4 ползи от маркетинга в социални медии

   Въпреки относително постепенната си концепция, социалните медии бързо избухнаха в популярната култура. Измина известно време, откакто различни социални медийни платформи поеха по същество виртуалния свят и успешните марки имаха достатъчно време да разберат как да ги използват в своя полза. Социалните медии се предлагат с огромни маркетингови възможности за бизнеса и постигането на желаните резултати от мащабирането изисква прилично разбиране на тяхната динамика. Изминахме дълъг път от мисълта, че социалните медии са мимолетна мода. Те са големи, тук са, за да останат и могат да бъдат изключително полезни, ако се научите да използвате потенциала им. Ето четири основни предимства, които марките могат да очакват от правилното използване на маркетинга в социалните медии.

  • Подобрено SEO

Изискванията за SEO винаги се променят, но все пак остава най-важната цел да насочите трафика от търсачките обратно към вашата платформа. „Вече не е достатъчно редовно да актуализирате вашия блог, да осигурявате оптимизирани маркери за заглавия и мета описания и да разпространявате връзки, сочещи към вашия сайт. Google и други търсачки може да изчисляват своите класации, използвайки присъствието на социалните медии като важен фактор, поради факта, че силните марки почти винаги използват социални медии “, пише сътрудникът на Forbes Джейсън Демерс . "Активността в социалните медии може да действа като сигнал за търсачките, че вашата марка е легитимна, достоверна и надеждна.“ По същество, ако искате да се класирате високо за определен набор от ключови думи, е необходимо съответно присъствие в социалните медии.

  • Достъп до предпочитанията на клиента

В допълнение към другите си предимства, социалните медии предоставят на марките възможност да придобият ключова информация относно поведението на клиентите, както и техните интереси. „Например, пише Демерс, можете да наблюдавате коментарите на потребителите, за да видите какво мислят хората директно за вашия бизнес. Можете да сегментирате списъците си за синдикиране на съдържание въз основа на тема и да видите кои генерират най-голям интерес и след това да създадете повече от тях. Можете да измервате реализациите въз основа на различни промоции, публикувани в различни канали в социалните медии и в крайна сметка да намерите идеална комбинация за генериране на приходи.“

  • Повишен авторитет на марката

Клиентите оценяват редовното взаимодействие с хората, с които имат работа. Този тип неща също показват проява на добри намерения за потенциални бъдещи клиенти. Според Демерс: „Когато хората правят комплименти или да се хвалят за продукт или услуга, те се обръщат към социалните медии. И когато публикуват името на вашата марка, новите членове на аудиторията ще искат да ви следват за актуализации. Колкото повече хора говорят за вас в социалните медии, толкова по-ценна и авторитетна ще изглежда вашата марка за новите потребители. Да не говорим, че ако можете да взаимодействате с основните влиятелни лица в Twitter или други социални мрежи, вашият видим авторитет и обхват ще скочат.“

  • По-ниски маркетингови разходи

„Според Hubspot 84% от търговците откриват, че само шест часа усилия на седмица са достатъчни, за да генерират увеличен трафик. Шест часа не е значителна инвестиция за толкова голям канал, колкото социалните медии. Ако можете да отделите само един час на ден за разработване на вашето съдържание и стратегия за синдикиране, можете да започнете да виждате резултатите от вашите усилия“, предлага Демерс. „Дори платената реклама, чрез Facebook и Twitter е относително евтина (в зависимост от целите ви, разбира се). Започнете от малко и никога няма да се притеснявате за надхвърляне на бюджета. След като прецените по-добре какво да очаквате, можете да увеличите бюджета си и съответно да увеличите реализациите си. “

Свържете се с нас, за да ви разясним подробно за предимствата на социалните медии!

Препоръчваме още:

Най-добрите практики за имейл маркетинг през 2021 г. Най-добрите практики за имейл маркетинг през 2021 г. Прочети повече
Важни макетингови тенденции в началото на пролетта! Важни макетингови тенденции в началото на пролетта! Прочети повече
Как да управлявате вашият бранд по време на криза? Как да управлявате вашият бранд по време на криза? Прочети повече
нагоре