Как да изберем целите на рекламната кампания във Facebook?

   Знаете, че трябва да пускате реклами във Facebook за вашия бизнес, но как да разберете кой тип реклама е най -добра? Не е толкова трудно, колкото си мислите!

Прочетете три от най -добрите цели на кампанията, от които можете да избирате, и някои съвети, за да започнете.

Преди да се потопите в създаването на вашите Facebook реклами, важно е да помислите каква цел се опитва да постигне вашият бизнес.

Искате ли повече хора да знаят, за вашия бизнес? Или искате да намерите потенциални клиенти? Трябва да имате такава, за да можете да изберете правилната цел на кампанията!

  • Популярността на марката

Живеем в дигитален свят и е изключително важно да поставите бизнеса си онлайн, за да сте сигурни, че той се вижда от клиентите.

Всеки бизнес иска потенциалните клиенти да са наясно с тяхната марка, поради което кампанията за осведоменост за марката е чудесен вариант за използване в много видове индустрия.

Целта на кампанията за осведоменост на марката позволява вашият бизнес да бъде показан на аудитория, която най -вероятно ще може да види вашата марка, което по -късно означава потенциално използване на вашата услуга или покупка на продукт.

Например Coca-Cola. Сигурни сме, че сте виждали и чували няколко различни типа реклами за тази компания, но помислете за секунда - наистина ли се опитват да ви продадат продукт? Не точно! Рекламите им създават повече експозиция за тяхната марка, вместо да продават продукта.

  • Генериране на клиенти

С тази цел на кампанията този тип реклама включва форма за контакт директно във Facebook. Понякога наричан „мигновена форма“, този тип реклама позволява на хората да покажат интереса си към продукт или услуга, без изобщо да напускат канала си за новини във Facebook.

Също така Facebook може автоматично да попълни формулярите за контакт с информация от вашия профил, включително вашето име, имейл и телефонен номер.

Предимство за този тип рекламни кампании е, че е лесно да се направи реализация. Тъй като потенциалният клиент вече е попълнил формата за контакт с тяхната информация и изразил интерес, можете да проследите и запечатате сделката!

  • Конверсия

Подобно на целите за генериране на потенциални клиенти, основната цел на реализацията е да накара потенциалните клиенти да направят покупка или да се регистрират за услуга, която предлагате.

Основната разлика обаче е, че хората се насочват към вашия уебсайт, вместо да попълват формуляр за контакт директно във Facebook.

Рекламите във Facebook не могат да обхващат всеки аспект на вашия бизнес, поради което използването на цел за реализация може да помогне на потенциалните клиенти да научат още повече за вашия бизнес, като ги отведе до вашия уебсайт.

  • Разположение на рекламата

С рекламите си във Facebook плащате за импресия, така че е важно да използвате възможно най -много разположения!

Когато включите повече разположения, цената на кликване намалява, което означава, че бюджетът ви се разпределя допълнително с увеличаване на експозицията на вашата реклама.

Някои други разположения включват Facebook Stories и Messenger, както и Instagram емисията на вашия бизнес.

Изборът на правилната цел на рекламната кампания във Facebook въз основа на вашата индустрия е от съществено значение за вашия бизнес. Знаем, че понякога може да бъде малко объркващо, затова сме тук, за да помогнем!

 

Нашите експерти по платена реклама ще работят с вас, за да изберат правилните цели на кампанията въз основа на вашата индустрия и вашите цели. Искаме да работим с вас, а не срещу вас.

Препоръчваме още:

Как да получите безплатен Ethereum? Как да получите безплатен Ethereum? Прочети повече
Увеличаване на възможните клиенти и продажби с дигитален маркетинг Увеличаване на възможните клиенти и продажби с дигитален маркетинг Прочети повече
Как рекламите на конкурентите могат да изведат вашите платени реклами на следващо ниво? Как рекламите на конкурентите могат да изведат вашите платени реклами на следващо ниво? Прочети повече
нагоре