Доверието е активна съставка за страхотна маркетингова стратегия

   Да, доверието е абсолютно активна съставка на страхотна маркетингова стратегия. Всъщност бих твърдял, че маркетинговата стратегия без голяма доза доверие едва ли някога ще постигне величие..

Ето причините, според които доверието е активна част от маркетинговата стратегия:

Доверието позволява на всички да стеснят фокуса си

Един от най-големите проблеми, пред които са изправени маркетинговите екипи, както многократно повтаряхме, е борбата да бъдем в крак с технологиите и все по-цифровия ни свят . Всички в екипа, от президенти и изпълнителни директори до мениджъри и чак до младши координатори, се занимават с това на някакво ниво. Поради това всеки човек от екипа вече има фокус, разделен между маркетинговата стратегия, ежедневните си задачи и следенето на тенденциите и новините.

И все пак невъзможността да се доверите на човека отдолу, над или до вас във фирмената йерархия несъмнено е нещо, което привлича вниманието от всеки член на екипа. Ако мениджърите се тревожа за съкращаване на бюджета, а авторите и дизайнерите за твърде много работа при твърде ограничен срок, как стратегията може да успее?

Когато има доверие и комуникация, всеки от екипа може да се съсредоточи върху задачата си и да работи по-умно. Всеки човек от екипа трябва да има възможността да изрази своето мнение по всеки компонент на стратегията. Най-важното е, че екипът трябва да вземе решение за изискванията, сроковете и очакваните резултати и след това да се придържа към тях.

Нищо не нарушава доверието като промяна на изисквания и срокове, което води до следващата причина.

Доверието държи всички отговорни за работата си

В маркетинга многото движещи се части на стратегията често зависят от различни различни служители в маркетинговия екип. Неизменно всеки от тях носи отговорност, така че за да може всеки човек да си свърши работата, той зависи от това, че друг член на екипа изпълнява своята.

Когато обмисляте срокове и очаквани резултати, е лесно да разберете защо доверието е толкова важно за успеха. Ако само един човек не успее да си свърши работата, това ще попречи на целия екип, а оттам и стратегията ще излезе извън релсите.

Работата свършва, резултатите се доставят и заинтересованите страни са доволни. И най-смешното е, че доверието прави хората по-силни и ги обединява, така че следващата маркетингова стратегия или кампания ще стане все по-успешна, тъй като доверието сред екипа продължава да се развива.

Прочетете и другите полезни статии в нашия блог!

Препоръчваме още:

Какво е значението на рецензиите в електронната търговия Какво е значението на рецензиите в електронната търговия Прочети повече
3 съвета за повишаване осведомеността на местните марки за новите франчайзополучатели 3 съвета за повишаване осведомеността на местните марки за новите франчайзополучатели Прочети повече
Съвети за организиране на виртуални работни конференции Съвети за организиране на виртуални работни конференции Прочети повече
нагоре