Използвайте персонала на купувача, за да увеличите процента на реализация

   Понякога маркетингът може да изглежда като измама. Вашите кампании изглежда работят и изглежда се насочвате към правилната аудитория, но липсват окончателни данни, които да го докажат.

Е, какво ще стане, ако можете напълно да премахнете предположенията от маркетинга? Ами ако можете да оставите еднозначните съобщения и да удвоите съответните кампании? Ами ако можете по-ефективно да сегментирате и предлагате на специфични целеви аудитории?

Имате късмет, защото, всъщност можете да направите всичко това. И не, това не е магия - това е автоматизация на маркетинга. Комбинирайте това с личността на купувача и ще откриете, че (маркетинговият) свят е вашата стрида. Не се притеснявайте, ще стигнем до това.

Само в случай, че това е нова концепция за вас, нека прегледаме някои основи на автоматизацията на маркетинга. Маркетинговата автоматизация е набор от инструменти, предназначени да помогнат на маркетингови специалисти, като вас, да накарат повече потенциални клиенти да ги стигнат до покупка. Обикновено ще включва функции като поведенчески маркетинг по имейл, проследяване на анонимни посетители на сайта, усъвършенстван анализ и отчитане, инструменти за продажби и други.

Доста готино, нали? Вероятно сте създали персонали за купувачи за вашия бизнес и/или вашите клиенти. Можете да използвате тези персони точно във вашата платформа за автоматизация на маркетинга, за да революционизирате начина, по който общувате с вашите перспективи. Когато използвате функцията Personas във вашата платформа за автоматизация на маркетинга, тя ви позволява:

  1. По-ефективно да насочете клиентите си

  2. Ескалирате силата на динамичните си имейли и целеви страници

  3. Подобрите процесите на сегментиране

  4. Увеличете вашите ставки за отваряне, честоти на кликване и конверсии

Personas са създадени, за да ви помогнат лесно да идентифицирате и сегментирате аудиториите на клиентите, така че да можете да създавате и синдикирате правилното съдържание. Използването на персонали във вашата платформа за автоматизация на маркетинга е чудесен начин да увеличите процента на конверсия.

  • Изработвайте персонали за рационализиране на съобщенията

Като специалист по маркетинг, вероятно вече имате доста ясна представа за персоните на купувача, които съставляват вашата аудитория, така че, интересът ви е събуден достатъчно, за да се потопите по-дълбоко.

Ето един често срещан сценарий: Подготвяте нова кампания и трябва да създадете различни набори от съобщения, които говорят с различни персони на купувача в рамките на една компания. Всяка персона на купувача отразява определящите черти на потенциалния клиент, което ви позволява лесно да говорите директно със персонализирани съобщения. След като сте създали свои собствени подходящи персони за купувачи в рамките на вашата платформа за автоматизация на маркетинга, сте готови да започнете да сегментирате възможните си клиенти в тези категории.

Повечето платформи позволяват възможностите за самоизбиране на персона на купувача, като просто отговаряте на въпрос чрез формуляр. (Обикновено изглежда нещо като „Бих се описал като ...“ с 4-6 избора като отговори.) За потенциални клиенти, които вече са във вашата система, можете да присвоите персони въз основа на техните атрибути и проследено поведение. Така или иначе, вашите съобщения ще се превърнат в силно персонализирано съдържание, което интересува потенциалния клиент и обслужва неговите/нейните нужди. Не е необходим ракетен учен, за да разбере колко значително това влияе на процента на конверсия.

  • Основни области на въздействие

И така, готови ли сте да разкриете маркетинговата си сила? Personas имат мощност в няколко ключови области.

1. Хиперзаредете съдържанието си. Спрете да си губите времето за създаване на общи блогове и целеви страници. Използвайте персони, за да привлечете вниманието на вашите потенциални клиенти. Изпратете правилното съобщение до точния човек.

2. Опростете задачите за автоматизация. Повечето от нас обичат да подобряват процесите. Така че вместо да настройвате персонализирани полета, което може да отнеме време, сегментирайте по персонали за бързи резултати.

3. Определете целевата си аудитория. Personas ви позволяват да удряте целта си всеки път с релевантни и персонализирани съобщения, така че нищо, което изпращате, да не се провали. Време е цялото ви творчество и усилия да достигнат максималния си потенциал.

Свързването с хората е това, което е маркетингът. Така че, ако сте готови да доставяте съдържание, което повишава вашите реализации и възвръщаемост на инвестициите, започнете да създавате свои собствени персони за купувачи.

Ако не можете да изградите персона на купувача, свържете се с нашия маркетингов екип!

Препоръчваме още:

Най -добрите стратегии за вашия виртуален офис Най -добрите стратегии за вашия виртуален офис Прочети повече
Как да популяризирате безплатно канала си в YouTube? Как да популяризирате безплатно канала си в YouTube? Прочети повече
Управление на вашия бизнес в условията на бърза промяна Управление на вашия бизнес в условията на бърза промяна Прочети повече
нагоре