Четири класически съвета за имейл маркетинг

   С толкова много иновации в света на имейлите, търговците се оказват с привидно неограничен набор от инструменти, които да използват в своите кампании. Въпреки че прогресията в този мащаб определено е нещо добро, това може да доведе до пренебрегване на изпитаните и истински принципи за изпращане на имейли. Ето списък на виртуалните маркетингови съвети от старата школа, които винаги си заслужава да се преразгледат.

  • Уверете се, че вашият доставчик на услуги ще ви предпази от папките със спам

Това е основен момент, за който трябва да внимават всички разумни търговци. Папката за нежелана поща е имейл версията на чистилището и определено искате да избягвате доставчиците на услуги, които рискуват да изпращат вашите имейли там. Както сътрудникът на LinkedIn Хайди Ричардс Муни съветва: „Уверете се, че вашият доставчик на услуги за имейл маркетинг има добри отношения с доставчиците на интернет услуги. Това ще гарантира, че вашите имейл маркетингови кампании влизат в пощенските кутии на вашите абонати, а не в папките им за нежелана поща. Когато избирате софтуер за имейл маркетинг, уверете се, че компанията има строги политики за борба със спама и спазва насоките на Can-Spam."

  • Дайте на потребителите стимул да се регистрират

Обща черта, която свързва всички нас, е вълнението от получаването на полезен подарък. Използвайте това централно свойство на човешката природа във ваша полза. Просто имайте предвид това, за да сте сигурни, че подарявате на потребителите си подарък, който си заслужава да бъде отворен. „Предприемачите знаят ползата от предлагането на безплатно цифрово изтегляне като стимул да накарат хората да се запишат за своя имейл списък. Проблемите са, че повечето от тези „подаръци“ са ужасни, казва сътрудникът на предприемача Киманзи Констебъл. „Струва со да отделите време за създаване на безплатен подарък, който прави регистрацията за вашия имейл списък безпроблемна. Когато някой получи добра стойност от вашето безплатно съдържание, той е по-вероятно да купи вашето първокласно съдържание. Ще видите драстично нарастване на обменните курсове.

  • Отнасяйте се с абонатите си като към VIP членове

Като се отнасят към абонатите си като към членове на изключителен клуб, те ще почувстват, че тяхната стойност е оценена. Установете система на кралско отношение към членовете на вашия имейл списък и ще видите постепенно връщане в дългосрочен план. „Вашият имейл списък трябва да се чувства като VIP клуб. Поне веднъж месечно изпращайте изключително съдържание на вашия имейл списък. Те ще осъзнаят стойността, че са останали абонирани “, пише Констебъл.„ Ако ексклузивното съдържание е добро, те ще препоръчат вашите имейли на други хора и ще да отворят всеки имейл, който получат от вас.

  • Бъдете внимателни към вашия етикет за продажба

Изкуството да продаваш със сигурност е абстрактно поле и е трудно да намериш сладкото място между препродажбата и продажбата. Въпреки че предлагането на вашите клиенти на безплатно съдържание е полезна техника, важно е да запомните, че крайната ви цел е да продадете продукта си. И обратно, ако сте прекалено упорити в маркетинговия си метод, може да изплашите потребителите си. „Проблемът идва, когато предлагате само безплатно съдържание и не продавате редовно“, пише Констебъл. „Те не искат да бъдат продавани на, защото сте ги обучили да очакват само безплатно съдържание. Също така трябва да избягвате другия край на спектъра. Рискувате да излезете като мърляв търговец, ако винаги продавате. Интелигентният предприемач ще намери правилния баланс."

 

Ние ще приложим тези съвети, за успее вашия бизнес!

Препоръчваме още:

Как пренасочването може да върне клиентите към вашия уебсайт? Как пренасочването може да върне клиентите към вашия уебсайт? Прочети повече
7 LinkedIn маркетингови стратегии, които можете да приложите през 2021 година 7 LinkedIn маркетингови стратегии, които можете да приложите през 2021 година Прочети повече
8-те най-добри SEO практики през 2021 година 8-те най-добри SEO практики през 2021 година Прочети повече
нагоре