Научете как да подобрите стратегията си за местно търсене с изображения

   Казват, че една снимка струва хиляда думи.

Не съм съвсем сигурна как тази поговорка се превежда в дигиталния маркетинг, но мога да ви кажа това – когато става въпрос за изграждане на онлайн присъствие на вашия бизнес, изображенията са важни. Има всякакви дигитални маркетингови стратегии, които можете да използвате за вашия бизнес, но изображенията не трябва да се пренебрегват. За да проучим най-добре влиянието на изображенията във вашата стратегия за локално търсене, ние разделихме информацията на шест журналистически въпроса: защо, къде, кой, какво, кога и как.

  • Защо изображенията са важни

Снимките са лесен начин да покажете какво ви отличава от конкуренцията и да придадете на бизнеса ви визуална привлекателност. Те добавят хуманизиран компонент и понякога потребителите просто искат да знаят, че има истински човек от другия край на екрана на компютъра им, който иска да им помогне. Ако искам да работя дългосрочно с адвокат , бих искал да видя човека, с когото започвам тази работна връзка. Ако наема фирма за хамалски услуги, ще се чувствам по-добре да ги поканя в дома си, ако има снимки на служителите и екипа. Освен това, наличието на снимки на витрина или сграда може да помогне на хората да потвърдят, че са намерили правилното местоположение, особено ако са шофирали да ви посетят за първи път. Някога спирали ли сте на ново място и сте се чудили дали отивате до правилната врата? Снимките могат да помогнат, както за вашите клиенти, така и за директориите, които съдържат информация за вашия бизнес онлайн. Всъщност изображенията на постоянните табели на вашия бизнес стават все по-важни, за да помогнат на потребителите да разберат, че са намерили правилния бизнес.

  • Къде да публикувате изображения

Макар че е страхотно да имате снимки на уебсайта си, важно е да допълвате тези снимки със снимки, публикувани и на други платформи!

Facebook и Instagram са страхотни, графично ориентирани сайтове за представяне на снимки, но социалните медии не държат монопола върху снимките. Можете също да публикувате снимки във важни директории за търсене, като Google , Bing и Yelp. Това помага за „легитимизиране“ на вашия бизнес и хората могат дори да се ангажират със снимки в Google, като поставят палец нагоре или надолу.

  • Кого и какво да снимате

Краткият отговор? Всичко.

Има много опции, когато става въпрос да решите кой и какво да представяте в снимките, които публикувате онлайн. Можете да поставите снимки от външната страна на вашия магазин, вътрешността на вашия офис, откровени снимки на вашия екип, който работи усилено, снимки на вашите продукти и т.н. Дори при всички тези опции, един фактор е от решаващо значение: уверете се, че снимките са с добро качество. Изкусните ъгли на камерата, перфектно позираните групови снимки и първокласните продукти могат да ви отведат толкова далеч само, ако крайният резултат е пикселизирано изображение. Ако става въпрос за избор между изображение с лошо качество или изобщо без изображение, предлагаме второто. Снимките с ниско качество предполагат нискокачествен бизнес, въпреки че липсата на снимки също не ви прави никаква услуга.

Ако наистина нямате нищо, използвайте тази възможност, за да обновите марката си и да направите нови снимки, за да подсилите усилията си за дигитален маркетинг!

Стоковите изображения работят в определени ситуации, но никога не могат да заменят реални снимки на вас и вашия бизнес.

  • Кога трябва да публикувате снимки

Публикуването на снимки, подобно на много елементи от дигиталния маркетинг, не е просто усилие. Помислете да публикувате снимки във вашите платформи за дигитален маркетинг на честа и последователна основа. В допълнение към простите снимки, можете да рекламирате предстоящи събития, да празнувате скорошни победи, да представяте с гордост отзиви на клиенти или да подчертавате всякакви промени в менюта, продукти, услуги, цени и т.н. Качването на снимки трябва да бъде непрекъснат процес. Вие, вашият екип и вашият бизнес непрекъснато се разраствате, така че искате вашите снимки онлайн да отразяват тези вълнуващи промени.

  • Как мога да публикувам снимки

Влезте в акаунта, който използвате, за да управлявате всяка от вашите обяви, отидете до раздела със снимки и добавете вашите файлове директно. Макар да изглежда просто, да се уверите, че визуално се представяте онлайн, е от решаващо значение за разрастването на местното ви присъствие и за привлекателността на потребителите, които търсят вас, вашите продукти и услуги.

 

Разбира се, ако имате въпроси относно важността на изображенията във вашата стратегия за локално търсене или ако искате да научите повече за различните стратегии за дигитален маркетинг, прочетете блога ни!

Препоръчваме още:

Кратко ръководство за показатели в социалните медии! Кратко ръководство за показатели в социалните медии! Прочети повече
Как търговците могат да смекчат негативното въздействие на Covid 19 върху тяхната кариера? Как търговците могат да смекчат негативното въздействие на Covid 19 върху тяхната кариера? Прочети повече
Как да управлявате вашият бранд по време на криза? Как да управлявате вашият бранд по време на криза? Прочети повече
нагоре