Научете как да създавате съдържание за вашия бизнес

   В днешната статия ще ви дам няколко съвета как да създадете съдържание за марката на вашия бизнес, каналите за публикуване и как да свържете всичко заедно.

Преди да започнем, нека обобщя какво представлява идентичността на марката! Идентичността на марката е как един бизнес се представя пред своите клиенти и как клиентите възприемат бизнеса. Когато започнете да създавате съдържание за вашия бизнес, трябва да се придържате към идентичността на вашата марка!

Готови ли сте да се учите?

Създаване на съдържание за вашата марка

След като дефинирате марката на вашия бизнес, е време да започнете да създавате съдържание!

Най-доброто място за начало е да публикувате снимки на членовете на вашия екип, вашия офис/сграда и вашите продукти. След като сте покрили основите, можете да отидете в повече подробности относно услугите, които предлагате, и процесите, които вашият бизнес предприема.

Тази първа стъпка позволява на клиентите ви да научат повече за вашата новодефинирана марка и добавя хуманизиран подход към вашия маркетинг. И двете спомагат за изграждането на доверие за вашия бизнес. Снимките са чудесен вариант, но видеото изглежда се представя по-добре в днешно време. Още веднъж, нямате нужда от изискан видео екип, за да създадете вашето съдържание. Помислете какво е лесно за вашия бизнес.

Смартфоните имат толкова много приложения, които можете да използвате!

Имате вашите снимки и видеоклипове, но какво друго можете да направите? Измислете тематични публикации! Това съдържание позволява на вашия бизнес да взаимодейства с вашите последователи.

Какви канали да използвате

Сега, когато знаете какво съдържание трябва да създавате, нека да поговорим за това на кои канали трябва да публикувате. Социалните медии са един от най-добрите ресурси, които вашият бизнес може да използва. Facebook, Twitter, Instagram и LinkedIn са първите четири канала, които бизнесите обикновено използват за публикуване на своето съдържание. Независимо дали използвате едно, две или десет места, за да публикувате съдържанието си, винаги трябва да планирате съдържанието си предварително и да сте сигурни, че създавате стратегия около него. Наличието на интегрирана стратегия е най-добре, когато става въпрос за публикуване в социалните медии. Ако правите публикация във Facebook, публикувайте и в другите си социални платформи.

Как се събира всичко

Може би се чудите как можете да планирате съдържанието си предварително?

Ако тепърва започвате, помислете за съдържанието си по тримесечие (това може да помогне със сезонността). Планирането на вашето съдържание позволява на вашия бизнес да бъде стратегически с публикации, продажби, празници и много други. След като сте имали една година тримесечно планиране, помислете за 12-месечен преглед, за да видите какво е работило и какво не работи за вашето съдържание. След две години направете кампания за година спрямо година (на годишна база), за да наблюдавате растежа на вашия бизнес. Това ще ви даде възможност да предоставите повече стойност за клиентите си, чрез създаване на качествено съдържание. Не просто изпращайте съдържание в каналите си в социалните медии, защото трябва. Създавайте съдържание, което има значение за вашата марка и ще резонира с вашите клиенти и аудитория.

Виждали ли сте някога страница, която сте харесали във Facebook, да публикува публикация за нещо, което не е от значение за техния бизнес? Как те накара да се почувстваш?

Вероятно сте били объркани защо са го публикували.

Вашата публика ще се почувства по същия начин, ако вашият бизнес публикува публикация и тя не е уместна!

 

Създаването на съдържание за марката на вашия малък бизнес не трябва да е трудно!

Започнете с малко и продължете към по-напреднали публикации. Бъдете стратегически, като планирате съдържанието си, и дръжте марката си на преден план. Ако започнете да се отклонявате от марката, отделете малко време, за да преразгледате каква е идентичността на марката на вашия бизнес!

Препоръчваме още:

Как гъстотата на населението може да повлияе на класирането ви в местното търсене? Как гъстотата на населението може да повлияе на класирането ви в местното търсене? Прочети повече
9 причини, поради които трябва да актуализирате съдържанието на уебсайта си 9 причини, поради които трябва да актуализирате съдържанието на уебсайта си Прочети повече
5 съвета за успешен копирайтинг 5 съвета за успешен копирайтинг Прочети повече
нагоре