Как да засилите взаимоотношенията си с вашата маркетингова агенция?

   Здравословни ли са отношенията ви с вашата маркетингова агенция, колкото биха могли да бъдат? Както всяка връзка, партньорството между даден бизнес и неговата маркетингова компания трябва да се уважава.

Трябва да се чувствате уверени, че вашата маркетингова агенция разбира фирмата ви и индустрията, има силна представа за вашите цели и ясна визия, която да ви подкрепя в постигането им.

Ако смятате, че отношенията ви с вашата агенция се нуждаят от подобрение, разгледайте тези процеси и политики и се убедете, че спазвате насоките за тях.

  • Поставете ясни цели и очаквания

Споразумението за това, което очаквате да излезе от връзката, е отличен начин да избегнете недоразумения, разочарование и нежелани изненади. В допълнение към конкретните цели, подсигурете се, че вашата агенция разбира вътрешната ви работа, кои са точките за контакт, колко често искате да бъдете актуализирани и какъв стил на комуникация предпочитате.

  • Работете като партньори

Доверието е съществен компонент на успешната връзка и то трябва да върви в двете посоки. Искате маркетингова агенция, на която можете да се доверите, но също така искате вашата маркетингова агенция да може да ви се довери. Бъдете отворени за целите си, работата на вашия бизнес и всички предизвикателства, които изпитвате. Колкото по-пълна и точна е информацията, която вашата агенция има за бизнеса ви, толкова по-ефективно тя може да ви помогне да в предизвикателствата и да постигнете целите си.

  • Обърнете внимание на комуникацията с агенцията

Маркетингът има много движещи се части и добрата агенция ще отдели много време, предоставяйки имейли или други комуникации с подробни актуализации, които включват обяснения на техните процеси, къде са в проекта и какво са постигнали. Прегледът на тези съобщения задълбочено ще помогне да се поддържа проектът и да се предотвратят недоразуменията.

  • Спазвайте вашите срокове

За да поддържате нещата гладко, договорете конкретен график за резултати и одобрения за всяка маркетингова инициатива преди началото на проекта. Уверете се, че крайните срокове за всеки елемент са разумни и направете всичко възможно, за да предоставите обратна връзка и одобрения в съответствие с графика. Ако знаете, че вашият екип няма да може да спази краен срок, уведомете агенцията, предоставете нова дата и поискайте сроковете на проекта да бъдат съответно коригирани.

  • Бъдете ясни какво искате

Вашата агенция иска вие, клиентът, да сте доволни, но е трудно да постигнете тази цел, когато указанията и обратната връзка са твърде общи. Коментари като: „Просто не ми харесва“, „не е това, което очаквах“ или „ще го разбера, когато го видя“ всъщност не казват на агенцията как да поправи проблем или да изпълни вашите очаквания. Опитайте се да бъдете възможно най-конкретни във вашите отзиви. Ако говорите за резултати, посочете конкретни цели; ако проблемът е в дизайна, опитайте се да формулирате точно това, което искате (и какво не), за предпочитане с примери.

  • Слушайте агенцията си

Ако сте наели екип от маркетингови експерти, не правете грешката да не слушате хората, на които плащате, за да ви дадат професионалния им съвет. Не е нужно да се съгласявате с всичко, което казват. В края на краищата това е вашият бизнес, но всички препоръки, които имат, са подкрепени от опит и водени от желанието ви за вашия успех, така че не ги отхвърляйте без последващи въпроси и внимателно съображение.

  • Говорете за проблемите си

Ако сте недоволни от който и да е аспект от представянето на вашата агенция за дигитален маркетинг, не мълчете, уведомете ги! Пренебрегването на проблемите рядко ги кара да изчезнат и е лесно малките проблеми да станат големи, ако не бъдат разгледани. Това не означава, че за всяка грешна стъпка заслужават гневно телефонно обаждане или имейл, но ако има съществен или продължаващ проблем, който не работи за вас, помолете да го обсъдите спокойно и да работите заедно за постигане на решение.

 

Свържете се с нас, ако ви е нужна маркетингова агенция, на която можете да се доверите!

Препоръчваме още:

Управление на вашия бизнес в условията на бърза промяна Управление на вашия бизнес в условията на бърза промяна Прочети повече
Нова година,нов късмет и някой нови предложения за маркетинг в социалните мрежи за 2021г.! Нова година,нов късмет и някой нови предложения за маркетинг в социалните мрежи за 2021г.! Прочети повече
Как COVID-19 промени начина, по който бизнесът използва социалните медии? Как COVID-19 промени начина, по който бизнесът използва социалните медии? Прочети повече
нагоре