Как да конвертирате посетителите на уебсайта ви в клиенти?

   Увеличеният трафик към вашия уебсайт е добре, но може да не означава много за вашия бизнес. Числото, което искате да видите да се увеличава, е вашите реализации, дори броят ви посетители да остане същият. Така че, вместо да се фокусирате върху увеличаване на трафика и поддържане на същия процент на конверсия, трябва да работите върху подобряването процента на реализация. Да приемем например, че получавате средно 12 000 посетители на вашия сайт годишно и имате 1% процент на конверсия. 120-те плащащи клиенти, които получавате в резултат, може да не са достатъчни за постигане на вашите бизнес цели. Сега можете да утроите трафика си, така че да получите 360 клиенти с еднакъв процент на конверсия, но това е по-скъпата и по-предизвикателна опция.

Ако искате да видите трикратно увеличение на реализациите, започнете с някои основни принципи:

  • Не забравяйте, че по-малкото е повече

Не претоварвайте аудиторията си с информация. Хората консумират информация онлайн на кратки парчета с размер на хапка. В същото време не удряйте предварително читателя с твърде много формуляри или искания за информация за контакт. Колкото по-малко информация поискате, толкова по-вероятно е вашият читател да попълни формуляра ви.

  • Внимавайте с изскачащите прозорци

Изскачащите прозорци могат да бъдат полезни, но те също могат да бъдат много досадни и да прогонят потенциалните клиенти. Има различни начини за задействане на изскачащ прозорец. Вместо да повдигате такъв веднага щом вашият читател влезе във вашия сайт, изчакайте да го разгледат, след това предложите възможност за повече информация, абонамент за бюлетин и т.н.

  • Използвайте чат на живо и чат ботове

Chatbots са отличен инструмент за насочване на посетителите към конверсия, но има правилен и грешен начин да ги използвате. Първо, никога не се опитвайте да убеждавате аудиторията си, че ботът ви е истински човек. Друго важно нещо, което трябва да запомните, е, че чатботът може да се използва за сортиране на вашата аудитория по сегменти от момента на влизането им в сайта. Например ботът може да попита дали са съществуващи клиенти или нови посетители и след това да ги насочи по съответния начин.

  • Разказването на видеоклипове е невероятно ефективно

Колкото по-малко давате на аудиторията си да чете, толкова по-добре. Видео съдържанието може да помогне за стимулиране на реализациите. Не правете вашите видеоклипове твърде дълги. Изберете кратки, мощни видеоклипове, които предават най-вълнуващите атракции на вашата марка.

  • Представете доказателство, за да подкрепите твърденията на вашата марка

Отзивите, препоръките и казусите са чудесни за възпитаване на чувство за доверие. Където е възможно, направете връзка към референции на платформи извън сайта като Google Reviews, Yelp, Facebook или LinkedIn. Ако сте спечелили награди или други акредитации в бранша, покажете ги гордо!

  • Призив за действие

След като накарате вашия четец да прочете някои препоръки и да покаже известен устойчив интерес към вашата марка, следващата стъпка е изключително важна. Трябва да предложите убедителен призив за действие, за да сте сигурни, че преминава към следващата стъпка. Поддържайте го просто и директно, и мотивирайте читателя да щракне. Някои важни правила, които трябва да запомните, са:

- направете го лесно забележимо

- използвайте глас от първо лице

- използвайте думи, които да подканват към действие

Един от начините да проектирате онлайн платформите си за по-добри реализации е да имате предвид какво НЕ трябва да правите. Ето основните виновници, когато става въпрос за убиване на дигитални маркетингови кампании:

- твърде много текст

- твърде много връзки

- излишни задължителни полета

- няма информация за поверителност по имейл

- липса на възможности за комуникация

- неадекватна информация за доставка и ценообразуване

- страници с грешки, счупени връзки - всичко, което не работи

По същество оптимизацията на процента на конверсия се свежда до ясна, кратка комуникация, която оставя публиката без съмнение относно ползите от следването на вашия призив за действие.

Ако искате експертна помощ за оптимизиране на процента на конверсия и за увеличаване на усилията за генериране на потенциални клиенти, се свържете с нас!

Препоръчваме още:

Оказват ли влияние заглавията върху класирането в търсачките Оказват ли влияние заглавията върху класирането в търсачките Прочети повече
Как онлайн да рекламирате своя учебен център Как онлайн да рекламирате своя учебен център Прочети повече
5-те най-добри практики за A/B тестове в електронната търговия 5-те най-добри практики за A/B тестове в електронната търговия Прочети повече
нагоре