Как вашия бизнес може да използва Instagram Stories?

   Както може би вече знаете, Instagram има някои значителни промени в магазина, като едната е премахването на броя харесвания от публикациите.

Тъй като вероятните промени, които идват в платформата, и ефектът, който може да има върху видимостта, е неизвестен, важно е да използвате Instagram Stories във ваша полза. Разбираме обаче, че Instagram Stories могат да са неизследвана територия и не могат да бъдат третирани със същата стратегия като типичните публикации в Instagram.

  • Намерете хештагове и маркери за местоположение

Подобно на обикновените публикации в Instagram, Instagram Stories, които включват хештагове или маркери за местоположение, могат да бъдат намерени, чрез проучване или търсене в платформата. Това означава, че потребителят не трябва да ви следва, за да види вашата Instagram Story (докато вашият профил е публичен).

Когато включите подходящи хештагове и маркери за местоположение във вашата Instagram Story, те ще се виждат под този хештаг или местоположение, когато потребителят е в страниците за изследване или търсене.

Що се отнася до хештаговете, Instagram ограничава Stories да има само един хештаг и той трябва да е видим и четлив за потребителя, който го преглежда. Освен това самият хештаг трябва да остане широко във вашата област. Самата публикация в Story може да е фокусирана върху нов продукт, който предлагате, но вашият хаштаг трябва да е нещо, което в широки области се отнася до вашата индустрия или бизнес като цяло. С широк хаштаг идва по-широк обхват до настоящи и потенциални клиенти.

Когато става въпрос за маркери за местоположение, не се забивайте в правилата за хештаг. Стратегията на маркера за местоположение изисква противоположен подход. За да направите местоположението на Instagram най-изгодно за вашия бизнес, използвайте тесен маркер за местоположение във вашите Instagram Stories.

Когато направите маркера за местоположение възможно най-специфичен за вашето местоположение, Instagram може да вземе не само това местоположение, но и по-големите местоположения, които обхващат това конкретно място. В крайна сметка това прави обхвата ви много по-голям. Конкретен маркер започва от малко и достига до по-големи сегменти, достигайки до повече хора, отколкото широк маркер за местоположение.

  • Използвайте акценти

Поради естеството на Instagram Stories, тъй като те продължават само 24 часа, е възможно вашите последователи или други потребители на Instagram, които взаимодействат с вашата страница, да не виждат публикациите в Story, които публикувате в рамките на този кратък период от време. За да се бори с ограниченото време за преглед на тези публикации, Instagram има опцията да ги поддържа живи и достъпни от вашата страница, чрез това, което те наричат ​​Story highlights.

Instagram прави настройването на тези акценти бързо и лесно и те предлагат опцията за сдвояване на конкретни истории в категории.

Така че, ако потребител иска да види вашите предишни истории, свързани с тема като съвети и трикове, той може да щракне върху акцента, който озаглавявате „Съвети“, за да види всичко, за което сте публикували, до най-новите, в зависимост от това кои истории избирате да включите в акцентите.

Можете да попълните акцентите си с най-информативните, висококачествени и ангажиращи истории, които сте публикували в Instagram, и те могат да бъдат във вашия профил като ресурси за потребители, които се интересуват от вашия бизнес, за да разберат по-добре вашата марка.

  • Интерактивност

Едно от най-значимите предимства, които идват за вашия бизнес в социалните медии, е възможността да взаимодействате с последователи и клиенти на вашата компания. За да се възползвате най-добре от интерактивността, която социалните медии предлагат на вашия бизнес, осигурете опции на последователите и потребителите да се ангажират с вас!

Чрез Instagram Stories, можете да установите връзка с последователите си, като им позволите да отговарят на въпроси и да гласуват в анкети.

Instagram Stories имат вградени функции, които ви дават като потребител, възможността да създавате и публикувате въпроси и отговори за последователи или анкети, в които потребителите да гласуват. Например, можете да публикувате анкета, която дава на последователите опции да гласуват за продукти, които те искат от вашия бизнес или нови услуги, които биха искали да предложите.

Това взаимодействие и ангажираност изгражда връзка и показва на последователите и възможните клиенти вашия интерес да получите тяхното мнение и стойността, която влагате в техния принос.

Още повече, от гледна точка на стратегията, предлагането на опции за интерактивност, чрез Instagram Stories, може да помогне за повишаване на ангажираността на потребителите ви, което е отлично отражение на интереса на последователите към вашето присъствие в социалните медии!

  • Стратегия за публикуване

Когато вашият бизнес избира публикации в социалните медии, това е добър индикатор за успеха на ангажираността ви в социалните медии.

Най-добрият съвет, който трябва да вземете, когато обмисляте най-доброто време от деня за публикуване, е да следите анализите си в социалните медии и демографската ангажираност. Внимавайте кога повечето потребители са склонни да взаимодействат и да преглеждат вашите Instagram Stories и кои са те.

Това ще помогне в подхода ви към публикуването в бъдеще, защото изгражда по-добро разбиране кога да публикувате, за да осигурите най-голямо взаимодействие.

Помислте кога сте склонни да цъкате телефона си, за да проверите социалните медии, когато се събудите, по време на обяд, около вечеря и преди да си легнете. Ако вземете предвид това, вашите последователи вероятно следват подобен модел на гледане в социалните медии. За предпочитане да публикувате около 11 до 13 часа или от 17 до 20 часа.

 

Стратегията варира от една платформа до друга, но също така и от функциите, които използвате в рамките на платформата!

Instagram Stories стават още по-важни за гледането и ангажираността на потребителите в Instagram, особено с постоянните и непредвидими промени, които идват и се очаква да дойдат в платформата.

Препоръчваме още:

10 често срещани SEO митове, развенчани! 10 често срещани SEO митове, развенчани! Прочети повече
10 практични начина да развиете бизнеса си с дигитален маркетинг през 2021 година! 10 практични начина да развиете бизнеса си с дигитален маркетинг през 2021 година! Прочети повече
Подобрете своята B2B маркетингова стратегия Подобрете своята B2B маркетингова стратегия Прочети повече
нагоре