9 маркетингови техники, които да използвате в социални медии през 2021 година

   Знаете ли, че броят на потребителите на социални медии по света е близо 3,2 милиарда, което е с 13% повече на годишна база? Да, това е статистиката за популярността на света на социалните медии според Global Digital Report. Тези цифри означават непрекъснатото огромно въздействие на социалните медии както върху бизнеса, така и върху ползите за потребителите. През последното десетилетие социалните медии се превърнаха в незаменима част от личния и професионалния ни живот. Социалните платформи, като отделен маркетингов канал, са значителна част от маркетинговата стратегия за всяка бизнес организация. Бизнесът трябва да мисли отвъд възможностите за продажби и да използва канала на социалните медии, за да се ангажира постоянно, да задържа и създава лоялна клиентска база.

Има множество канали за социални медии като Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Snapchat и др. Предлагайки силна конкуренция с традиционните маркетингови техники, социалните медийни канали и съответните показатели непрекъснато помагат на маркетолозите да разберат предпочитанията на аудиторията и поведението при закупуване.

Може би си мислите, че познавате напълно каналите за социални медии, тъй като доста дълго ги използвате за лични цели. Истината е, че това, което работи за личен акаунт, не би било приложимо и ефективно за бизнес цел. За да използват успешно каналите за социални медии, да създават ефективни ангажименти и да увеличат възвръщаемостта на инвестициите, бизнесът трябва да разработи и внедри добре обмислена стратегия за тях. Ако искате да разгърнете и да използвате истинския потенциал на маркетинга в социалните медии, ние сме тук, за да споделим най-добрите и компетентни съвети за ефективен и оптимален резултат.

  • Използвайте телевизионен стил на структурата на съдържанието

Този тип телевизионен стил на структуриране и маркетинг на съдържание ще помогне на бизнеса да се насочи към по-широка аудитория въз основа на специфични интереси. По-голямото навлизане в кожата на аудиторията винаги е от полза за бизнеса, за да разбере променящите се мисъл и модели на потребление на клиентите. Много компании започнаха да възприемат тази техника за създаване на телевизионни сериали от типа телевизия и тя работи отлично.

  • Ангажиране и подтикване на разговори

И така, важно е да проведете увлекателен и завладяващ разговор, чрез провокиращи мисли, интересни и творчески въпроси. Не много голям, нито твърде малък. Проектирайте публикации и туитове с убедителен текст и привлекателно изображение, за да постигнете най-добрия обхват и продуктивен ангажимент с вашата аудитория. Зрителите и собствениците на фирми искат да видят коментарите на потребителите на тези платформи, да им отговорят и да анализират потенциала на предлагания продукт или услуга.

  • Хипер-персонализацията е ключът

С все повече канали за маркетинг на социални медии, които се развиват, става изключително важно да диференцирате продукта си и да имате уникално и атрактивно представяне на марката. Хипер-персонализацията е мястото, където са големите пари за дигитален маркетинг. Повечето бизнес организации започнаха да се отдават на персонализирането като тактика за спечелване и задържане на клиенти. Този е моментът, в който фирмите не могат да игнорират стратегията за персонализация. Хипер-персонализираната стратегия за социални медии с помощта на маркетинговите прозрения и модела на дейност, чрез таблото за управление на показателите на социалните канали, е ключът към успеха.

  • Разнообразие в съдържанието

Независимо дали става въпрос за храна или облекло, всички ние обичаме разнообразието. И това мислене е приложимо дори за консумация на данни от потребителите. Днес социалните медии не са просто споделяне на произволен текст или изображение и популяризирането. Маркетолозите трябва да се съсредоточат върху вкуса и предпочитанията на публиката и да проектират разнообразно съдържание по съответния начин. Прилагайте текст, изображения, видео, GIF файлове, чатове на живо, анкети, блогове, pdf файлове, персонализирани съобщения, изключителни известия и оферти и др. Използвайте ексклузивни инструменти за създаване на съдържание, за да предложите най-доброто за потребление на аудиторията. Не забравяйте, че социалните медии са платформа за укрепване на гласа и личността на марката.

  • Състезания сред последователи

Отличен начин за увеличаване на обхвата в социалните медийни платформи. Например, помолете последователите да споделят мненията си за даден продукт или услуга, веднага след стартирането му, чрез убедително текстово или видео съобщение. Предложете подарък за най-добрия отговор. Направете състезанието с ограничение във времето, създайте спешност сред публиката, концентрирайте се върху ангажираността и ги насърчете да участват в състезанието. Можете също така да създадете хаштаг, който да се променя.

  • Отметки в Twitter

Twitter е добавил функцията „запазване“ с отметки. Това ще помогне да не губите време, като превъртате хилядите „харесвани“ туитове, за да намерите този, който търсите. Човек може да маркира туит, като просто щракне върху иконата „споделяне“ в долния десен ъгъл на туит и върху „добави туит към отметките“ и той ще бъде добавен към маркерите. Опцията за отметки в настройките на профила помага на потребителя бързо да вижда маркираните туитове и да използва ефективно времето, прекарано в канала.

  • Маркови Snapchat лещи

Използвайки Lens Studio на Snapchat, всеки бизнес или марка може да създаде свои собствени обективи с добавена реалност. Приложението за настолни компютри дава инструкции за стажантите да започнат с основна 2D анимация, докато по-напредналите създатели имат достъп до API и модни сложни лещи от нулата. След като лещите бъдат създадени, потребителят ще получи уникален Snapcode, който може да се използва за споделяне. Ако имате вътрешен творчески усет, това е изключителна перспектива да опитате нещо малко по-различно в Snapchat и да ангажирате потребителите.

  • Акценти в историята на Instagram

Това е най-добрият начин да привлечете публиката и да види най-важната информация. За по-лесно гледане, тези акценти в Instagram се появяват точно под опцията bios. Тази функция помага на потребителя или марката да подчертае тенденциите или най-добрите истории на бизнеса и да ги публикува в профила. Те могат да бъдат запазени или повторно публикувани. Човек може да планира, организира и публикува акценти на истории според темата, кампанията, периода и т.н.

  • Статистика за аудиторията

Вижте каква публикация работи и каква не и наблюдавайте ангажираността на публиката. В настоящия сценарий повечето социални медийни платформи предлагат потребителски табла и огромни показатели за измерване и наблюдение на аудиторията на всеки етап от бизнеса. Постоянният мониторинг на показателите и разработването на стратегии за съдържание на социални медии и други инициативи според променящите се възгледи и подходи на аудиторията е от съществено значение за извличането на максимален резултат от социални медии. Това ще помогне да се съсредоточите и да инвестирате ресурси в работещите стратегии и да отхвърли идеите, които са безполезни.

 

Ангажирането в пространството на социалните медии е неуловимо, тъй като макар да има много техники, няма една стандартна рецепта за успех. Чрез непрекъснато преустройство и препроектиране на стратегията за социални медии и експериментиране с новите функции и идеи, винаги има шанс да се увеличи ангажираността на аудиторията.

Свържете се  нас, за да разработваме социалните канали на вашия бизнес с тези и други подходящи тактики!

Препоръчваме още:

Изграждане на успешна стратегия за мобилен маркетинг Изграждане на успешна стратегия за мобилен маркетинг Прочети повече
Как да превърнете еднократния купувач в лоялен клиент? Как да превърнете еднократния купувач в лоялен клиент? Прочети повече
Какво представляват банерните реклами и как те помагат на вашия бизнес? Какво представляват банерните реклами и как те помагат на вашия бизнес? Прочети повече
нагоре