Най-добрите и най-лошите начини за получаване на онлайн отзиви

   От тази година отзивите от сайтове като Google, Yelp, Trip Advisor и други имат 93% влияние върху решенията за покупка на потребителите.

Този процент е само една част от безкрайния списък със статистически данни, които доказват колко мощни са онлайн прегледите за успеха на бизнеса.

Не приемайте обаче, че успехът на рецензията идва само от добри отзиви.

Измамни отзиви

И така, какво лошо има в това да имате добри отзиви? TripAdvisor наскоро изпълни показатели за бизнеси с онлайн отзиви и установи, че от всички прегледи, изпратени през 2018 г., 2,1% от тях са измамни.

Това означава, че от 66 милиона рецензии, изпратени на уебсайта през 2018 г., 1,4 милиона от тях са фалшиви. Бизнесът получава тези фалшиви отзиви или от предубедени източници, или от закупени отзиви.

TripAdvisor не приема тези измамни начини за получаване на онлайн отзиви с лека ръка. Те имат триетапна система от наказания за бизнес обяви, които имат фалшиви отзиви:

  1. Първото наказание за бизнес е временно наказание за класиране.

  2. След това те ще забранят на тези, които пишат фалшиви рецензии, да създават каквото и да е съдържание. На тези лица също ще бъде забранено да създават нови акаунти като начин да ги предпазят от писането на тези фалшиви отзиви.

  3. Екстремни случаи ще изискват значка за наказание на бизнес страницата, която получава фалшиви отзиви. Тази значка ще служи като предупреждение за потенциални клиенти относно измамните действия, в които бизнесът е участвал.

Как да получите истински отзиви?

Има някои тежки последици за плащане, когато фирмите участват в получаването на фалшиви отзиви и не си струва да губите доверие в бизнеса. Ето някои от най-добрите начини да получите автентични и ценни отзиви за вашите бизнес обяви:

  1. Поискайте отзиви, но само когато е подходящо. Трябва да е сравнително лесно да се прецени дали клиентът се наслаждава на опита си в даден бизнес. Ако изглеждат доволни от вашия бизнес, тогава може да намерите за уместно да ги помолите да оставят бърз преглед на една от вашите бизнес обяви. Клиентите са готови да помогнат; понякога просто трябва да ги подтикнете!

  2. Бъдете достъпни. Ако клиент бързо отиде до Google, за да остави отзив за вашия бизнес, но вие нямате бизнес обява там, тогава той вероятно ще се откаже от усилията си да ви даде отзив. Уверете се, че вашият бизнес е включен в множество сайтове за рецензии като Google, Yelp и Facebook, за да можете да бъдете лесно достъпни за хора, които искат да оставят отзив за вашия бизнес.

  3. Взаимодействайте с рецензии. Не забравяйте да покажете на клиентите, че оценявате тяхната подкрепа за вашия бизнес. Дори ако може да не е добър преглед, отговорът ви позволява да разрешите проблема . Той също така показва други, които посещават бизнеса ви, като изброяват усилията ви да подобрите изживяването на клиентите.

Има лесни начини да спечелите отзиви, без да го правите незаконно! Вземете това под внимание и ще доминирате в света на онлайн рецензиите.

 

Платформите за преглед като TripAdvisor и Yelp бързо ще се борят с измамни действия и това може да причини повече щети на вашия бизнес.

Като се има предвид това, ние също разбираме, че може да е трудно да управлявате всички рецензии, които получавате. Нашите маркетингови стратези са обучени да се справят с всички тези притеснения за преглед вместо вас!

Препоръчваме още:

Научете как да създавате съдържание за вашия бизнес Научете как да създавате съдържание за вашия бизнес Прочети повече
Как положителните и отрицателните отзиви помагат (и увреждат) вашите продажби? Как положителните и отрицателните отзиви помагат (и увреждат) вашите продажби? Прочети повече
Как да създадете ефективно дизайнерско портфолио Как да създадете ефективно дизайнерско портфолио Прочети повече
нагоре