SEO ви позволява да се съсредоточите върху местните клиенти във вашия район. Първо, можете да актуализирате малката си обява в Google My Business със съответната информация. Актуализирането на вашия списък може да ви помогне да достигнете до 3-Pack.

3-Pack заема видно място в горната част на търсене с Google. Заемането на това пространство може да ви помогне да насочите потребителите направо към вашия магазин.

  • Генериране на осведоменост за марката

Около 93% от онлайн дейностите започват с търсачка. Ако обаче не сте на първата страница в търсене с Google, има шанс да пропуснете потенциални клиенти. Всъщност 75% от търсещите никога не гледат след първата страница с резултати от Google. Ако искате да увеличите познаваемостта на марката за вашия малък бизнес, трябва да подобрите класирането си в SEO. Не е достатъчно обаче да се появи в горната част на страницата за едно търсене.

Вместо това ще искате да обхванете набор от ключови думи и теми за по-ефективна SEO стратегия. По този начин можете да се показвате пред повече търсения, независимо от това, от което се нуждаят вашите клиенти.

  • Увеличете доверието и стойността на марката

Колкото по-високо се класирате, толкова по-достоверна ще е вашата марка. Потребителите са по-склонни да се доверят на бизнес в горната част на първата страница, отколкото на следваща страница.

Подобряването на доверието към вашата марка може да ви помогне да създадете доверие към марката. Ако потребителите ви се доверят, е по-вероятно да останат лоялни към вашата марка. Тъй като SEO е рентабилен, можете да се конкурирате с големите компании, независимо от вашия бюджет. След това можете да генерирате повторни продажби, за да стимулирате бизнеса си.

  • Мобилна оптимизация

Оптимизирайте се и за мобилни устройства. Почти 60% от целия уеб трафик се осъществява чрез мобилно устройство. Ако сайтът ви не е оптимизиран за мобилни устройства, мобилните потребители ще имат трудности да проучат съдържанието ви. В резултат на това може да пропуснете потенциалните продажби.

Мобилната оптимизация също може да ви помогне да увеличите продажбите. Около 82% от потребителите на смартфони проверяват телефоните си, преди да направят покупка в магазина. Всъщност Google вече използва първо индексиране за мобилни устройства при определяне на класирането. Ако не сте оптимизирани, вече изоставате!

Алгоритъмът на Google се променя през годината.

Например около 35,6 милиона американци използват гласово активирани устройства веднъж месечно. До края на 2020 г. около 50% от всички търсения ще се извършват чрез гласов асистент. Ако не оптимизирате съдържанието си за гласово търсене, изоставате.

Ще трябва да формулирате съдържанието си правилно, за да се покаже за тези търсения. Повечето гласови търсения използват няколко ключови думи (фрази от четири или повече думи). Завършвайки задълбочено проучване на ключови думи, можете да се уверите, че се появявате за тези търсения.

 

SEO може да ви помогне да се конкурирате с огромни корпорации и да подобрите възвръщаемостта на инвестициите си. В противен случай изоставате от конкуренцията.

Ние ще ви помогнем, ако сте готови да стимулирате бизнеса си!

 

Препоръчваме още:

Как да развиете правилно вашата SEO стратегия? Как да развиете правилно вашата SEO стратегия? Прочети повече
ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА ИНОВАЦИИ И КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТ ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА ИНОВАЦИИ И КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТ Прочети повече
 9 съвета за изграждане на качествено приложение! 9 съвета за изграждане на качествено приложение! Прочети повече
нагоре