9 начина да получите повече последователи и харесвания в Instagram

   Алгоритъмът на Instagram непрекъснато се променя. Привличането на последователи и увеличаването на ангажираността е предизвикателство, както за разработените акаунти, така и за новите профили. Тези препятствия обаче могат да бъдат преодолени с малко креативност и планиране.

Прочетете 10 уникални начина да получите повече последователи и харесвания в Instagram!

  • Възползвайте се от акцентите в Instagram Stories

Instagram въведе много нови функции в последно време. Може би сте забелязали заглавията с кръгли миниатюри в биографиите на някои марки, които приканват потребителите да посетят различни аспекти на техния профил. Това е пример за многото креативни начини, по които можете да използвате Instagram Stories Highlights , за да представите марката си на потенциални последователи. Акцентите в Instagram Stories са минали истории, които можете да групирате в категории по ваш избор, което ви позволява да назовете всяка от тях по начин, който отговаря на целта и усещането на вашата марка.

  • Станете инфлуенсър

Просто да отделите време, за да бъдете видяни в други платформи и търговски обекти, както онлайн, така и извън него, е чудесен начин да дадете тласък на ангажираността си в Instagram. Така че, инвестирайте време и усилия, за да отбележите вашия бизнес в медия като блог или подкаст. Когато интересът на публиката към тази платформа е предизвикан от външния ви вид, те могат да ви проверят в Instagram.

  • Увеличете публикациите си

Добрата старомодна реклама работи и в Instagram. Увеличаването на вашите публикации може да ви запознае с изцяло нова аудитория. Голямата полза от това е, че можете да персонализирате рекламите си, за да достигнат до конкретни потребители, които се вписват в марката ви. Вашата публикация ще бъде същата като другите, но в горната част ще има етикет „спонсориран“. Вероятно ще искате да експериментирате с различни настройки и да наблюдавате резултатите, за да откриете, че вашата реклама привлича точния тип последователи.

  • Поддържайте фирмена идентичност

Когато става въпрос за маркетинг, вероятно вече сте подбрали конкретна естетика за вашата марка. Имате своето лого, цветова палитра и слоган. Това са всички важни аспекти на разпознаването на марката, но трябва да приемете тази концепция малко по-навътре, когато става въпрос за визуалната привлекателност на Instagram. Всичките ви снимки трябва да демонстрират последователна естетика, като се използват подобни цветове, филтри и елементи на изображението. Обръщането на внимание на дизайна ще придаде на вашия профил в Instagram сплотеност.

  • Споделете своята биография

Когато хората отделят време да проверят с какво се занимавате в Instagram. След като видят вашите снимки, те се отправят към вашата биография, за да научат повече. Това е пространство, което много марки не могат да използват добре. Вашата биография в Instagram е място, където можете не само да споделите това, с което се занимавате, но и да уведомите потенциалните последователи какво имате да предложите или как можете да им помогнете.

  • Добавете Hashtags

Не бъдете мързеливи, когато става въпрос за хаштагове. Общите като #любов и #забавление просто няма да се справят, когато става въпрос за привличане на правилните последователи за вас. Вместо това отделете време, за да направите някои изследвания на хаштаг и да изработите най-подходящите за вашата марка. Добавете хаштагове, които се харесват конкретно на вашата целева аудитория, такива, които описват конкретната ви марка.

  • Ангажирайте се стратегически и автентично

Време е да разгледаме методите, които са по-практични по отношение на получаването на повече харесвания и последователи в Instagram. Не само акаунтът ви трябва да е видим и привлекателен, но също така трябва да се сте активни, за да хванете окото на потребители, които ще се интересуват от вашата марка. Това включва проучване последователите на вашата конкуренция, за да откриете профилите на потребителите, които отговарят на вашия целеви пазар.

  • Regram като Testimonial

Реграмата е проста концепция. Това е, когато публикувате съдържание на някой друг и му давате поздравления. Можете да направите това, когато вашите клиенти публикуват свои снимки, които използват вашия продукт. Това е чудесен начин да отдадете признание на лоялната клиентела.

  • Проведете конкурс

Хората обичат да печелят неща, така че провеждането на конкурс е сигурен метод за привличане на хората към вашата марка. Той трябва да се откроява от останалите и да предлага различни видове подаръци. Изберете такъв, който има смисъл за вашата марка и вашите маркетингови цели. Получаването на повече харесвания и последователи в Instagram не е непостижимо. Нужно малко креативност и планиране.

 

Изпробвайте тези предложения, за да видите дали ангажираността ви се подобрява!

Препоръчваме още:

Превръщане на съдържанието в SEO-богат текст: ключови техники и практики Превръщане на съдържанието в SEO-богат текст: ключови техники и практики Прочети повече
Използване на културни тенденции за усилване на марките в дигиталната ера Използване на културни тенденции за усилване на марките в дигиталната ера Прочети повече
СЪЗДАВАНЕ НА УСПЕШНО БИЗНЕС ПРИЛОЖЕНИЕ: СТРАТЕГИИ И НАСОКИ СЪЗДАВАНЕ НА УСПЕШНО БИЗНЕС ПРИЛОЖЕНИЕ: СТРАТЕГИИ И НАСОКИ Прочети повече
нагоре