LinkedIn маркетингови съвети за разрастване на вашия бизнес

   LinkedIn се превърна в жизненоважен инструмент за социални медии за марки и фирми. Вашите клиенти и потенциални клиенти са в LinkedIn. Вашите инвеститори и ключови заинтересовани страни са в LinkedIn. Вашите настоящи и потенциални служители са в LinkedIn. С това управлението на репутацията се превърна в решаваща част от маркетинговата стратегия на много бизнеси.

Защо е важно да развиете своята онлайн репутация и фирма в LinkedIn?

Според Hootsuite, като най-високо оценената социална мрежа за генериране на олово, LinkedIn се превърна в една от най-важните социални медии, в които да инвестирате. Поддържането на вашата онлайн репутация и марка в LinkedIn може да помогне за органичното изграждане на потенциални клиенти, да увеличи вашата професионална репутация и повиши доверието към вашата марка.

Сега, когато е време да актуализирате играта си в LinkedIn, първата стъпка е да се уверите, че вашата фирмена страница е подробна и актуална. Това е от решаващо значение, ако искате да увеличите аудиторията си и да постигнете положителни бизнес резултати. С над 562 милиона потребители в LinkedIn, подробна фирмена страница позволява на потребителите да научат за вашия бизнес, вашата марка и възможности за работа във вашата компания. Това е и чудесна платформа за изразяване бизнес мислите ви пред вашата аудитория.

Наличието на непълна фирмена страница в LinkedIn няма да привлече толкова много потребители на вашата страница. Ето 5 съвета за повишаване на вашата онлайн репутация в LinkedIn:

  • Уверете се, че брандирането в LinkedIn е последователно

За да повишите вашата онлайн репутация в LinkedIn, трябва да се уверите, че брандирането на вашата компания е последователно в цялата платформа. Много фирми активно използват LinkedIn като инструмент за изграждане на марка. Това означава да се уверите, че брандирането на вашата страница в LinkedIn отразява брандирането на уебсайта на вашата компания. Уверете се, че сте включили вашето лого, описание и банерно изображение, за да установите и поддържате професионалното присъствие на вашата компания. Това играе основна роля за придобиване на нови клиенти и задържане на сегашни.

  • Включете публикации с богато съдържание

Ако търсите непрекъснато да разраствате онлайн репутацията и марката си в LinkedIn, важно е да оцените и да размишлявате върху широчината и разнообразието от съдържание, което споделяте на страницата на вашата компания.

Какъв тип съдържание ще се хареса и ще разшири вашата аудитория в LinkedIn? Какво искат да знаят вашите последователи? Това са ключови въпроси, които трябва да си задавате.

Nike се справя отлично с поддържането на силна онлайн репутация и марка в LinkedIn. Те постоянно включват полезно съдържание, за да разкажат историята на своята марка по ангажиращ и завладяващ начин.

Включването на мултимедия позволява на търговските марки да предлагат „по-богато“ и по-динамично потребителско изживяване. Това обхваща цялото съдържание, което се отклонява от общите статични изображения и текст. Например видеоклиповете са ключов пример за мултимедийно съдържание, което можете да използвате за засилване на маркетинговите си кампании. Подобно на това как видеоклиповете могат да увеличат ангажираността с публикациите ви в блога, така също може да увеличи ангажираността на вашата страница в LinkedIn. Други форми на мултимедийно съдържание включват подкасти, електронни книги, технически документи и всяко друго интерактивно съдържание.

  • Използвайте съществуващите си потоци от съдържание

Не знаете какъв тип съдържание да публикувате на фирмената си страница в LinkedIn, за да увеличите репутацията си онлайн? Време е да бъдете изобретателни! Направете одит на съдържанието на различните платформи, на които вече сте активни и повторно публикувайте съдържание, което се е представило добре на тези платформи, в LinkedIn. Кое съдържание получи най-много харесвания във Facebook или Twitter? Кои публикации са имали най-много отговори? Вземането на съдържание от съществуващите потоци може да помогне за изграждането на вашата марка в LinkedIn и така да получите достъп до съвсем нова аудитория.

  • Експериментирайте със спонсорирани актуализации

Спонсорираните актуализации са уникална функция, предлагана от LinkedIn за компании, които искат да увеличат своите публикации в платформата. Те предоставят на компаниите възможността да достигнат до по-широка аудитория извън техните последователи. Подобно на рекламирането във Facebook, Instagram и увеличените публикации, спонсорираните актуализации в LinkedIn ви позволяват да разширите обхвата си и да насочите към конкретни аудитории.

  • Участвайте в ключови групи

Разрастването на вашата известност в LinkedIn е двупосочна улица. Не само трябва да сте сигурни, че фирмената ви страница винаги е актуална и попълнена със съответно съдържание, но и също така е ключово да се включите в общността на LinkedIn. Това означава да участвате в групи и общности в LinkedIn и да се присъедините към разговорите в мрежата. Това може да помогне за изграждането на по-тясна връзка между вашата марка и вашата аудитория.

Насърчете своите колеги и служители да се свързват и да се ангажират на платформата. Колективните усилия изминават дълъг път и вашата марка има много по-широк обхват, когато колеги и служители активно полагат усилия за поддържане на имиджа на фирмата.

Докато ставате по-активни в LinkedIn, натискайте и оспорвайте границите си, за да премислите нови и иновативни начини за продължаване нарастването на вашата компания. Отделете време, за да видите какво правят други фирми и не се колебайте да намерите и експериментирате с нови тактики.

Ако не можете да се справите, се свържете с нас!

Препоръчваме още:

9 маркетингови техники, които да използвате в социални медии през 2021 година 9 маркетингови техники, които да използвате в социални медии през 2021 година Прочети повече
 9 съвета за изграждане на качествено приложение! 9 съвета за изграждане на качествено приложение! Прочети повече
Топ 9 умения, които са ви необходими, за да станете PPC анализатор през 2021 година Топ 9 умения, които са ви необходими, за да станете PPC анализатор през 2021 година Прочети повече
нагоре