6 важни причини, заради които да актуализирате акаунта си в Google My Business

   Знаете ли, че средностатистическата компания с профил в Google My Business получава около 59 действия от потенциални клиенти всеки месец?

Това възлиза на десетки хора, които се обаждат на бизнеса, четат онлайн отзиви или посещават уебсайта им. Просто казано, ако не се възползвате от тази безплатна услуга за вашия бизнес, пропускате потенциални продажби. Продължавайте да четете за повече информация за Google My Business и защо е важно да актуализирате редовно своя акаунт в Google.

Какво представлява Google My Business?

Като собственик на бизнес знаете, че има стотици, ако не и хиляди, онлайн инструменти, които да ви помогнат да управлявате бизнеса си по-ефективно.

Въпреки че много от тези инструменти са платени, има списък с безплатни за вас инструменти на Google, като Google Ads и Google Analytics.

Един от тези безплатни инструменти, който често се пренебрегва, е Google My Business.

И така, какво точно представлява Google My Business?

Помислете за момент за собствените си интернет навици. Случвало ли ви се е да потърсите в Гугъл името на местен бизнес, за да можете да намерите неговия адрес или телефонен номер?

Ако сте го направили, може би сте забелязали, че понякога на страницата с резултати от търсенето има поле от дясната страна, в което е посочена поне част от следната информация:

- име на фирмата

- снимки

- лого

- връзка към уебсайта

- връзка към упътвания

- връзка към обаждане

- отзиви от Google и оценка със звезди

- адрес

- работно време

- телефонен номер

Ако това поле с полезна информация се появи в резултатите от търсенето, това е така, защото тази компания е създала профил в Google My Business.

В резултат на това тяхната информация е лесна за намиране и тя насърчава търсещите да си взаимодействат с бизнеса си, вместо да продължават да превъртат през други резултати от търсенето.

Така че, ако нямате настроен профил в Google My Business, вие пропускате тези мощни взаимодействия и потенциално губите клиенти.

И така ето няколко причини, поради които е важно да поддържате фирмения си акаунт актуализиран.

  • Точни резултати от търсенето

Оптимизацията за търсачки (SEO) е дигитална маркетингова стратегия, която гарантира, че уебсайтът ви се показва в съответните резултати от търсенето. Профилът в Google My Business е само една малка част от цялостната ви SEO стратегия.

Както споменахме по-горе, акаунт в Google помага на клиентите ви да ви намерят по-лесно. Но каква полза от това, ако информацията във вашия профил е остаряла?

Поддържането на точни данни в Google дава на вашата компания чувство за авторитет и надеждност, което клиентите винаги ще оценят.

Дори нещо толкова просто като актуализиране на работните ви часове, за да отрази затварянето на празниците, може да осигури на клиентите ви най-новата информация за това кога и как да се свържат с вас.

  • Насърчава действие

Както бе споменато в примера по-горе, вашият списък с Google My Business не само показва телефонния ви номер, но включва и удобни бутони с подканваща фраза.

Тези бутони насърчават вашите клиенти да ви се обадят или да посетят уебсайта ви с едно просто кликване. Това е особено полезно за клиенти, които използват мобилно устройство. Актуализирана обява в Google насърчава клиентите да предприемат действия веднага, като често водят до повече реализации.

  • Вградена реклама

Ако някога сте провеждали рекламна кампания с плащане за клик , знаете че онлайн рекламата не винаги е евтина. Актуализираната обява в Google обаче е безплатна и ефективно работи като вградена реклама за вашата услуга.

  • Акценти на отзиви

Един от най-добрите начини да привлечете повече клиенти е да позволите на вашите предишни клиенти да коментират. Мненията на клиентите са изброени във вашия Google My Business профил, насърчавайки бъдещите клиенти да ги прочетат.

Това е чудесно, защото проучванията показват, че 90% от клиентите четат отзиви, преди да посетят бизнес.

С актуализиран списък в Google вие вършите половината работа за тях, като им предавате своите блестящи отзиви на сребърен поднос.

  • Клиентите очакват да имате профил

Отминаха дните, когато за бизнеса не беше задължително да има онлайн присъствие. В наши дни клиентите ви очакват да сте в крак с най-новите уеб тенденции. Когато потенциалните клиенти търсят вашия бизнес, те очакват не само да видят акаунт в Google, но и да бъде актуален.

 

След като вече знаете повече за важността на създаването и актуализирането на акаунта ви в Google, е време да предприемете действия.

Но какво, ако нямате време да се справите сами с дигитална маркетингова стратегия?

Ние ще ви помогнем.

Препоръчваме още:

 9 съвета за изграждане на качествено приложение! 9 съвета за изграждане на качествено приложение! Прочети повече
Проверка на AdWords - работи ли акаунтът ви гладко? Проверка на AdWords - работи ли акаунтът ви гладко? Прочети повече
4 бързи и лесни начина за увеличаване на трафика към вашия уебсайт 4 бързи и лесни начина за увеличаване на трафика към вашия уебсайт Прочети повече
нагоре