5 начина да подобрите ангажираността на последователите си в социалните медии

   Търсите ли да увеличите ангажираността на вашите начинания в социалните медии? Ако е така, тогава трябва да се съсредоточите върху качеството , а не върху количеството на вашата тактика. Ако искате да спечелите конкурентно предимство във вашата индустрия, всичко започва с изучаване на начина, по който в момента изтласквате съдържание. Оттам можете да планирате различни начини за генериране на повече потенциални клиенти, получаване на по-високи реализации от продажби и натрупване на по-високи социални медии.

Ако искате да спечелите популярност в социалните медии на вашия бизнес, разгледайте тези 5 начина за подобряване на качеството на ангажираността ви в социалните медии.

  • Проучете актуалните данни

Преди да предприемете каквито и да е действия за коригиране на тактиката на социалните медии, трябва да анализирате текущите си данни. Ако смятате, че текущата ви статистика не може да ви помогне да научите нищо, грешите.

Без значение какви социални медии използвате, има прозрения и инструменти за анализ, които можете да използвате. Още по-добре, можете да имате софтуер за управление, който взема данните от всеки от вашите акаунти и ги организира по полезен начин.

Например, ако забележите огромен слайд в „харесванията“ във вашите публикации във Facebook, тогава трябва да привлечете повече внимание към Facebook през следващите няколко седмици. Ако обаче забележите спад във всички акаунти, това е знак, че цялото съдържание във вашата маркетингова стратегия трябва да бъде променено. Ако имате нужда от повече идеи как да подготвите съдържанието си, не забравяйте да разгледате тези страхотни маркетингови блогове за указатели.

  • Включете по-малко продажби в съдържанието си

Има често срещано заблуждение сред много компании, които се опитват да увеличат ангажираността си в социалните медии. Те смятат, че най-добрият начин да увеличат конверсиите си от онлайн продажби е да ги натрапчват във всяка една публикация. Това съдържание обаче не е подходящо за повечето ви последователи. Всъщност може да видите голяма доза хора, които вследствие на това ви отказват. Вместо да се насочвате към продажбите, трябва да се съсредоточите върху предоставянето на кратък призив за действие за вашите последователи. Размерът на продажбите е нещо като „купете този проблем веднага и никога повече няма да се притеснявате (поставете проблема тук)!“. Призивът за действие е нещо като „щракнете върху тази връзка“, „проверете тази статия“ или „абонирайте се за нашия имейл списък“. Виждате ли контраста между двете?

  • Интегрирайте видеоклипове

Ако се съсредоточите прекалено много върху копирайт съдържание, може би никога няма да постигнете по-висока степен на ангажираност сред вашите последователи в социалните медии. Защо? Защото не е достатъчно интерактивен. В наши дни на потенциалните клиенти им се хвърлят стотици различни реклами всеки ден, и ако не са видеоклипове, изобщо не им обръщат внимание.

Доказано е, че видео маркетингът носи по-висока възвръщаемост на вашата инвестиция. Всъщност 54% от потребителите искат повече видео съдържание от марките, които следват. YouTube има над един милиард потребители. Това е почти 33 процента от цялата сума от потребителите на интернет.

Ако искате да видите почти незабавен скок в ангажирането с последователите си, започнете да включвате видеоклипове.

  • Фокусирайте се върху хумора

Много хора отиват в социалните медии, за да се посмеят. Те обичат забавно съдържание, което могат да споделят със семейството си, приятели, колеги и др. Колкото повече хумор интегрирате в съдържанието си в социалните медии, толкова повече взаимодействие ще видите в резултат. Може да забележите повишаване броя на харесванията, коментарите и споделянията на всяка публикация, която използвате. Защо хората се радват толкова много? Защото добавя индивидуалност към вашата марка.

  • Преосмислете целевите си купувачи

Може би най-голямата причина да не виждате желания ангажимент в социалните медии е просто, че съдържанието е насочено към грешната тълпа. Ако е така, тогава може да имате най-интелигентното съдържание там, но все пак да не дадете резултатите, каквито трябва да бъдат. Ако случаят е такъв, е време да се върнете към чертожната дъска. Започнете с възстановяване и преосмисляне на вашите личности на купувача. Какви обекти използва вашите купувачи? Какви са техните болкови точки? На кои въпроси може да отговори вашият продукт/услуга? Как можете да спечелите доверието им? Задаването на тези въпроси ще ви помогне да размислите кои хора са ви необходими.

 

Ние ще развием професионално вашите бизнес акаунти, ако иматe нужда!

Препоръчваме още:

5 стъпки за успешна маркетинг автоматизация 5 стъпки за успешна маркетинг автоматизация Прочети повече
Приложихте ли тези актуализации на Google? Приложихте ли тези актуализации на Google? Прочети повече
8 съвета за организиране на виртуални работни конференции 8 съвета за организиране на виртуални работни конференции Прочети повече
нагоре