Как да обедините страници във Facebook?

   Случвало ли ви се е да попаднете на дублирана Facebook страница за вашия бизнес? Или може би служител е създал втора страница във Facebook без да иска.

Макар че е важно да представяте бизнеса си във Facebook и да присъствате в социалните медии, не искате да имате множество страници.

Това може да обърка последователите и потребителите, които търсят вашия бизнес. И така, какво можете да направите, когато имате две страници във Facebook? Можете да ги обедините!

Затова ще ви обясня как да обединя две бизнес страници във Facebook.

  • Стъпка 1: Определете дали страниците могат да бъдат обединени

Преди да се потопим, важно е да отбележим, че не всички страници във Facebook могат да бъдат обединени. Трябва да се спазват някои условия, включително:

- да си администратор и на двете страници

- страниците имат сходни имена и представляват един и същ бизнес

- и на двете страници е посочен един и същ адрес

Ако не сте администратор на страницата, можете да опитате да намерите администраторите на страницата, за да поискате достъп, преди да обедините страниците.

Що се отнася до имената и адресите на страниците, Facebook има изискванията, така че те могат да потвърдят, че това е един и същ бизнес.

Ако вашият бизнес има и трите тези елемента, можете да опитате да обедините страниците си.

  • Стъпка 2: Стартирайте процеса на сливане

След това ще искате да опитате да обедините страниците си във Facebook, като посетите facebook.com/pages/merge (или business.facebook.com/pages/merge, ако използвате Business Manager).

Преди да продължите напред, може да се наложи да въведете паролата си, за да потвърдите потребителския си профил.

Най -отгоре ще искате да изберете двете страници във Facebook, които искате да обедините. Всичко, което трябва да направите, е да започнете да въвеждате името на страницата и за двете.

След като въведете двете си страници, които искате да обедините, щракнете върху синия бутон „Продължи“ в долната част на страницата. Ще се появи изскачащ прозорец, за да потвърдите промените си и ще трябва да кликнете върху „Искане на обединяване“.

Facebook ще ви каже, че успешно сте поискали да обедините страниците. Сега всичко, което трябва да направите, е да изчакате дали вашата молба е удовлетворена или отхвърлена.

Ако сливането не се случи в рамките на три до пет работни дни, вероятно заявката ви не е одобрена. Ако случаят е такъв, върнете се на страниците си и се уверете, че и двете страници спазват условията.

Съвети за обединяване на Facebook страници

Ето няколко важни неща, които трябва да се отбележат, когато става въпрос за процеса на обединяване:

- след като сливането приключи, не може да бъде отменено

- последователите на обединената страница ще бъдат уведомени за тази промяна

- може да отнеме няколко дни, за да се осъществи сливането и дублиращата се страница да бъде изтрита

- съдържанието от обединената страница (снимки, публикации, видеоклипове и т.н.) няма да бъде прехвърлено на новата страница. Въпреки това харесванията и чекирането ще бъдат комбинирани на новата страница

Ако е създадена втора страница, но няма информация, която да си струва да се обедини, може да помислите за просто изтриване на дублиращата се страница. Процесът на обединяване е различен за всеки бизнес.

Обединяването на страници във Facebook може да ви помогне да се уверите, че имате контрол върху вашата бизнес страница, и че потребителите се филтрират на едно място.

Въпреки това, Facebook може да хвърли няколко криви топки по време на процеса на сливане.

 

Ако имате нужда от помощ при управлението на присъствието на вашия бизнес в социалните медии и оптимизирането на вашите канали, нашият екип ще ви помогне!

Препоръчваме още:

Мобилнo предизвикателство и как да го измерим? Мобилнo предизвикателство и как да го измерим? Прочети повече
Предварително планиране, за успешна разработка на мобилни приложения. Предварително планиране, за успешна разработка на мобилни приложения. Прочети повече
3 въпроса, относно стратегията за дигиталните търговци през 2021 г. 3 въпроса, относно стратегията за дигиталните търговци през 2021 г. Прочети повече
нагоре