LinkedIn маркетингови съвети за разрастване на вашия бизнес

   LinkedIn се превърна в жизненоважен инструмент за социални медии за марки и фирми. Вашите клиенти и потенциални клиенти са в LinkedIn. Вашите инвеститори и ключови заинтересовани страни са в LinkedIn. Вашите настоящи и потенциални служители са в LinkedIn. С това управлението на репутацията се превърна в решаваща част от маркетинговата стратегия на много бизнеси.

Защо е важно да развиете своята онлайн репутация и фирма в LinkedIn?

Според Hootsuite, като най-високо оценената социална мрежа за генериране на олово, LinkedIn се превърна в една от най-важните социални медии, в които да инвестирате. Поддържането на вашата онлайн репутация и марка в LinkedIn може да помогне за органичното изграждане на потенциални клиенти, да увеличи вашата професионална репутация и повиши доверието към вашата марка.

Сега, когато е време да актуализирате играта си в LinkedIn, първата стъпка е да се уверите, че вашата фирмена страница е подробна и актуална. Това е от решаващо значение, ако искате да увеличите аудиторията си и да постигнете положителни бизнес резултати. С над 562 милиона потребители в LinkedIn, подробна фирмена страница позволява на потребителите да научат за вашия бизнес, вашата марка и възможности за работа във вашата компания. Това е и чудесна платформа за изразяване бизнес мислите ви пред вашата аудитория.

Наличието на непълна фирмена страница в LinkedIn няма да привлече толкова много потребители на вашата страница. Ето 5 съвета за повишаване на вашата онлайн репутация в LinkedIn:

  • Уверете се, че брандирането в LinkedIn е последователно

За да повишите вашата онлайн репутация в LinkedIn, трябва да се уверите, че брандирането на вашата компания е последователно в цялата платформа. Много фирми активно използват LinkedIn като инструмент за изграждане на марка. Това означава да се уверите, че брандирането на вашата страница в LinkedIn отразява брандирането на уебсайта на вашата компания. Уверете се, че сте включили вашето лого, описание и банерно изображение, за да установите и поддържате професионалното присъствие на вашата компания. Това играе основна роля за придобиване на нови клиенти и задържане на сегашни.

  • Включете публикации с богато съдържание

Ако търсите непрекъснато да разраствате онлайн репутацията и марката си в LinkedIn, важно е да оцените и да размишлявате върху широчината и разнообразието от съдържание, което споделяте на страницата на вашата компания.

Какъв тип съдържание ще се хареса и ще разшири вашата аудитория в LinkedIn? Какво искат да знаят вашите последователи? Това са ключови въпроси, които трябва да си задавате.

Nike се справя отлично с поддържането на силна онлайн репутация и марка в LinkedIn. Те постоянно включват полезно съдържание, за да разкажат историята на своята марка по ангажиращ и завладяващ начин.

Включването на мултимедия позволява на търговските марки да предлагат „по-богато“ и по-динамично потребителско изживяване. Това обхваща цялото съдържание, което се отклонява от общите статични изображения и текст. Например видеоклиповете са ключов пример за мултимедийно съдържание, което можете да използвате за засилване на маркетинговите си кампании. Подобно на това как видеоклиповете могат да увеличат ангажираността с публикациите ви в блога, така също може да увеличи ангажираността на вашата страница в LinkedIn. Други форми на мултимедийно съдържание включват подкасти, електронни книги, технически документи и всяко друго интерактивно съдържание.

  • Използвайте съществуващите си потоци от съдържание

Не знаете какъв тип съдържание да публикувате на фирмената си страница в LinkedIn, за да увеличите репутацията си онлайн? Време е да бъдете изобретателни! Направете одит на съдържанието на различните платформи, на които вече сте активни и повторно публикувайте съдържание, което се е представило добре на тези платформи, в LinkedIn. Кое съдържание получи най-много харесвания във Facebook или Twitter? Кои публикации са имали най-много отговори? Вземането на съдържание от съществуващите потоци може да помогне за изграждането на вашата марка в LinkedIn и така да получите достъп до съвсем нова аудитория.

  • Експериментирайте със спонсорирани актуализации

Спонсорираните актуализации са уникална функция, предлагана от LinkedIn за компании, които искат да увеличат своите публикации в платформата. Те предоставят на компаниите възможността да достигнат до по-широка аудитория извън техните последователи. Подобно на рекламирането във Facebook, Instagram и увеличените публикации, спонсорираните актуализации в LinkedIn ви позволяват да разширите обхвата си и да насочите към конкретни аудитории.

  • Участвайте в ключови групи

Разрастването на вашата известност в LinkedIn е двупосочна улица. Не само трябва да сте сигурни, че фирмената ви страница винаги е актуална и попълнена със съответно съдържание, но и също така е ключово да се включите в общността на LinkedIn. Това означава да участвате в групи и общности в LinkedIn и да се присъедините към разговорите в мрежата. Това може да помогне за изграждането на по-тясна връзка между вашата марка и вашата аудитория.

Насърчете своите колеги и служители да се свързват и да се ангажират на платформата. Колективните усилия изминават дълъг път и вашата марка има много по-широк обхват, когато колеги и служители активно полагат усилия за поддържане на имиджа на фирмата.

Докато ставате по-активни в LinkedIn, натискайте и оспорвайте границите си, за да премислите нови и иновативни начини за продължаване нарастването на вашата компания. Отделете време, за да видите какво правят други фирми и не се колебайте да намерите и експериментирате с нови тактики.

Ако не можете да се справите, се свържете с нас!

Препоръчваме още:

8 причини, поради които вашият бизнес се нуждае от мобилна CRM стратегия 8 причини, поради които вашият бизнес се нуждае от мобилна CRM стратегия Прочети повече
Как да маркетирате бизнеса си, който се разполага на няколко местоположения Как да маркетирате бизнеса си, който се разполага на няколко местоположения Прочети повече
Как ERP системата показва съвършенство в бизнеса Как ERP системата показва съвършенство в бизнеса Прочети повече
нагоре