5-те най - добри SEO стратегии за увеличаване на трафика през 2021 година

   Пред лицето на променящите се алгоритми на търсачката е много важно да актуализирате, както националните, така и местните SEO стратегии. Няма отпускане, когато става въпрос за SEO. Или го правиш, или не го правиш! Ако изберете да не го правите, тогава бъдете готови да видите как вашият бизнес тръгва надолу с нулеви надежди за възстановяване.

Също така дори не започвайте с манталитета, че ако предлагате правилните продукти, тогава правилните хора ще се стичат във вашия магазин. Увеличаването на обхвата ви изисква усилия.

И така, имайки предвид това, ето ги петте най-важни местни SEO стратегии, които ще донесат на вашия бизнес видимостта, която заслужава!

  • Входящ маркетинг, чрез страхотно съдържание

Когато хората имат нужда от нещо или имат някакви проблеми за решаване, те отварят своите браузъри и се опитват да търсят отговори. Ако се появи някакво съдържание, което да освободи умовете им от объркването, аудиторията ще бъде заинтригувана за собственика на уебсайта. Това може да бъде вашият прозорец на възможностите, чрез който можете да обвържете продажбите и да увеличите клиентската си база.

Ако този сценарий ни научи на едно, то е, че страхотното съдържание е най-мощната входяща маркетингова стратегия, тъй като винаги се отплаща. Понеже входящият маркетинг е всичко за оптимизация на търсачките, писането на полезно съдържание може да привлече вниманието на вашия бизнес. За да създадете съдържание, което предлага някаква стойност за клиентите, първо ще трябва да създадете персона на своите клиенти. След като успешно прогнозирате нуждите на клиентите си можете да стигнете до създаването на съдържание, което е насочено към вашата очаквана аудитория. По този начин общата активност на потребителя ще се увеличи, което ще помогне в усилията ви за местна оптимизация.

  • Споменете местоположението в съдържанието си

За местното SEO трябва да положите усилия, за да уведомите хората, къде се намирате. За да постигнете тази задача, можете да споменете местоположението си в секцията за контакти на вашия уебсайт. Или можете да използвате местоположението си като ключова дума, за да увеличите шансовете си да сте по - видими. Например, ако имате салон за сладолед в района на Бургас и искате да увеличите онлайн местния трафик, най-добрият начин да направите това, е чрез намиране на целеви ключови думи за местоположение в Google Ads. След като имате списък с всички ключови думи, можете да ги интегрирате във вашите публикации в блога, коментари и отговори, за да сигнализирате на Google за местоположение на салона ви. Можете също да включите ключови думи за местоположение в алтернативния текст на снимките си.

Не забравяйте, когато става въпрос за ключови думи, уместността е ключът. Освен това никога не пълнете уебсайта си с ключови думи, тъй като това може да ви накаже от Google.

  • Потвърдете Google My Business (GMB)

За да се появите в Google Maps, първо трябва да се регистрирате в Google My Business. GMB е онлайн пространство, което предоставя на потребителите точна информация относно всеки бизнес. GMB обаче не събира автоматично точна информация, така че бизнесът трябва да го попълни сам.

За да се удостоверите в GMB, трябва да предоставите точен фирмен адрес, местоположение, имейл адрес, телефонен номер, работно време и връзки към оригиналния уебсайт. Ако сте ресторант, можете да добавите връзки към менюто си, а ако продавате обувки, можете да добавите връзки, които отвеждат потребителите към вашите промоционални оферти. Имайте предвид, че предоставянето на неправилна информация на GMB няма да доведе до положителни резултати.

Google My Business помага за повишена видимост, подобрява трафика на уебсайта ви и предоставя цялостно по-добро пазаруване за вашите потребители. Подробна повече информация за това как GMB помага при локалното SEO, можете да прочетете тази статия!

  • Накарайте другите да говорят за вас

Излиза ви нов продукт? Или може би имате ново допълнение в менюто си, което бихте искали другите да изпробват? Да накараш другите хора да разберат за такива промени може да бъде малко трудно. Ето защо трябва да накарате някой друг в интернет да говори за промените ви.Това не само помага за подобряване на класирането при търсене, но също така помага за формирането на нови връзки. Също така, получаването на висококачествени и подходящи препратки от авторитетни източници ще помогне за видимостта на местното търсене.

Има два начина, чрез които можете да направите това. Първият е да ви открои местен пресцентър. Това е чудесен начин за стимулиране на вашия онлайн бизнес, тъй като имате възможност да се появявате в списания или електронни вестници. Вторият метод за увеличаване на видимостта ви, е чрез сътрудничество с местните влиятелни лица. Може да е популярен собственик на блог или някой известен в YouTube. Накарайте ги да говорят за вас и вашите продукти. Помолете ги да включат обратна връзка към вашия уебсайт. Разбира се, те няма да го направят безплатно, но този метод обаче може да укрепи репутацията ви. Като цяло и двата метода работят добре. Това е така, защото те говорят за вашия бизнес и предоставят пасаж за потребителите да посетят вашия уебсайт.

  • Отзиви на клиенти

Неотдавнашно проучване показа, че около 84% от клиентите четат отзиви, преди да вземат решение. От тези 84%, 64% незабавно формират решение и решават дали искат да правят бизнес с конкретен уебсайт или не. Все още ли мислите, че отзивите на клиентите нямат значение ?! Така че, следващия път, когато някой закупи вашите продукти или услуги, учтиво го помолете да напише коментар. Ако поддържате добрата си услуга, половината от клиентите ви ще изразят позитивно мнение, а другата половина можете да убедите да го направят, като предложите някакви предимства в замяна. Нещо като промоционални оферти и „препоръчайте приятел“ може да осигури на потребителите тласък, който им е необходим, за да публикуват добро ревю. Също така, можете да наемете PHP програмисти, за да разработят приложение за обратна връзка с отворен код, което натрупва и управлява отзивите от ваше име. От друга страна, можете също да регистрирате бизнеса си в TrustPilot или други подобни уебсайтове за отзиви на клиенти.

 

Google непрекъснато актуализира своите алгоритми и става изключително важно да модифицирате вашите SEO стратегии за повишаване на ефективността ви. Опитайте се с нашите топ 5 съвета да адаптирате бизнеса си към тези стратегии. Освен това, ако не видите никакви резултати, предлагаме ние да ви помогнем, докато стигнете до форма, която работи перфектно във ваша полза!

Препоръчваме още:

Какво трябва да знаете за основната актуализация на Google Web Vitals? Какво трябва да знаете за основната актуализация на Google Web Vitals? Прочети повече
5 начина, по които дигиталният маркетинг помага на бизнеса да расте през 2021 година 5 начина, по които дигиталният маркетинг помага на бизнеса да расте през 2021 година Прочети повече
5 интересни идеи да започнете вашата седмица! 5 интересни идеи да започнете вашата седмица! Прочети повече
нагоре