Как да освежите идентичността на вашата марка

    Може да чувствате, че е необходимо да обновите идентичността на марката си, за да сте в крак с модата. Важно е да правите промени, без да губите това, което сте в процеса.

Сигурно се чудите как можете да го направите?

Ето няколко начина да се справите с освежаването!

  • Комуникирайте промяната

За да направите това, трябва да имате завладяващ разказ. Какво символизира промяната на марката? Каква стойност носи за маркетинга? Защо хората трябва да се интересуват?

Хората са създания на навика и често са устойчиви на промяна. Страхотният дизайн или необичайната креативност може да се харесат на някои хора, но мнозинството ще се нуждаят от причина да се интересуват от промяната. Символите и метафорите са супер мощни и завладяващи в предаването на визията и мисията на марката. Можете да планирате стартиращи дейности, партита да рисуват вашите социални медийни канали с актуализациите или да създадете PR кампания около идентичността на новата марка. Колкото по-голяма е инерцията и вълнението ви, толкова по-вероятно е хората да се ангажират с промяната.

  • Незначителни промени в логото

Модерните стилове на логото са много рационализирани и опростени. Повечето съдържат визуален елемент, придружаващ името на марката, който може или не е част от логото. Повечето лога са с комбинацията от 2 цвята. Графичните украси под формата на сенки или релеф също не са лоши. Не е задължително да се нуждаете от нова марка, но малко „сплескване“ на логото може да е решението, за да направите името на вашата компания по-разнообразно. Повечето марки са възприели метод на фини промени в логото с течение на времето, например Starbucks.

  • Тон на гласа

Въпреки че обновяването на марката може да бъде предимно визуално, важно е да запомните, че начинът, по който предавате съобщението, също е важен. Днешният пазар става все по-загрижен не само за външния вид на марките, с които те правят бизнес, но също и за характера, който съществува зад вашата марка. Ако подновявате изображението си, може да се наложи да коригирате съобщенията и гласа си. Целта не е публиката ви да отбележи страхотното ви писане, а да се съсредоточи върху страхотния ви бизнес.

  • Инвестирайте в добро видео и фотография

Новите изображения могат да накарат вашата марка да се почувства нова и освежена. Проверете колекцията си от снимки. Планирайте фотосесия, която показва вашата марка или продукт в действие. Уверете се, че всички изображения са с висока разделителна способност и са изрязани до ежедневни размери на екрана. Стиловете на снимки и видео също се промениха, като много марки избраха изображения, които изглеждат естествени и включват хора в забързаното действие.

  • Включете тенденция в цялостния дизайн

Цветът и типографията не са единствените елементи, които могат да бъдат част от преобразяването на марката. Може да се включва всичко - от фоново видео, спретнато поставено на вашия уебсайт, до плоски бутони за стил в дизайна. Можете също да опитате да добавите модерни филтри към текущите си снимки, за да направите текста по-лесен за четене. Съществуват и някои рискове при използването на стил тенденция, те могат да излязат от актуалност толкова бързо, колкото са се появили – но ако играете с малки визуални промени, можете да се справите с тази актуализация.

 

Ребрандирането на вашия бизнес не трябва да бъде толкова убедително. Понякога малките промени могат да повлияят значително на вашата марка. Най-голямото нещо при правенето на малки промени в дизайна е, че дори и със свеж вид, потребителите ще продължат да се свързват с вашата марка.

Препоръчваме още:

Лесни начини да намерите ментор за вашия бизнес Лесни начини да намерите ментор за вашия бизнес Прочети повече
Какво трябва да знаете за маркетинга с емотикони Какво трябва да знаете за маркетинга с емотикони Прочети повече
Как да обслужваме клиенти в Twitter Как да обслужваме клиенти в Twitter Прочети повече
нагоре