Правилното лого може да направи, така че вашата марка да се откроява в света на дигиталния маркетинг. Има обаче някои правила, които трябва да следвате, за да сте сигурни, че изпълнението ви няма да се загуби в комбинацията.
Ето няколко прости съвета, които трябва да имате предвид при създаването на вашето лого, за да повишите стойността и да създадете елегантни и атрактивни дизайни и лога, като всички те могат да окажат значително влияние върху поведението на купувачите и възприятието на вашата марка за вашата аудитория.
Уверете се, че вашето лого/дизайн разказва история
Вместо просто да „продават” продукт в традиционния смисъл, иновативните и авангардни компании разказват как намират решения за своите клиенти и клиенти. Следователно трябва да съобщавате посланието на вашата компания чрез просто изображение и смела, въздействаща персона.
Разказването на вашата история може да бъде толкова просто, като използвате логото си, за да предадете не само какво прави вашата компания, но и защо вашата компания го прави.
Намерете правилните думи, за да обобщите бизнеса си
Точните думи могат да предадат съобщението ви по-ефективно от есето с 10 000 думи. Един лесен съвет, който ще ви помогне да намерите тези думи, е да въведете това, което прави вашата компания в речник.
Той ще върне десетки думи, които ще ви помогнат да намерите правилните думи, които обясняват вашата марка. Използвайте тези думи като вдъхновение, когато скицирате вашите дизайни.
Скицирайте идеите си на ръка
Твърде много дизайни изглеждат сходни, защото са проектирани на компютър и им липсва човешко докосване. Не се страхувайте да използвате подложка за скициране, за да изготвите първоначалните си идеи. Един съвет, който трябва да имате предвид, е да улесните избора на форми и цветове.
Вашият дизайн има само секунда или две, за да привлече нечие внимание. Доброто разпознаване на марката идва от смели, прости дизайни като брандиране от Coca-Cola и Apple. Простите дизайни са по-въздействащи, по-лесно смилаеми и по-разпознаваеми. Вашият дизайн трябва да е прост, но никога не бива да е скучен.
Получете обратна връзка извън офиса
Умните дизайнери винаги получават обратна връзка извън редиците на служителите си. Следователно трябва да вземете около три от любимите си скици с лого и да поискате обратна връзка от семейство, приятели и хора, които най-добре отговарят на вашата потенциална потребителска база. Не търсите експертна маркетингова обратна връзка. Просто искате да видите дали вашите дизайни съобщават идентичността на марката на вашия бизнес.
Затегнете избраната от вас скица
След като имате екзекуция, която бързо командва разпознаване на марката, е време да усъвършенствате изпълнението. Върнете се към списъка си с думи от стъпка 2 и се запитайте: „Кои думи тази скица все още не съобщава?“ Използвайте този въпрос като скок, за да прецизирате скицата, за да затвърдите допълнително посланието на вашата марка.
Използвайте професионален софтуер за разработване на вашата скица
Сега, когато сте усъвършенствали скицата си на ръка, е време да подготвите това изпълнение за цифровия свят. Не искате да използвате някакъв безплатен или евтин софтуер за този дизайн. В крайна сметка говорим за идентичността на марката, която трябва да предложи възприятие за професионализъм на потенциалния потребител.
Adobe Suites предлага някои от най-добрите налични софтуерни програми и ще ви предложи гъвкавостта да създадете всеки дизайн, който имате предвид.
Цветовите схеми са едни от най - важните
Цветът може напълно да промени значението на марката и дизайна на логото. Когато избирате цветове за вашата марка, помислете за това кои индустрии ги използват и не забравяйте, че те носят различни значения и често са обвързани с конкретни емоции или чувства. След като стигнете дотук, трябва да се уверите, че изборът на палитра ще се откроява на светъл и тъмен фон. Също така проверете дали вашият избор на палитра ще работи върху промоционални артикули като тениски, стикери и чаши за кафе.
Изберете правилния шрифт
Трябва да помислите как типографията трябва да се „чувства“ въз основа на личността на марката, независимо дали е корпоративна и проста, написана на ръка, съвременна, гръндж или забавна.
В повечето случаи ще искате да изберете по-уникален шрифт или да създадете свой собствен и уникален. Помислете също дали искате да използвате шрифт Serif или Sans Serif или комбинация от двете. Част от успеха идва от избора на шрифт, който да е в съответствие с идентичността на марката на компанията.
Уверете се, че идеята ви е мащабируема
Уверете се, че изпълнението ви ще работи, независимо дали е на билборд или ако е прибрано в ъгъла на малък уеб банер. Опростяването на изпълнението ви ще гарантира, че изпълнението ви ще бъде мащабируемо за всяка форма на цифрова или традиционна медия.
Свържете се с нас, ако имате нужда от нестандартна идея за вашето фирмена идентичност!