Може да чувствате, че е необходимо да обновите идентичността на марката си, за да сте в крак с модата. Важно е да правите промени, без да губите това, което сте в процеса.
Сигурно се чудите как можете да го направите?
Ето няколко начина да се справите с освежаването!
За да направите това, трябва да имате завладяващ разказ. Какво символизира промяната на марката? Каква стойност носи за маркетинга? Защо хората трябва да се интересуват?
Хората са създания на навика и често са устойчиви на промяна. Страхотният дизайн или необичайната креативност може да се харесат на някои хора, но мнозинството ще се нуждаят от причина да се интересуват от промяната. Символите и метафорите са супер мощни и завладяващи в предаването на визията и мисията на марката. Можете да планирате стартиращи дейности, партита да рисуват вашите социални медийни канали с актуализациите или да създадете PR кампания около идентичността на новата марка. Колкото по-голяма е инерцията и вълнението ви, толкова по-вероятно е хората да се ангажират с промяната.
Модерните стилове на логото са много рационализирани и опростени. Повечето съдържат визуален елемент, придружаващ името на марката, който може или не е част от логото. Повечето лога са с комбинацията от 2 цвята. Графичните украси под формата на сенки или релеф също не са лоши. Не е задължително да се нуждаете от нова марка, но малко „сплескване“ на логото може да е решението, за да направите името на вашата компания по-разнообразно. Повечето марки са възприели метод на фини промени в логото с течение на времето, например Starbucks.
Въпреки че обновяването на марката може да бъде предимно визуално, важно е да запомните, че начинът, по който предавате съобщението, също е важен. Днешният пазар става все по-загрижен не само за външния вид на марките, с които те правят бизнес, но също и за характера, който съществува зад вашата марка. Ако подновявате изображението си, може да се наложи да коригирате съобщенията и гласа си. Целта не е публиката ви да отбележи страхотното ви писане, а да се съсредоточи върху страхотния ви бизнес.
Новите изображения могат да накарат вашата марка да се почувства нова и освежена. Проверете колекцията си от снимки. Планирайте фотосесия, която показва вашата марка или продукт в действие. Уверете се, че всички изображения са с висока разделителна способност и са изрязани до ежедневни размери на екрана. Стиловете на снимки и видео също се промениха, като много марки избраха изображения, които изглеждат естествени и включват хора в забързаното действие.
Цветът и типографията не са единствените елементи, които могат да бъдат част от преобразяването на марката. Може да се включва всичко - от фоново видео, спретнато поставено на вашия уебсайт, до плоски бутони за стил в дизайна. Можете също да опитате да добавите модерни филтри към текущите си снимки, за да направите текста по-лесен за четене. Съществуват и някои рискове при използването на стил тенденция, те могат да излязат от актуалност толкова бързо, колкото са се появили – но ако играете с малки визуални промени, можете да се справите с тази актуализация.
Ребрандирането на вашия бизнес не трябва да бъде толкова убедително. Понякога малките промени могат да повлияят значително на вашата марка. Най-голямото нещо при правенето на малки промени в дизайна е, че дори и със свеж вид, потребителите ще продължат да се свързват с вашата марка.