Преди да удари COVID-19 , собствениците на фирми не разбираха силата на маркетинговите платформи в социалните медии.
Това обаче бързо се промени, тъй като светът на маркетинга трябваше да се приспособи. През времето, когато всички взаимодействия бяха цифрови, бизнесът разчиташе на социалните медии, за да поддържа потребителите актуални.
И така, как COVID-19 промени начина, по който бизнеса използва социалните медии?
Променени потребителски нужди
Тъй като предприятията започнаха временно да затварят вратите си и хората останаха без работа, нуждите на потребителите драстично се промениха. Това означаваше, че предприятията трябва да преоценят своите маркетингови стратегии.
Въпреки че социалните медии може да изглеждат като забавен и лесен начин за достигане до потребителите, може да отнеме много планиране за създаване на съдържание, което да резонира с тях.
Собствениците на фирми знаеха, че трябва да променят не само колко често публикуват, но и типа съдържание, което публикуват.
Потребителите не се нуждаеха от продажби. Вместо това те трябваше да знаят какво се случва в тяхната общност. С тази промяна в мисленето много собственици на бизнес трябваше да преструктурират настоящата си стратегия за социални медии.
Въпреки това, не всички фирми са хванали тази промяна в социалните медии. Тейлър Хоуз, графичен сътрудник в екипа за цифрово съдържание, каза, че „Компаниите, които не са склонни да изместят стратегията си от„ купувайте моя продукт" могат да бъдат възприети като глухи.“
Поради тези отварящи очите промени по време на COVID-19, очакваме бизнеса да адаптира своите стратегии за социални медии към локализиран подход, за да предостави на потребителите необходимата им информация.
По -малко фокус върху продажбите, повече комуникация
COVID-19 научи много собственици на бизнеса за това с какво съдържание се занимават потребителите.
Въпреки че фокусът върху продажбите не е лоша тактика за социалните медии, понякога може да бъде излишен, ако това е целият ви фокус.
Специалистът по стратегия за цифрово съдържание Моли Шоу ни каза: „Забелязах, че бизнесите бързо се обърнаха към социалните медии като основен начин да информират клиентите си за това как реагират на вируса.“
Отворената комуникация, когато взаимодействието лице в лице е минимално, беше ключово за стратегиите в социалните медии.
Независимо дали притежавате ресторант и искате да споделите ежедневните си специални предложения или сте били в салон, предлагащ продукти за коса, потребителите се обърнаха към социалните медии, за да намерят тази информация.
Тъй като промените настъпват всеки ден, актуализирането на уебсайта ви с най -новата информация не беше най -добрият вариант. От друга страна, социалните медии позволяват на собствениците на фирми бързо да изпращат актуализации.
Бизнесът не само може да изпраща актуализации, но потребителите могат да задават въпроси и да получават отговорите, които търсят.
Тъй като местните предприятия започват да работят при нова норма, потребителите все още очакват открита комуникация. Това означава, че бизнесът не трябва да възобновява предишните стратегии.
Създаването на комбинация от публикации, които включват продажби, актуализации на общността и вдъхновяващи котировки, е чудесен начин да продължите да показвате своята подкрепа и да предоставяте на потребителите съдържанието, което искат да видят.
Социалните медии могат да бъдат чудесен маркетингов инструмент, ако разбирате как да ги използвате, за да достигнете до потребителите по време на различни икономически условия.
С COVID-19 собствениците на фирми научиха, че сегашните им стратегии в социалните медии може да не са най-добрата тактика.
След като всичко е казано и направено, социалните медии ще продължат да бъдат начин за комуникация на бизнеса с потребителите.
Социалните медии са постоянно развиваща се част от маркетинга, и ние ще ви помогнем да изпреварите конкуренцията и да отговаряте на нуждите на потребителите.