Всичко, което трябва да знаете за хаштаговете

   Използването на хаштагове за маркетинг в социалните медии не е нищо ново.

Искахме обаче да предоставим ресурс, който да ви каже дали трябва да използвате hashtags, колко hashtags да използвате, къде да намерите актуални hashtags и какъв вид hashtags за експозиция може да ви даде във Facebook, Twitter, Instagram и LinkedIn.

Историята на хаштага

Откъде дойде хаштагът? Изглежда, че хаштагът е възникнал някъде около 14 -ти век. Преди да бъде използван по телефони и Twitter, хаштагът идва от „lb“, латинското съкращение за „паунд“.

Според dictionary.com официалното име на хаштага е октоторп, име, измислено от телефонните техници, когато са добавили символа към телефонните клавиатури.

Той не се наричаше хаштаг, докато използването му не стана популярно в социалните медии.

Използването на хаштага като начин за намиране на публикации по обща тема идва от долния туит от 2007 г., което предполага, че хората са използвали хаштагове за създаване на групи в Twitter.

какво мислите за използването на # (паунд) за групи. Както в #barcamp [msg]? - ChrisMessina (@chrismessina) 23 август 2007 г.

Оттам хаштагът започна да набира скорост, като се превърна в силата на маркетинга в социалните медии, каквато е днес.

Е, сега, когато знаем как е възникнал хаштагът, можем да говорим за това как да използваме хаштагове на всяка платформа за социални медии.

Как да използвате хаштагове във Facebook?

Използването на хаштагове във Facebook може да увеличи обхвата на вашите публикации, но трябва да ги използвате по правилния начин.

Ето няколко съвета за използване на хаштагове във Facebook :

  1. Не използвайте твърде много хаштагове.Това ще направи вашия бизнес да изглежда досаден и/или спам. Вместо това включете 1-2 хаштага на публикация за най-добър ангажимент. Ако използвате повече от два хаштага в публикация във Facebook , ще видите по -малко ангажираност.

  2. Направете публикацията си във Facebook обществена (и позволите на хората да ви следват). В противен случай само приятели и последователи ще виждат публикациите ви с хаштагове. Когато направите публикацията си във Facebook обществена, тя ще позволи на всеки да види публикацията, ако търси хаштаг

Как да използвате хештегове в Twitter?

Туитовете с хаштагове са склонни да получат двойно ангажиране на туитовете без хаштагове. Но, както обикновено, има правила за използване на hashtags в Twitter, включително как да използвате hashtags в реклами в Twitter:

  1. Туитовете с 1-2 хаштагове получават 21 % повече ангажираност, така че не прекалявайте. Само няколко хаштага във вашия туит трябва да свършат работа.

  2. Туитовете с хаштагове получават повече ретуити, но туитовете, които изрично изискват последователите да „ретуират“, ще ви донесат още повече ретуити!

  3. Внимавайте да използвате хаштагове в реклами в Twitter. Вероятно ще получите повече кликвания върху реклами, ако не използвате хаштаг.

  4. Twitonomy е чудесен ресурс за намиране на анализи за актуални хаштагове.

Как да използвате хештегове в Instagram?

Ако във всички социални медийни платформи се препоръчват 1-2 хаштага, това не е така в Instagram. Вероятно затова толкова много публикации в Instagram имат привидно безкрайни хаштагове.

Ето няколко съвета за използване на хаштагове в Instagram:

  1. Винаги използвайте хаштагове в Instagram. Ще получите средно 12,6 % повече ангажираност.

  2. Можете да прибавите няколко хаштага, тъй като публикациите в Instagram с 11 хаштага получават повече ангажираност, отколкото публикациите с нулеви хаштагове.

  3. В този случай повече може да е по -добре. Според Hootsuite можете да използвате до 30 хаштага в Instagram.

Как да използвате хaштaгoве в LinkedIn?

Можете да ги използвате по почти същия начин, по който бихте използвали хаштаг навсякъде другаде.

Хората могат да търсят хаштагове в LinkedIn по същия начин, както в други платформи, като те се използват, за да се следи какво е важно за потребителите, за да може да им се показва по -подходящо съдържание.

Ето как трябва да използвате hashtags в LinkedIn:

  1. Добавете хаштагове към профила на вашия бизнес, за да ви даде по -голяма видимост на уеб сайта.

  2. Ако пишете статии в LinkedIn Pulse (платформа за блогове на LinkedIn), добавете някои подходящи хаштагове към основната част на статията си.

  3. LinkedIn няма ограничение от хаштагове, които можете да използвате, но не бива да прекалявате, както в Instagram! Предлагаме да използвате под пет хаштага на публикация.

Допълнителни съвети за използване на хештегове за маркетинг в социалните медии

Както при всички маркетингови неща, трябва да направите малко проучване на хаштаговете, преди да ги хвърлите във всяка публикация в социалните медии, която публикувате за вашия бизнес.

Вижте какво прави вашата конкуренция с хаштагове. Използват ли изобщо? Бомбардират ли последователите си с хаштагове? Или тяхната стратегия стимулира ангажираността на клиентите? Ако вършат добра работа, опитайте се да имитирате това, което правят за известно време, докато не се справите. След това изградете своя собствена стратегия за хаштаг.

Където и да използвате хаштагове, те не могат да включват специални знаци, като например #цифров+маркетинг. Вашите хаштагове трябва да са само една дума без специални знаци и интервали.

И не забравяйте да използвате инструменти за изследване на хаштаг, за да ви дадат най -добрия шанс да увеличите максимално използването на своя хаштаг. Ето някои инструменти за изследване.

Инструменти за изследване на хаштаг

Не сте сигурни какво трябва да казват вашите хаштагове? Ето някои инструменти, които ще ви помогнат да започнете:

  1. Ritetag - Използват Ritetag за намиране на хаштагове с високи нива на ангажираност.

  2. Twitonomy - Twitonomy ще следи за вас анализите на хаштаг в Twitter.

  3. Hashtagify - Това е друг инструмент, който ще ви помогне да намерите актуални hashtags в Twitter.

Разгледайте нашия блог за полезни статии като тази!

Препоръчваме още:

Как с целевите страници можете да увеличите конверсията? Как с целевите страници можете да увеличите конверсията? Прочети повече
4 тенденции в дигиталния маркетинг ! 4 тенденции в дигиталния маркетинг ! Прочети повече
6 начина за избягване на спам филтри при изпращане на имейли 6 начина за избягване на спам филтри при изпращане на имейли Прочети повече
нагоре