Как Pinterest може да увеличи обхвата на вашия онлайн бизнес?

   Като малък бизнес вероятно сте обмисляли различни стратегии за социални медии като Instagram, Facebook и LinkedIn, но знаете ли защо Pinterest трябва да се има предвид във вашата стратегия?

Pinterest може да не е на първо място, когато става въпрос за присъствие в социалните медии и поради това може изобщо да не знаете много за платформата.

С обширен каталог с изображения, Pinterest се използва за „закрепване“ на снимки, които са от значение за потребителите му. Независимо дали търсите рецепти за вечеря или вдъхновение за предстоящ арт проект, Pinterest има визуалното съдържание, от което потребителите се нуждаят, за да получат вдъхновение в много пътища на живота.

Той също така дава възможност на потребителите да споделят свое собствено визуално съдържание, което другите могат да „закачат“ за себе си, за да споделят в общността.

Платформата съхранява резултатите във вашата емисия, за да съответства на съдържанието, с което най -много се ангажирате. Така че, ако обичате разглеждате снимки на ваканционни дестинации, емисията ви ще бъде пълна с ново фото съдържание за тази тема.

Но как Pinterest може да се подсили вашия бизнес?

Когато става въпрос за използване на различни платформи за социални медии, трябва да имате прилично разбиране за типовете съдържание, които се представят най -добре, и функциите, които са изключителни за сайта.

Ето няколко от маркетинговите съвети, от които трябва да се възползвате, когато изграждате стратегията си за Pinterest.

  • Създайте полезно съдържание

В случая с Pinterest, инструкциите, инфографиките и уроците са силно ангажиращи и образователни за потребителите на Pinterest.

Ако например имате булчински салон или сватбен бизнес , можете да съберете стъпка по стъпка инфографика, за да помогнете на булките да се подготвят за сватбения си ден.

Или какво ще кажете за вашия автомобилен ремонт? Съберете бързи и ясни инструкции или уроци, които вашите последователи и други потребители на Pinterest да видят, когато се нуждаят от помощ при ремонт на автомобила у дома.

Създавайки маркетингова стратегия на Pinterest, която използва такова съдържание за вашия малък бизнес, вероятно ще изградите присъствие, което насърчава и мотивира потребителите да взаимодействат с вашите публикации.

В допълнение, чрез публикуването на това информативно съдържание, вашата надеждност в платформата ще расте.

  • Привлечете потребителите към вашия уебсайт

Имате ли интересна графика или снимка, за които потребителите биха искали да научат повече? Е, публикувайте я в Pinterest!

Ето една чудесна възможност да накарате потребителите да преминат от вашите социални медии към вашия уебсайт. Pinterest ви позволява да публикувате страхотно визуално съдържание на вашата страница, което лесно може да се свърже с уебсайта на вашия бизнес.

Независимо дали публикувате снимка на нови продукти, които са достъпни за продажба, чрез вашия уебсайт, или интересни графики, които се връщат към блог, това е чудесен начин да насочите трафика на Pinterest към вашата уеб страница.

Уверете се, че визуалното съдържание, независимо дали е снимка или инфографика е с високо качество! По -вероятно е потребителите да отделят време, за да видят публикацията ви и дори да я закачат, ако визуалното изображение е ясно и лесно за четене (ако има текст).

  • Направете опция визуалното търсене

Ако искате да завършите продажбите, чрез Pinterest на следващото ниво, значи имате късмет!

Pinterest се превърна в лидер за визуално търсене с достъпността си да купува продукти директно на платформата.

Просто казано, Pinterest разполага с технология, която позволява на потребителите веднага да пазаруват нещо, което им приковава погледа.

С функцията за визуално търсене потребителите могат лесно да преглеждат опциите за закупуване на артикули в щифт, който им харесва. А с инструмента „Обектив“ потребителите могат да правят снимки на физически елементи, които ги интересуват, за да намерят резултати за елемента, който да закупят в Pinterest.

Така че настройването на възможностите на вашия бизнес да се показва в тези резултати от покупките е още един изход за увеличаване на продажбите!

  • Изградете общност

Не пренебрегвайте връзките, които вашият бизнес може да създаде в социалните медии, особено в Pinterest.

В рамките на профил в Pinterest потребителите и бизнес страниците могат да създават „дъски“, в които се помещава група от подобни щифтове за изображения, които потребителят записва на дъската.

Например, ако бижутерският бизнес пуска нова колекция, те могат да създадат табло с името и в него да включат снимки на бижутата в тази колекция.

Що се отнася до изграждането на общност, какво общо имат тези дъски?

Е, потребителите на Pinterest могат да следят вашите дъски и дори можете да направите крачка напред, като поканите определени потребители да се присъединят към някои от вашите дъски. По този начин те могат да добавят съдържание, което според тях пасва добре на борда и да се чувстват по -свързани с вашия бизнес!

Това е още един начин да покажете своята признателност за тяхната подкрепа и да разширите обхвата си в общността на Pinterest.

Опциите за гледане и чуване на вашия бизнес, чрез платформа като Pinterest са много различни от тези на Facebook, LinkedIn, Twitter и др.

С нови и иновативни начини да продавате продуктите си директно, чрез социалните мрежи или да изпращате потребители директно на уебсайта си, Pinterest е визуална платформа с безкрайни възможности за бизнес експозиция!

 

Следете нашия блог за интересни статии, които публикуваме!

Препоръчваме още:

3 тенденции за маркетингов анализ през 2021г. ! 3 тенденции за маркетингов анализ през 2021г. ! Прочети повече
Как да изберем целите на рекламната кампания във Facebook? Как да изберем целите на рекламната кампания във Facebook? Прочети повече
10 често срещани SEO митове, развенчани! 10 често срещани SEO митове, развенчани! Прочети повече
нагоре