9 публикации в социалните медии, с които да ангажирате клиентите си

   Що се отнася до социалните медии, вашите възможности за публикуване са почти неограничени! Понякога обаче може да е трудно да излезете с идеи за публикуване,, особено по време на пандемията COVID-19.

Затова имаме девет идеи, които можете да включите в стратегията си за публикуване.

  • Направете публикация за актуализираните часове и услуги

Ако трябва да направите някакви корекции в бизнеса си поради COVID-19, важно е да информирате последователите си! Последното нещо, което искате да се случи, е клиент, който пристига във вашия бизнес, а вие не сте там.

Създайте социална публикация с актуализирана информация, включително часове на работа, опции за доставка или промени в услугите ви. Фиксирайте публикацията във Facebook, така че да е едно от първите неща, които вашите последователи виждат, когато посещават страницата ви. Актуализирайте часовете и на страницата във Facebook и уебсайта си!

  • Споделяйте/обсъждайте забавни дейности у дома

Тъй като хората са се заседили у дома по време на пандемията, вероятно ще им омръзне. Като бизнес можете да споделяте забавни дейности с тях, за да могат да се забавляват!

Ето само няколко идеи:

- барове/ресторанти могат да направят публикация за това как да бъдете свой собствен барман у дома или да споделите идеи за вечеря

- фитнес зали/фитнес центрове могат да споделят рутинни тренировки или да предлагат тренировки на живо, чрез Facebook

- пекарните могат да споделят бързи рецепти

  • Направете подкрепяща публикация в общността

Не забравяйте, че вашият бизнес не е единственият, засегнат от COVID-19. Едно от най -добрите неща, които можете да направите, е да подкрепите общността си през това време!

Направете публикация (или няколко), показваща вашата подкрепа и как вашият бизнес е достъпен за всякакви нужди през това време.

Това не само ще покаже, че ви е грижа, но и спомага за изграждането на доверие във вашата общност.

  • Актуализирайте страницата си във Facebook поне веднъж седмично

Въпреки че през това време нещата може да са забързани, все пак е важно да следите последователите си за текущата си бизнес ситуация.

Най -малкото трябва да публикувате на страницата си във Facebook поне веднъж седмично.

  • Свържете уебсайта си с каналите си в социалните медии

Това не е задължително идея за публикация, но все пак е свързана със социалните медии! От важно значение е вашите социални канали да са свързани на вашия уебсайт. Може да не успеете да актуализирате лесно уебсайта си ежедневно, но можете да го направите със своите социални медии!

Когато хората търсят информация, обикновено на първо място те проверяват вашия уебсайт или социалните медии. Свързването на вашите социални канали с вашия уебсайт улеснява потребителите също да го намерят!

  • Маркирайте опциите за изпълнение и доставка

Ако притежавате ресторант и сте били принудени временно да затворите вратите си по време на пандемията, важно е да покажете всички услуги, които все още предлагате. Клиентите няма да изберат вашия бизнес, ако не знаят, че сте отворени!

Във всички социални канали подчертайте всички възможности за вземане на поръчки и извършване на доставка, които вашият бизнес предлага през това време.

  • Увеличете публикацията локално, за да ангажирате повече последователи

Ако искате да разширите обхвата на публикация, помислете за отделяне на известен бюджет за увеличаването й във Facebook!

Въпреки че не всеки пост е достоен за увеличаване, публикациите, които включват актуализации или специални предложения, ще бъдат полезни за вашата аудитория през това време. Просто се уверете, че графиката ви няма твърде много текст! Можете да проверите графиката си с инструмента за наслагване на текст.

  • Споделяйте ресурсите на общността

Не всички публикации, които създавате, трябва да са фокусирани върху вашия бизнес! Както споменахме в точка номер три, важно е да поддържате общността си през това време.

Не се колебайте да споделите всички подходящи връзки към местни ресурси или предлагана подкрепа.

Споделете съвети за това как клиентите могат да коригират режима на лична грижа

Тъй като много предприятия са затворени, за да спрат разпространението на COVID-19, бяха изразени опасения относно процедурите за лична грижа. Ако притежавате салон, медиа спа или друг здравен/уелнес бизнес, това е вашата възможност да блеснете! В социалните медии публикувайте съвети, свързани с косата, ноктите, миглите, грижата за кожата и други! Потребителите може да нямат под ръка редовните си доставени козметични продукти, така че споделянето на естествени предложения може да бъде полезно.

  • Бонус съвет: Активирайте Facebook Messenger

Искате ли клиентите да имат допълнителен начин да се консултират или да пазаруват с вас през това време? Активирането на Facebook Messenger е една алтернатива, която можете да обмислите! Използвайки този инструмент, клиентите ще имат възможност да ви изпратят съобщение директно във Facebook с всякакви въпроси относно вашия бизнес или да направят покупка.

Проверявайте своя пратеник поне веднъж на час, за да не пропуснете навременни съобщения!

 

Социалните медии са чудесен начин да информирате последователите и общността си как работи вашият бизнес по време на тази неизвестна ситуация.

Използвайки горните идеи, ще можете да създадете по -добро съдържание и да покажете подкрепата си по по -добри начини. Чувствайте се свободни да добавите свое собствено предложение към идеите, но не забравяйте да го поддържате професионално и в съответствие с вашата марка.

Ако имате нужда от помощ за вашата стратегия за социални медии, нашият екип от може да ви помогне!

Препоръчваме още:

Какви са видовете електронна търговия Какви са видовете електронна търговия Прочети повече
3 мита за подсилване на публикации във Facebook 3 мита за подсилване на публикации във Facebook Прочети повече
7 безплатни инструмента за проучване на ключови думи за PPC реклама 7 безплатни инструмента за проучване на ключови думи за PPC реклама Прочети повече
нагоре