Как положителните и отрицателните отзиви помагат (и увреждат) вашите продажби?

   Вероятно знаете, че отзивите са от решаващо значение за дигиталната маркетингова стратегия на вашия бизнес. Но в случай, че имате нужда от напомняне, проверете тези статистически данни :

- 97 процента от хората разглеждат онлайн отзиви

- 12 процента от хората гледат онлайн отзиви всеки ден

- 54 процента от хората търсят местен бизнес онлайн поне веднъж месечно

Отзивите са важни и дори да не ги четете редовно, те със сигурност повлияват нашите навици за покупка и начина, по който потребителите вземат решения.

Помислете за това: да предположим, че искате да поръчате пица и в близост до вас има два ресторанта. Единият има рейтинг с две звезди, а другият - с четири звезди. Има смисъл само да поръчате от магазина с по-висока оценка, но защо е така?

За да разберем по-добре защо отзивите са толкова важни за потребителите и как те ги използват, за да намерят вашия бизнес, нека разгледаме влиянието, което положителните и отрицателните отзиви оказват върху вашите продажби.

  • Отличното обслужване на клиентите

Ако клиентът е нещастен, той не се страхува да го уведоми. Всъщност 35 процента от хората оставят бизнеса отрицателни отзиви, ако са получили лошо обслужване.

И други клиенти търсят тези конкретни отзиви, за да избегнат същите проблеми.

Не ни разбирайте погрешно, много хора пишат положителни отзиви и те могат да помогнат на вашия бизнес да направи допълнителни продажби или да привлече нови клиенти.

Но половината купувачи не правят покупки, когато получават лошо обслужване на клиентите, и ако някой от тях остави отрицателен отзив , може да пропуснете клиентите, които са прочели тези отзиви и са останали настрана.

Прегледите в пост-пандемичен свят са дори по-ценни от всякога. Потенциалните клиенти разглеждат отзивите като един от малкото начини да бъдат информирани за протоколите за безопасност, които бизнесът следва.

Така че, не пропускайте тази възможност да покажете своето подходящо и навременно обслужване на клиентите, чрез рецензии.

  • Отзивите установяват доверие с потребителите

Доверяваме се на отзиви от непознати по същия начин, както се доверяваме на препоръки от нашето семейство и приятели. Е, в по-голямата си част. Проучванията показват, че до 85 процента от хората избират бизнес, основан на това доверие.

Клиентите искат да се доверят на бизнесите, в които избират да пазаруват, затова се доверяват толкова много на рецензии. Всъщност близо девет от десет потребители четат отзиви, преди да направят покупка.

Ако все още не сте започнали да молите клиентите си да оставят отзиви (надявам се положителни), трябва да започнете сега. Средно вашият бизнес се нуждае от около седем отзива, преди клиентът да ви се довери.

Независимо дали ни харесва или не, отзивите на клиентите са важни за бизнеса.

Единственото нещо, което можем да направим, е да разберем защо (и как) клиентите използват отзиви, за да намерят бизнес и да разберат въздействието, което всеки преглед има върху ефективността и продажбите.

И както вече обсъждахме, отзивите са от съществено значение, когато става въпрос за продажби. До 80 процента от потребителите се допитват до онлайн отзиви за местния бизнес!

Ако управлявате местен бизнес и нямате време, ресурси и опит да разширите и управлявате репутацията си онлайн, тогава се свържете с нас!

Препоръчваме още:

 9 съвета за изграждане на качествено приложение! 9 съвета за изграждане на качествено приложение! Прочети повече
9 предимства на онлайн маркетинга 9 предимства на онлайн маркетинга Прочети повече
Как да изберем борса за криптовалута? Как да изберем борса за криптовалута? Прочети повече
нагоре