С тези съвети поддържайте онлайн бизнеса си актуален по време на Covid 19

   Като собственик на бизнес е важно да сте подготвени за всяка ситуация, която може да срещнете. Поради бързото настъпване на COVID-19 , може да се почувствате малко зачудени как да се справите с нуждите на вашия бизнес през това време.

За да ви насочим какво да правите с вашето дигитално присъствие, изброихме няколко съвета, които можете да обмислите да използвате, за да поддържате бизнеса си онлайн.

  • Уведомете клиентите, че сте отворени

Тъй като много фирми затварят или ограничават работното си време, едно от най -важните неща, които трябва да съобщите на клиентите си, е ако вашият бизнес все още е отворен през това време.

Ако сте променили работното си време, уверете се, че актуализацията е във всички платформи, включително уебсайта ви, в социалните медии, списъка с Google My Business (GMB) и навсякъде другаде, където е посочено вашето работно време.

Трябва също така да се уверите, че всички директории, които използвате, също са актуализирани.

Ако работите с агенция за дигитален маркетинг, важно е да се свържете с тях за всякакви промени, които трябва да направят във вашия акаунт. Вашата агенция трябва да може да помогне на всяка от вашите онлайн нужди, включително актуализиране на работното време и създаване на публикации, за да уведоми потребителите, че сте отворени за бизнес.

  • Покажете се там, където клиентите търсят

Дигиталният маркетинг може да предостави много възможности на вашия бизнес да достигне до хората на правилното място и в точното време. Местният маркетинг за търсене е първата стъпка към извеждането на цифровото ви присъствие пред потребителите. Вярвате или не, 46 % от всички търсения с Google търсят местна информация, така че е важно да се показвате, когато хората търсят бизнес като вашия.

Въвеждането на платено търсене по ключова дума също е друга чудесна възможност! Потребителите все още се нуждаят от магазини за хранителни стоки, домашни услуги, аптеки и други различни нужди. Това е възможността на вашия бизнес да използва насочване по ключови думи с платено търсене, за да достигне до потребителите.

Не на последно място е геозонирането. Използвайки геозониране, можете да се насочвате към потребителите въз основа на тяхното местоположение. Например, можете да се насочвате към хора, които са посетили вашия бизнес, живеят в определена област и много други.

  • Дръжте клиентите си ангажирани

Докато сте вкъщи по време на пандемията от COVID-19, използването на интернет и търсенията се увеличиха драстично. Като собственик на бизнес имате възможност да забавлявате потребителите! Социалните медии са първото място, от което можете да започнете! Трябва да публикувате поне веднъж седмично в социалните си медийни канали. Идеите за публикации включват споделяне на ресурси на общността, обсъждане на забавни дейности у дома и бизнес актуализации.

Следващото нещо, което можете да направите, е да създадете Google Post! Когато използвате този инструмент на Google, търсещите уебсайтове могат лесно да видят актуализациите на бизнеса, които публикувате. Наскоро Google ви предостави специфична за COVID опция, за да информирате читателите за всякакви потенциални промени във вашия бизнес по отношение на COVID-19.

Имейл маркетингът е чудесен начин да достигнете до голяма част от аудиторията си наведнъж. Деветдесет и девет процента от потребителите проверяват имейла си всеки ден, което означава, че това е чудесна възможност за ангажиране с вашия бизнес.

 

Въпреки че се случват ситуации, които ви карат да обмислите да спрете маркетинга си, предлагаме да не вземате никакви бързи решения. Спирането на маркетинга всъщност може да навреди на вашия бизнес в дългосрочен план.

Поддържането на вашия бизнес онлайн е лесно, ако следвате съветите, които споменахме по -горе!

Ако имате въпроси относно вашия дигитален маркетинг или смятате, че е време да подобрите присъствието си онлайн, ще се радваме да помогнем!

Препоръчваме още:

Любопитни факти за публикации в LinkedIn, за постигане на най-добри резултати! Любопитни факти за публикации в LinkedIn, за постигане на най-добри резултати! Прочети повече
5-те елемента на успешните дигитални реклами 5-те елемента на успешните дигитални реклами Прочети повече
Ето какво трябва да знаете за екосистемите на локално търсене Ето какво трябва да знаете за екосистемите на локално търсене Прочети повече
нагоре