Как да създадете бизнес страница във Facebook от вашия профил?

   С близо четири милиарда потребители на социални медии в световен мащаб и 2,5 милиарда от тези потребители във Facebook, социалните медии са сила, с която трябва да се съобразяваме, а Facebook има способността да достига до повече хора, отколкото всяка друга платформа за социални медии в интернет.

И макар разликите между личен профил във Facebook и бизнес страница да изглеждат очевидни, знаете ли как да създадете бизнес страница от личния си профил?

Създаване на бизнес страница във Facebook

  • Създайте страница от личния си акаунт

В горната лента на страницата ви във Facebook, до лентата за търсене, тя изброява вашето име „Начало“, „Намерете приятели“ и „Създаване“. Щракнете върху раздела „Създаване“. Оттам ще бъдете отведени до страница, която ви моли да „Започнете“ със страница за бизнес или марка, или страница за общност или публична фигура. Изберете „Бизнес или марка“.

  • Въведете основна бизнес информация

След това ще бъдете помолени да предоставите името на вашия бизнес, категорията, в която се намира вашият бизнес (направете го възможно най -конкретно), адрес, телефонен номер и снимка на профила, която представлява вашия бизнес, като например вашето лого. След като снимката ви бъде качена, ще бъдете отведени към новата си бизнес страница.

  • Добавете допълнителни подробности за бизнеса

В менюто вляво, под снимката на вашия бизнес профил, щракнете върху падащата лента „Вижте повече“ и след това върху секцията „Информация“. В горната част на раздела изберете „Редактиране на информацията за страницата“ и оттам добавете цялата информация, която би била полезна за вашите клиенти и посетители на страницата!

И това е лесен начин да направите вашия бизнес достъпен за нова аудитория от потребители на социални медии!

Оптимизиране на вашата страница

Що се отнася до оптимизирането на новата ви бизнес страница във Facebook, едно от най -ефективните средства за постигане на това е като поканите хората да харесат страницата ви.

Facebook прави изпращането на тази заявка, както бихте направили на лична страница във Facebook. Тази заявка за харесване е специално насочена към бизнеса в платформата и позволява на тези, които „харесват“ страницата ви, да покажат своята подкрепа за вашия бизнес и интерес към вашето съдържание.

В допълнение към това можете да поканите потребителите да харесат страницата ви. Като поискате отзиви, можете да изградите своята репутация за онлайн рецензии извън рамките на Google или Yelp. Сега можете да имате утвърдена репутация дори когато хората посещават вашите социални медии!

Установяването на присъствието на вашия бизнес във Facebook не трябва да бъде трудно, но създаването и оптимизирането на вашата страница е първата стъпка, която трябва да направите, за да постигнете това!

Важно е да изпреварвате конкуренцията с перфектната стратегия за социални медии.

 

Ако имате нужда от разяснения се свържете с нас!

Препоръчваме още:

Как да се уверите, че имейлите ви в Gmail ще бъдат прочетени Как да се уверите, че имейлите ви в Gmail ще бъдат прочетени Прочети повече
Как да вземете най-добрите финансови бизнес решения за електронна търговия Как да вземете най-добрите финансови бизнес решения за електронна търговия Прочети повече
Как да намерите пазарна ниша за електронна търговия Как да намерите пазарна ниша за електронна търговия Прочети повече
нагоре