За 80 процента от търговците на социални медии увеличаването на ангажираността е ключова стратегия в социалните канали.
Докато социалните медии могат да бъдат доста лесни за използване, сложността и трудностите, които идват с увеличаването на ангажираността на последователите, могат да бъдат пагубни за успеха на бизнеса в социалните медии.
Важно е да се отбележи, че има подходящи стратегии за социални медии за всяка платформа, тъй като те се грижат за различни демографски характеристики и нужди на потребителите. Все пак много стратегии за ангажиране могат да работят в различни социални платформи.
За да получите повече ангажираност, вие също трябва да се ангажирате с вашите последователи. След като оставят коментар или отговорят на въпрос, отвърнете им! Може да бъде толкова просто, колкото да харесате техния коментар или да им отговорите. Каквото и да правите, не ги пренебрегвайте.
Сега, нека се потопим в нашите съвети!
Последователите и клиентите искат гласовете им да бъдат чути. Колкото оставянето на рецензия е отдушник за това желание, анкетите в социалните медии могат да служат за подобна цел. Това също може да даде на потребителя повече представа и влияние върху вземането на решения за акаунт, който следва. Много фирми ще се възползват от анкетите, като например питат дали читателите на блога искат да чуят една или друга тема на блога и могат да гласуват за коя предпочитат да прочетат. Тази способност за потребител, читател или всеки друг да даде принос за нещо, с което могат да взаимодействат в бъдеще, е повече от достатъчна мотивация за много последователи да допринесат за анкети в социалните медии.
С опцията да публикувате анкети в Twitter, Facebook или Instagram Stories , можете да изберете да анкетирате хора на платформи, където виждате повече ангажираност и взаимодействие. Тази повишена ангажираност ще отстъпи място на увеличения принос!
В крайна сметка анкетите в социалните медии насърчават участието и ангажираността на потребителите, защото им дават възможност да изразят мнението си по теми и ги карат да се чувстват част от общност или сякаш могат да помогнат да повлияят на решенията на бизнеса.
Независимо дали публикувате вирусен мем или творческа шега, това е отлична възможност не само да накарате потребителите да се ангажират, но и да покажете характера и личността зад вашия бизнес!
С дигитално пространство, което се използва от желанието да бъде първият човек, който публикува нова тенденция или говори за нова тенденция, вероятно потребителите ще се почувстват насърчени да се ангажират с една от публикациите ви, ако тя е насочена към нещо актуално и забавно.
Препоръчваме да използвате подходящи публикации във вашия акаунт, но също така се уверете, че активно насърчавате потребителите да взаимодействат с него. Попитайте техните мисли за актуална тенденция в социалните медии или нов мем, който циркулира в интернет, за да ги накара да взаимодействат с публикацията или просто ги помолете да публикуват емоджи в отговор.
Или, ако наистина искате да бъдете законодател на тенденциите, можете да създадете свой собствен мем и да го споделите!
Можете също така да напомните на последователите да публикуват повторно вашата публикация, ако им е харесала. По този начин вие насърчавате взаимодействието на последователите, подобрявате ангажираността на страницата си и ще бъдете изложени на нова аудитория от последователи в социалните медии, чрез потребителя, който е публикувал повторно вашето съдържание.
Възможностите за годеж със снимки и видеоклипове са безкрайни, а доказателството е в числата! Установено е, че изображенията имат 85% процент на взаимодействие и могат да генерират 35% увеличение на дяловете. Тези статистики доказват защо платформи като Instagram са толкова популярни!
Визуалното съдържание, което включва хора, обикновено се представя добре, така че ако имате хубава снимка на клиент, използващ някой от вашите продукти, или служител, изпълняващ някоя от вашите услуги, публикувайте я в социалните си канали!
От съществено значение за успешното ангажиране на визуално изображение в социалните медии е да се уверите, че снимката или видеото са с добро качество и във фокус за зрителя. Вашият бизнес може да се окаже, че пренебрегва важни детайли, ако не вземете под внимание качеството на снимката, която публикувате.
Тъй като снимките подсилват толкова висока ангажираност и споделят числа, не забравяйте да включите визуални елементи в социални публикации, където сметнете за добре. Поддържайте баланс с публикациите си, но ако снимка или видео отговарят добре на съдържанието на публикацията ви, намерете хубава визуализация, която да използвате вместо обикновена текстова публикация.
Обмислете нашите съвети и опитайте да ги включите в стратегията си, за да проследите успеха на тези подходи във вашите социални медии.