Как рекламите в социалните медии да проработят за вашия бизнес

   Социалните медии изиграха огромен фактор в продажбите на електронна търговия през последните няколко години и търговците вече могат да се свързват с потенциални клиенти по-добре от всякога. Според проучване на инструмента за планиране на публикации в социалните медии Hootsuite, потребителите на социални медии са се увеличили с повече от 1 милиард през последните три години. Рекламирането, чрез социалните медии, ви позволява да се свържете с нови клиенти, както и със съществуващи, и е добре да се включи във всяка стратегия за електронна търговия. Въпреки че има много социални платформи, от които фирмите за електронна търговия могат да се възползват, ние ще се съсредоточим върху трите най-популярни платформи за онлайн бизнес: Facebook, Instagram и Pinterest. И трите от тези платформи за социални медии също ви позволяват да създадете каталог или магазин, което позволява на марките за електронна търговия да генерират продажби директно от платформата. Ето няколко съвета как да накарате социалните медии да работят за вашия магазин за електронна търговия:

  • Познайте своя целеви пазар

За да проведете успешна кампания, бъдете там, където е вашата аудитория. Социалните медии не са универсални. Създаването на клиентско портфолио може да ви помогне да разберете техните нужди и болкови точки, както и как вашият продукт или услуга може да реши тези проблеми.

  • Ангажирайте се с аудиторията си

Клиентите могат да се свържат с вас, чрез социалните медии, така че е важно да се регистрирате. Има много начини да се ангажирате с потенциални клиенти, като хостване на въпроси и отговори на живо, провеждане на анкети и искане за обратна връзка в коментари.

  • Покажете личността на вашата марка

Как искате вашите клиенти да гледат на вашата марка? Wendy's, Duolingo и други големи компании станаха популярни в социалните медии поради остроумието и хумора си. Всички сме хора и хората обичат да си взаимодействат с компании, които са свързани.

  • Публикувайте често

Трикът да публикувате често е да стигнете до това място, където вашата аудитория е най-ангажирана. Публикуването веднъж или повече на ден може да бъде твърде много, но публикуването само веднъж седмично може да бъде твърде малко. Разбираемо е да нямате възможност да публикувате редовно, но за щастие има налични платформи на трети страни, където можете да планирате публикациите да бъдат изпращани автоматично.

  • Имайте цел на кампанията

Какво търсите да получите от кампанията, която провеждате?

Въпреки че има много налични цели, най-добре е да погледнете от какво най-много се нуждае вашата компания. Това може да бъде генериране на потенциални клиенти, осведоменост за марката, продажби, трафик на уебсайт, ангажираност с марката или нещо друго.

  • Измервайте успеха

Прегледът на вашите анализи е важен, докато задавате стратегия. Разглеждането на това, което е работило или не е работило в миналото, може да ви спести пари в бъдеще. Facebook, Instagram и Pinterest предлагат анализи в платформата, но също така може да бъде полезно да използвате трета страна за повече информация.

  • Редувайте реклами

Всички се уморяваме да виждаме едни и същи реклами отново и отново, така че ги поддържайте свежи!

Създаването на нови реклами поддържа интереса на потребителя. Ако закъсате, опитайте да покажете нов или популярен продукт или да рекламирате текуща разпродажба.

  • Бъдете в крак с тенденциите

Тенденциите се променят с мигане на окото. Не е нужно да сте в крак с всяка тенденция, но е важно да разберете какво е актуално и да го приложите!

  • Сътрудничете си

Има ли марка или влиятелен човек, който има подобни продукти, ценности или услуги като вас, с които можете да си сътрудничите?

Сътрудничество с някого може да повиши осведомеността и ангажираността на марката. Можете също така да ги накарате да прегледат вашия продукт и да предизвикат продажби.

  • Сплит тествайте

Използването на функциите за разделен тест в платформите на социалните медии ви позволява да промените един елемент в рекламата и да видите как се представя тази разлика. Независимо дали става дума за креативни, копиращи или целеви страници, имате потенциала да намерите малка промяна, която може да окаже огромно влияние върху производителността.

  • Уверете се, че рекламите са удобни за мобилни устройства

78% от потребителите на социални медии имат достъп до тях от мобилните си телефони. Поради тази причина е важно да се уверите, че вашите целеви страници и реклами са удобни за мобилни устройства, така че потребителите на мобилни платформи да могат лесно да виждат връзките ви

  • Инвестирайте в привличащо вниманието съдържание

Има толкова много марки, които се борят за вниманието на потребителите. Как ще се откроите от тълпата?

Прекарването на време за създаване на завладяващо съдържание с привличащо вниманието изображение може да грабне вниманието на типичния скролер за социални медии.

 

Като цяло социалните медии могат да бъдат чудесен инструмент за електронната търговия. Най-добрият начин да разберете в коя платформа си струва да вложите пари е да намерите тази, която вашата целева аудитория използва най-много и е в съответствие с вашите цели. Рекламирането в социалните медии позволява на марките да достигат до потенциални клиенти!

Препоръчваме още:

Как да оформим онлайн фирмена култура Как да оформим онлайн фирмена култура Прочети повече
Проверка дали акаунтът ви в AdWords работи гладко Проверка дали акаунтът ви в AdWords работи гладко Прочети повече
Изпращайте успешни имейли с тези 5 най - важни елемента Изпращайте успешни имейли с тези 5 най - важни елемента Прочети повече
нагоре