Увеличаване на възможните клиенти и продажби с дигитален маркетинг

   С цялата бъркотия и разсейване на цифровия свят привличането на вниманието на вашата аудитория е все по-трудна задача. Маркетингът на съдържание, видео и социални медии са достойни дигитални тактики, но те имат едно общо нещо: отнемат време, за да предоставят стойността си на аудиторията и не генерират бързи продажби.

Правилно управляваните дигитални рекламни кампании обаче са бърз и ефективен начин да привлечете нови клиенти и продажби към вашия бизнес. За да ви покажем кои стратегии за дигитална реклама да използваме, за това как да увеличите възможностите и продажбите с цифрова реклама - създадохме тази статия.

  • Стъпка 1: Определете правилните критерии за търсене

Голямото предимство на маркетолозите е достъпът до безпрецедентно количество данни за клиентите. Ключът е да се използват тези данни, за да се идентифицират правилните критерии за цифрови рекламни кампании.

Подробности като местоположение, възраст, интереси и активност в интернет предоставят ценна информация, която бизнесът може да използва не само по-добре да насочва рекламите си, но и да ги прави по-малко натрапчиви. Много потребители на интернет са уморени от реклами, но може би това е така, защото повечето реклами са слабо насочени? Като търговци можем да се справим по-добре!

  • Стъпка 2: Рекламирайте в подходящите рекламни мрежи

Невъзможно е да се направи препоръка за рекламна платформа на catchall, защото истината е, че най-добрата медия е различна за всеки бизнес. Ако имате страхотна бизнес страница във Facebook и получавате много ангажираност в публикациите си, тогава Facebook Ads са за вас. Но ако нямате съществуваща аудитория във Facebook, вероятно няма да генерирате такава с няколко реклами.

Както при много други компоненти за дигитален маркетинг, знаейки, че вашата аудитория е повече от половината от успеха за постигане на успех.

  • Стъпка 3: Поставете проследяване кампанията на място

Когато внедрите проследяване на кампании като част от вашата стратегия за дигитално рекламиране, веднага ще разберете кога определени ключови думи, часове или целеви групи не работят. И за една стратегия, която се върти около плащането на пари за кликвания, е изключително важно да спрете кампаниите си в момента, в който те не се представят според стандартите, които очаквате, защото тогава просто губите пари. Поставете проследяването на кампанията на място - заслужава си допълнителната работа!

  • Стъпка 4: Извършете разделени тестове

По същия начин проследяването на кампаниите е важно. Разделното тестване на подобни ключови думи, изображения и текст е чудесен начин да увеличите ROI на вашите цифрови рекламни кампании. Ако имате две ключови думи, които харесвате, не е нужно да гадаете коя е по-добра - тествайте ги разделно и използвайте тази, която се представя по-добре!

  • Стъпка 5: Измерете, подобрете, повторете

Има много различни форми на дигитална реклама и само един начин да разберете дали PPC, социалните или дисплейните реклами са най-подходящи за вас. Изпробвайте всички тях и измервайте резултатите си. Нека най-добрият формат победи.

Ако искате повече информация за дигиталната реклама или професионална помощ за реализиране на дигитални рекламни кампании, свържете се с нашия консултант по дигитален маркетинг.

Препоръчваме още:

iOS vs. Android: Коя платформа е най-добра за разработване на приложения? iOS vs. Android: Коя платформа е най-добра за разработване на приложения? Прочети повече
3 съвета, от които се нуждаете, за да преобразувате трафика на уебсайта в продажби 3 съвета, от които се нуждаете, за да преобразувате трафика на уебсайта в продажби Прочети повече
Изграждане на успешна стратегия за мобилен маркетинг Изграждане на успешна стратегия за мобилен маркетинг Прочети повече
нагоре