6 причини за редизайн на уебсайта

   Редизайнът на уебсайт може да промени вашия бизнес, но може да отнеме и значителни ресурси във времето и парите, така че не е решение, което може да се взема лекомислено. Това решение трябва да зависи по-малко от тенденциите и повече от това дали вашата аудитория ефективно се ангажира с вашия сайт. Ето няколко добри причини да помислите за редизайн на уебсайта и как да определите дали те се отнасят за вас.

  • Искате уебсайтът ви да представлява най-съвременното представяне на вашата марка и ценности

Наличието на актуализиран уебсайт показва, че вашата компания е перспективна. Добрите фирми се развиват и развиват с годините и вашият уебсайт е най-добрият начин да покажете кои сте. Ако използвате съвременни елементи за дизайн на уебсайтове, за да разкажете историята си, е по-вероятно да ангажирате аудиторията си и да оставите силно впечатление.

  • Искате да останете конкурентоспособни на вашия пазар

Различните индустрии поддържат различен жизнен цикъл на уебсайта. Потребителският уебсайт трябва да включва най-новите тенденции в дизайна, за да запази свежестта на марката си и да се свърже с ранните потребители.

Разгледайте уебсайтовете на ключовите си конкуренти и ги сравнете със собствения си сайт. Ако се смятате за лидер във вашата индустрия, но сайтът ви е за надстройка, може би е време да го преработите.

  • Искате да улесните уебсайта си за използване и навигация

Погледнете уебсайта си през обектива на потребителя. Уебсайтът има около четири секунди, за да направи впечатление, преди потребителите да натиснат бутона за връщане назад, което означава, че навигацията ви трябва да бъде добре организирана и съдържанието ви да бъде лесно за разбиране с ясни призиви за действие. Направете бързо сканиране на вашия сайт, като имате предвид тези въпроси:

- можете ли бързо да обобщите основните си услуги?

- можете ли да намерите информацията, която търсите?

- можете ли лесно да кажете къде се намирате на сайта и да видите къде искате да отидете по-нататък?

- когато сте на страница за продукт, или услуга има ли ясен призив за действие, който да ви отведе до следващата стъпка?

- можете ли лесно да използвате сайта си от таблет или смартфон?

Ако се окаже, че се губите на сайта си, и ви отнема повече от няколко секунди, за да намерите информацията, която търсите, вероятно сте за редизайн. Удобството за мобилни устройства вече е изискване, така че ако уебсайтът ви не е актуализиран, може да не предлага тази опция за мобилните потребители.

  • Стартирате нов продукт или услуга

Понякога нов продукт или услуга не се вписва в съществуващата структура на уебсайта ви или не може да бъде демонстрирана по подходящ начин. Повторното разработване ви дава шанс да преприоритизирате това, върху което се фокусира вашият уебсайт, и да създадете сайт, проектиран около вашите текущи цели за продажби.

  • Трябва да освежите маркетинговите си усилия

Вашият маркетингов арсенал трябва да е пълен с дигитални инструменти: оптимизация на търсачките (SEO), маркетинг на съдържание, социални медии, завладяващи визуални изображения и др. За да служи като ефективна основа за вашия план за дигитален маркетинг, вашият уебсайт трябва да има:

- шаблони за целеви страници за платени реклами и имейл кампании

- страници с продукти или услуги, насочени към реализация

- блог за новости и статии

- интеграция в социалните медии

- SEO, приятелски URL структури и инструменти за оптимизиране на ключови думи

  • Трябва да добавите нова технология и функционалност

Добавянето на болтови инструменти към остарял уебсайт често е по-малко ефективно и струва повече от създаването на нов уебсайт с вградената функционалност. По същия начин новите системи за управление на съдържанието са по-лесни от актуализиране на уебсайтове със съдържание и инструменти.

 

Въпреки че тези причини могат да служат като насока, докато обмисляте дали вашият уебсайт е готов за редизайн, всяка компания е уникална и може да има други фактори, които влияят на вашето решение. Studio Web ще се радва да работи с вас и да прегледа текущия ви сайт, за да определи как редизайнът може да ви помогне да постигнете бизнес целите си.

Препоръчваме още:

Как да управлявате онлайн отзивите за вашия бизнес? Как да управлявате онлайн отзивите за вашия бизнес? Прочети повече
Как да изберем уеб хостинг? Как да изберем уеб хостинг? Прочети повече
11 маркетингови тенденции в  Instagram за 2021 г. 11 маркетингови тенденции в Instagram за 2021 г. Прочети повече
нагоре