Как да анализирате маркетинга на конкурентите, за да ги изпреварите?

   За да тонизирате стратегията си за дигитален маркетинг, трябва да сте в крак с най-новите тенденции и да разберете как се е променило поведението на потребителите. Като част от цялостен маркетингов одит, конкурентният анализ показва къде в момента съществуват вашите силни и слаби страни, чрез сравнителен анализ спрямо другите.

Отделете време, за да планирате успешна маркетингова стратегия. Вместо да намалявате усилията си, трябва употребявате ресурсите, които вече сте инвестирали във вашия дигитален маркетинг.

Особено защото оптимизацията на търсачките (SEO) отнема време, за да покаже резултати. Усилията, които полагате сега, ще се изплатят през втората част на 2021 г. когато се надяваме да се върнем към нормалното.

Кои видoве маркетингови одити препоръчваме да анализирате?

  • Одит на уебсайта - проверете дали вашата комуникация - от маркетингово съобщение до подканващи действия (CTA) отразява текущата ситуация. Коригирайте грешки като бавни страници и прекъснати връзки.
  • SEO одит - Използвайте инструменти като SEOMinion (безплатно) или SEMRush (платено), за да определите доколко ефективни са вашите ключови думи и органично класиране и ги сравнете с това колко добре се справят сайтовете на вашите конкуренти. Това ще ви даде идеи за страници, които може да се наложи да добавите към вашия уебсайт.
  • Одит на съдържанието - Съдържанието стимулира търсенето и подобрява конверсията на посетителите. Прегледайте количеството и качеството на вашето съдържание, особено неговото значение през 2021г. Препубликувайте актуализираните блогове или ги обединете, за да създадете стълбово съдържание.
  • Социален одит - Особено сега, когато сте възпрепятствани да се видите с клиентите си, социалните медии са лесен начин за директна комуникация с тях. Отново прегледайте своите социални мрежи. Посетете страниците на вашите конкуренти за вдъхновение как да подобрите ангажираността си.

Как да идентифицирате силните и слабите си страни, чрез сравнителен анализ на конкуренцията?

Ако тази пандемия ни е научила на нещо, това е, че трябва да се съберем, а не да стъпваме върху конкурентите. Въпреки това, сравняването на вашето цифрово присъствие с това на вашите съперници помага да се разкрие къде и как можете да укрепите позицията си. Създайте диаграма за позициониране на конкурента, за да визуализирате лесно къде трябва да насочите фокуса си.

В кои анализи да приоритизирате усилията си?

  1. Използвайте анализи, за да видите как текущите събития влияят на потребителите и адаптирайте съответно вашата цифрова стратегия.
  2. Работете върху подобряване на ключовите думи с по-нисък рейтинг на вашия уебсайт с входящи връзки.
  3. Персонализирайте идеите за стратегии за съдържание от най-ефективните страници на вашите конкуренти.

За повече подробности относно анализирането на конкурентите, можете да се свържете с нас!

Препоръчваме още:

sdfasf sdfasf Прочети повече
3-те KPI на ECommerce, които непременно да проследявате 3-те KPI на ECommerce, които непременно да проследявате Прочети повече
Една дума, на която да базирате маркетинговата си стратегия Една дума, на която да базирате маркетинговата си стратегия Прочети повече
нагоре