9 съвета за създаване на запомнящ се дизайн на марката

   Правилното лого може да направи, така че вашата марка да се откроява в света на дигиталния маркетинг. Има обаче някои правила, които трябва да следвате, за да сте сигурни, че изпълнението ви няма да се загуби в комбинацията.

Ето няколко прости съвета, които трябва да имате предвид при създаването на вашето лого, за да повишите стойността и да създадете елегантни и атрактивни дизайни и лога, като всички те могат да окажат значително влияние върху поведението на купувачите и възприятието на вашата марка за вашата аудитория.

  • Уверете се, че вашето лого/дизайн разказва история

Вместо просто да „продават” продукт в традиционния смисъл, иновативните и авангардни компании разказват как намират решения за своите клиенти и клиенти. Следователно трябва да съобщавате посланието на вашата компания чрез просто изображение и смела, въздействаща персона.

Разказването на вашата история може да бъде толкова просто, като използвате логото си, за да предадете не само какво прави вашата компания, но и защо вашата компания го прави.

  • Намерете правилните думи, за да обобщите бизнеса си

Точните думи могат да предадат съобщението ви по-ефективно от есето с 10 000 думи. Един лесен съвет, който ще ви помогне да намерите тези думи, е да въведете това, което прави вашата компания в речник.

Той ще върне десетки думи, които ще ви помогнат да намерите правилните думи, които обясняват вашата марка. Използвайте тези думи като вдъхновение, когато скицирате вашите дизайни.

  • Скицирайте идеите си на ръка

Твърде много дизайни изглеждат сходни, защото са проектирани на компютър и им липсва човешко докосване. Не се страхувайте да използвате подложка за скициране, за да изготвите първоначалните си идеи. Един съвет, който трябва да имате предвид, е да улесните избора на форми и цветове.

Вашият дизайн има само секунда или две, за да привлече нечие внимание. Доброто разпознаване на марката идва от смели, прости дизайни като брандиране от Coca-Cola и Apple. Простите дизайни са по-въздействащи, по-лесно смилаеми и по-разпознаваеми. Вашият дизайн трябва да е прост, но никога не бива да е скучен.

  • Получете обратна връзка извън офиса

Умните дизайнери винаги получават обратна връзка извън редиците на служителите си. Следователно трябва да вземете около три от любимите си скици с лого и да поискате обратна връзка от семейство, приятели и хора, които най-добре отговарят на вашата потенциална потребителска база. Не търсите експертна маркетингова обратна връзка. Просто искате да видите дали вашите дизайни съобщават идентичността на марката на вашия бизнес.

  • Затегнете избраната от вас скица

След като имате екзекуция, която бързо командва разпознаване на марката, е време да усъвършенствате изпълнението. Върнете се към списъка си с думи от стъпка 2 и се запитайте: „Кои думи тази скица все още не съобщава?“ Използвайте този въпрос като скок, за да прецизирате скицата, за да затвърдите допълнително посланието на вашата марка.

  • Използвайте професионален софтуер за разработване на вашата скица

Сега, когато сте усъвършенствали скицата си на ръка, е време да подготвите това изпълнение за цифровия свят. Не искате да използвате някакъв безплатен или евтин софтуер за този дизайн. В крайна сметка говорим за идентичността на марката, която трябва да предложи възприятие за професионализъм на потенциалния потребител.

Adobe Suites предлага някои от най-добрите налични софтуерни програми и ще ви предложи гъвкавостта да създадете всеки дизайн, който имате предвид.

  • Цветовите схеми са едни от най - важните

Цветът може напълно да промени значението на марката и дизайна на логото. Когато избирате цветове за вашата марка, помислете за това кои индустрии ги използват и не забравяйте, че те носят различни значения и често са обвързани с конкретни емоции или чувства. След като стигнете дотук, трябва да се уверите, че изборът на палитра ще се откроява на светъл и тъмен фон. Също така проверете дали вашият избор на палитра ще работи върху промоционални артикули като тениски, стикери и чаши за кафе.

  • Изберете правилния шрифт

Трябва да помислите как типографията трябва да се „чувства“ въз основа на личността на марката, независимо дали е корпоративна и проста, написана на ръка, съвременна, гръндж или забавна.

В повечето случаи ще искате да изберете по-уникален шрифт или да създадете свой собствен и уникален. Помислете също дали искате да използвате шрифт Serif или Sans Serif или комбинация от двете. Част от успеха идва от избора на шрифт, който да е в съответствие с идентичността на марката на компанията.

  • Уверете се, че идеята ви е мащабируема

Уверете се, че изпълнението ви ще работи, независимо дали е на билборд или ако е прибрано в ъгъла на малък уеб банер. Опростяването на изпълнението ви ще гарантира, че изпълнението ви ще бъде мащабируемо за всяка форма на цифрова или традиционна медия.

Свържете се с нас, ако имате нужда от нестандартна идея за вашето фирмена идентичност!

Препоръчваме още:

Как да оптимизирате уебсайта си за гласово търсене? Как да оптимизирате уебсайта си за гласово търсене? Прочети повече
4 лесни стъпки за оптимизация на дигиталния маркетинг! 4 лесни стъпки за оптимизация на дигиталния маркетинг! Прочети повече
5-те най - добри SEO стратегии за увеличаване на трафика през 2021 година 5-те най - добри SEO стратегии за увеличаване на трафика през 2021 година Прочети повече
нагоре