Какво можете да научите от собствените си отзиви?

   Винаги може вашият бизнес да расте и да научи повече за себе си. И тези уроци може да са ви точно под носа ви.

Да, правилно сте прочели! Вие сте се съсредоточили върху това да сте в крак с тенденциите или да изследвате нови платформи за социални медии, но вашите отзиви биха могли да бъдат един от най -добрите ресурси, които имате за изучаване и разработване на стратегии за вашия бизнес.

В този блог ще подчертаем аспектите, които идват заедно с положителните, неутрални и отрицателни отзиви, които вашият бизнес получава, и полезната информация, която можете да съберете!

  • Положителни отзиви

Може би се чудите какво можете да научите от положителните отзиви. Е, един от основните изводи за всички тези типове преглед е, че отговорът на отзивите е от съществено значение. Без значение колко комплиментарен е рецензентът на вашия бизнес, те все още заслужават признание, че са направили всичко възможно да оставят отзив. В този случай показвате, че не се фокусирате само върху разрешаването на отрицателни отзиви.

Вместо това показвате на хората, които четат вашите отзиви, да знаят, че ако ви оставят и положителен отзив, те ще бъдат оценени за това.

Клиентите ценят много онлайн отзивите. Какво може да научи вашият бизнес от положителните отзиви, за да подобри продуктите или услугите си?

Положителните отзиви вероятно ще подчертаят детайлите на вашите продукти или услуги, на които клиентите се радват най -много.

Вземете рецензия, в която се споменава колко много е харесал клиент например за новите седмични оферти за предястия в ресторанта. Поради това ресторантът може да продължи да прави цяло меню от предястия.

  • Неутрални отзиви

Най -добрият начин да разберете значението на неутралния преглед е да знаете, че те никога не са наистина неутрални. Те изискват също толкова внимание, колкото всеки друг вид преглед.

Обикновено неутрален коментар ще бъде смесен както с положителна, така и с отрицателна информация за даден бизнес, така че го вземете като урок.

Тук имате информация директно от клиента, кое е страхотно за вашия бизнес и какво не е толкова добре. Вместо да го отстъпвате като поредния 3-звезден преглед, вземете го като място, където да научите за силните си страни, върху които да се разширите, и за слабостите си, за да ги подобрите.

Що се отнася до отговорите на тези рецензии, опитайте се да подчертаете положителните части, които рецензентът споменава, като същевременно и на неудовлетворението му.

Както казахме, нито един преглед не трябва да остане незабелязан.

  • Отрицателни отзиви

И тогава идва ужасният отрицателен преглед.

Първото нещо е не преминавайте в отбрана, когато го получите. Вместо това гледайте на отрицателното мнение като конструктивен коментар за това какво трябва да подобри вашият бизнес.Това обаче означава, че трябва да отговорите по полезен и разбиращ начин на вашия недоволен клиент.

Повечето фирми имат поне няколко отзива с ниски звезди (ако не, считайте се за късметлии) и може да бъде полезно да подобрите бизнеса си, ако ги прочетете и намерите модели.

Какво точно имаме предвид под модели? Е, говорим за последователни тенденции в коментарите, в които се споменават конкретни проблеми, които клиентите са имали с вашия бизнес.

Например, ако автосервизът има пет отрицателни отзива и всички те коментират бавното обслужване на магазина, ето един модел, на който трябва да обърнете внимание!

Тенденцията в отрицателните отзиви в този случай е, че бизнесът има бавни услуги.

Оттук нататък бизнесът с ремонт на автомобили би могъл да се съсредоточи върху подобряване на тяхната ефективност и бързина, за да отговори на опасенията, подчертани в отрицателните им отзиви.

По този начин те не разрешават притесненията на предишните клиенти и елиминират възможността за бъдещи отрицателни отзиви, свързани с този въпрос.

Така че, не пренебрегвайте съдържанието на отрицателния коментар! Приемете тези отрицателни отзиви като съвет как да подобрите бизнеса си. Понякога отрицателните коментари могат да бъдат крайни и неразумни, но други може да искат прости промени. Обърнете внимание на промените, които оказват най -голямо влияние върху вашия бизнес и са в рамките на вашето поправяне!

 

От вашите отзиви можете да научите много!

Ученето от рецензиите не се отнася само за определени типове, независимо дали са положителни, отрицателни или неутрални. Всички рецензии имат урок, който трябва да се научи.

Тъй като управлението на прегледите на вашия бизнес може да бъде трудно, ние имаме опитни професионалисти, които са фокусирани върху предоставянето на насоки и обратна връзка, за да ви помогне!

Препоръчваме още:

Какви са етапите на изграждане на уебсайт? Какви са етапите на изграждане на уебсайт? Прочети повече
6 маркетингови съвета за преместване на вашия бизнес 6 маркетингови съвета за преместване на вашия бизнес Прочети повече
Как да направите вашата компания, адаптирана към новите технологии? Как да направите вашата компания, адаптирана към новите технологии? Прочети повече
нагоре