5 начина да коригирате маркетинговата си стратегия по време на COVID-19

   В разгара на избухването на коронавирусът (COVID-19) много хора разумно избират да останат на закрито. Ако сте собственик на бизнес, разумно е да отделите това време, за да коригирате стратегията си за дигитален маркетинг. Помощта на вашите клиенти, като им предлагате начини да се справят по време на изолацията или действайки като информационен ресурс, са чудесни начини да останете свързани с вашата общност през това време. Ето няколко идеи за коригиране на вашата дигитална маркетингова стратегия по време на огнището на COVID-19.

  • Не използвайте COVID-19 като възможност за продажби

Избухването на новия коронавирус доведе до световен страх, независимо дали е предизвикан от мемовете в интернет на нашето общество, насочено към апокалипсис, скокове на цени или реклами с подвеждащи твърдения, за да се повиши умишлено страха на хората . Комуникирането на подкрепа, чрез предлагането на ресурси и насърчаването на положителното психично здраве са чудесни начини да поддържате връзка с аудиторията си, като същевременно не използвате своите страхове.

  • Актуализирайте аудиторията си, чрез социални медии

По време на несигурността, която носи COVID-19, потребителите стават все по-чувствителни към действията, които компаниите предприемат, за да предотвратят разпространението. През това време е важно да използвате всяка платформа за социални медии, за да съобщавате актуализации за промените във вашия бизнес, като затваряне на магазини. Това означава да общувате с аудиторията си чрез Facebook, Instagram, Snapchat, LinkedIn, Twitter и всякакви други социални платформи, в които сте активни.

  • Предлагайте безплатни виртуални услуги и събития

Със затварянето на спортни зали, ресторанти и различни магазини за търговия на дребно, много фирми предлагат своите услуги онлайн. Тъй като повечето хора практикуват социално дистанциране и избират да останат вкъщи, компаниите трябва да проявят креативност към това как предлагат на своята аудитория услугите си. В зависимост от индустрията, в която се намирате, има различни начини да предоставите на практика вашата на потребителите. Фирмите във фитнес индустрията предлагат класове за виртуална тренировка, технологичните компании предоставят безплатни инструменти и уеб семинари; ресторантите предлагат безплатна доставка на храна. Възможностите са безкрайни. Предлагането на тези услуги и събития показва на вашите клиенти, че сте готови да отидете повече за тях през пандемята, което ще помогне да се засили лоялността на клиентите, когато това време отмине.

  • Създайте специализирани уеб страници за COVID-19

Основната грижа на вашите потребители през това време е благосъстоянието на техните семейства и самите тях. Те ще се чудят какви действия предприема вашият бизнес за намаляване на въздействието на COVID-19. Чрез създаването на страници в блога и/или на страница с често задавани въпроси, посветена на вируса, трябва да отговорите на всички въпроси, на които потребителите ви може да се чудят.

Ето няколко примера за потенциални въпроси, за които може да се чуди вашата аудитория, които можете да използвате този път, за да отговорите:

-  какви практики за почистване предприемате, за да осигурите чистота в магазина си?

- какви мерки за безопасност на служителите се предприемат?

- има ли актуализации на работното време или затваряне в магазина? Каква е очакваната продължителност на тези промени?

- има ли онлайн услуги, сделки или предложения, които вашият бизнес предоставя за намаляване на трафика в магазина?

Въпросите, на които трябва да отговорите, се базират на индустрията, в която се намирате. Например ресторантът трябва да създава страници, които да предоставят информация за увеличаване на честотата на миене на ръцете и санитария и предлагане на услуги за онлайн доставка, така че потребителите да ви се доверят.

  • Предложете снизходителност на клиентите си, за да покажете подкрепа и чувствителност

Със социално дистанциране и самокарантина, предизвикани от новия коронавирус, вашата компания трябва да улесни нещата възможно най-лесно за вашите клиенти. Важно е да покажете подкрепа през този труден момент, за да поддържате доверието на клиентите си. Понастоящем много магазини предлагат безплатна доставка без минимални покупки и намаляване на политиките за връщане, авиокомпаниите премахват таксите за анулиране, а стрийминг услугите предлагат безплатни абонаменти. Като това е чудесен начин да изградите вашата онлайн общност и да илюстрирате етиката на вашата марка.

 

Въпреки че предстоящите времена са несигурни, важно е да преразгледате маркетинговите си стратегии, за да илюстрирате прозрачността на текущото състояние на вашата компания, както и да се свържете по-добре с аудиторията си. Преразглеждането на вашите съобщения по време на COVID-19 изгражда доверие, комуникация и дава на вашите потребители да знаят, че работите усилено, за да осигурите както тяхната безопасност, така и благосъстояние. 

Ще помогнем на бизнеса ви да не бъде засегнат в извънредните работни условия!

Препоръчваме още:

9 показатели, които да проследявате с Google Analytics 9 показатели, които да проследявате с Google Analytics Прочети повече
Всичко, което трябва да знаете за хаштаговете Всичко, което трябва да знаете за хаштаговете Прочети повече
Как да изберем уеб хостинг? Как да изберем уеб хостинг? Прочети повече
нагоре