Имате ли нужда от всички социални канали за вашия бизнес?

   Постоянно го споменаваме и е истина. Социалните медии са важни! Но това не означава, че трябва да използвате всяка социална платформа във всеки момент от деня.

За управлението на вашите социални канали и поддържането на вашата база от последователи е необходимо да оцените и да определите стратегиите, и кои платформи са най -изгодни за използване от вашия бизнес.

Трябва ли да използвате всички социални канали?

Отговор на този въпрос е не. Но честно казано, отговорът не е толкова прост.

Първо, трябва да разберете, че не всеки бизнес има време или ресурси да управлява и поддържа всички популярни социални медийни канали, които изграждат социалната мрежа в интернет. Ако случаят е такъв за вашия бизнес, трябва да се съсредоточите върху идентифицирането и разработването на стратегии въз основа на нуждите и качествата на вашия бизнес.

От друга страна, ако това не е пречка за вашия бизнес, не се колебайте да използвате всички социални медийни платформи, които желаете!

Второ, бизнесът се различава по своята фирмена култура, продукти и услуги. Качествата на социалните медийни платформи също се различават. Поради това не всяка платформа за социални медии ще бъде подходяща за всеки бизнес.

Не отнемайте времето, парите и стратегията, които биха могли да бъдат използвани в платформи, които са от полза за вашия бизнес, на тези, които не отговарят на вашия бизнес и неговите цели!

Важно е да имате предвид обаче, че не искате да бомбардирате последователите си със социални публикации. Помислете за създаване на график за публикуване, за да постигнете последователност с публикуването си, като същевременно поддържате баланс в това къде и кога публикувате.

Също така платформите за социални медии не са създадени еднакво, когато става въпрос за публикуване на графици, така че е ценно да знаете колко често конкретни платформи изискват публикуването ви.

Социални медийни канали и бизнес качествата

Сега е време да помислите за всички качества, които съставляват вашия бизнес. В коя индустрия сте? Имате ли непринудена или официална работна среда? Вашият бизнес фокусиран ли е върху обслужване на клиенти?

Това са само някои от многото качества, които помагат да се определи вашия бизнес, същото важи и за социалните медийни платформи. Някои са по -разговорни, докато други са подходящи например за официални бизнес взаимодействия и ангажираност.

За да разберете по -добре какво означават тези качества и как да ги приложите в социалните медии, ето няколко примера за справка.

Управлявате адвокатска кантора. Поради индустрията се приема, че бизнесът е официално работно място и служителите също взаимодействат официално с клиентите.

Какво ще кажете за бутик за бижута? Въпреки че това е професионален бизнес, те са склонни да имат топло и неформално взаимодействие с клиентите си. Характерът на тази индустрия е забавен, креативен и модерен.

Така че и двата бизнеса работят много различно, когато става въпрос за взаимодействието им с клиенти, работната среда и т.н., И каналите за социални медии, които използват, трябва да отразяват това.

За една адвокатска кантора да се придържа към професионалната и официалната си бизнес среда и взаимодействие, присъствието във Facebook и LinkedIn е необходимост. По -конкретно, LinkedIn осигурява перфектния изход за професионализъм, чрез взаимодействие и ангажираност в социалните медии.

Що се отнася до бижутерския бизнес, креативните и визуални магазини са идеално подходящи. Instagram позволява на фирми като този да публикуват снимки на стоки, както положителни взаимодействия с клиенти и истории на клиенти. В същото време Twitter може да бъде полезен и за публикуването на забавни и интерактивни публикации на последователите.

Както можете да видите, никоя платформа за социални медии не е идеално пригодена за всеки бизнес. Не се ангажирайте с времето и енергията, необходими за пускането на множество канали в социалните медии, ако те не съответстват на вашата марка.

Определили ли сте вече бизнес качествата си и сте усвоили социалните медийни платформи, които са от полза за него? Помислете за проучване на други потенциални канали за социални медии, които да присъедините.

Въпреки че сме обсъждали четирите лидера на социални медии, няма ограничения, когато става въпрос за използване на платформи извън Facebook, Instagram, LinkedIn и Twitter.

Други социални платформи, които оказват голямо влияние в момента, са Pinterest, YouTube и Snapchat.

Като се върнем към примера с бутика за бижута, който споменахме по -рано, платформа като Pinterest може да подобри визуалната връзка на компания със своите последователи. Създаването на дъски на Pinterest, които включват продуктите на вашия бизнес, както и други, които подчертават актуалните тенденции или идеи за подаръци, е чудесен начин потребителите да видят вашия ангажимент към техните нужди и вие да популяризирате продуктите!

Pinterest дори има функция за визуално търсене, която позволява на потребителите да купуват продукти директно през приложението от вашия бизнес.

Най-добрият начин да използвате социалните медии не е универсална тема.

Както вече споменахме, присъствието на всеки канал в социалните медии не е необходимост за успех. Вместо това фокусирането върху най -доброто за вашия бизнес може да бъде по -полезно.

Понякога това означава да сте на една платформа за социални медии, друг път може да означава да сте на всички тях!

 

Ако имате нужда от дигитален маркетинг в социалните медии, се свържете с нас!

Препоръчваме още:

Най -добрите стратегии за вашия виртуален офис Най -добрите стратегии за вашия виртуален офис Прочети повече
Знаят ли рекламодателите приложенията, които използвате на вашия Android телефон? Знаят ли рекламодателите приложенията, които използвате на вашия Android телефон? Прочети повече
Node JS срещу PHP за BackEnd ! Node JS срещу PHP за BackEnd ! Прочети повече
нагоре