4 причини бизнеса да използва Instagram Stories

   Когато Instagram Stories стартира за първи път през 2016 г., си помислих: „ Това е просто копие на Snapchat“ . Съмнявах се, че тази нова функция на Instagram ще може да се конкурира със Snapchat, защото „Хей, Snapchat го направи първи, нали?“ Две години по-късно изглежда, че Instagram е надскочил своите конкуренти, като постоянно обновява и въвежда нови функции, за да ангажира потребителите на платформата.

Първо, Instagram Stories са бърз и лесен начин за взаимодействие с други потребители и последователи. Според проучване, проведено от Microsoft, средната продължителност на човешкото внимание е спаднала от 12 секунди на 8 секунди през 2017 г.. Много хора отдават този спад на разпространението на технологиите. Прекрасното нещо в Instagram Stories е, че обслужва това поколение хора с по-кратък период на внимание, тъй като можете да публикувате видеоклипове само до 15 секунди наведнъж. На второ място, форматът на тази функция е напълно подходящ за мобилни устройства - можете да публикувате навсякъде и по всяко време, което го прави супер достъпен, когато сте в движение. За разлика от оригиналния стандартен квадратен формат на публикации в Instagram, Instagram Stories се заснемат вертикално. Трето, Instagram Stories изчезват след 24 часа, така че няма да се притеснявате, ако не отговаря на общата тема на вашата емисия.

Ето 4 причини, поради които бизнесът трябва да използва потенциала за ангажираност на Instagram Stories: Instagram предлага възможност за публикуване на разнообразно съдържание

  • Instagram Stories ви дава свободата да публикувате разнообразно съдържание

Можете буквално да публикувате всичко, което искате, без да се притеснявате, че ще разрушите „темата“ или „естетиката“ на вашата емисия в Instagram. Пускате ли нов продукт или услуга? Искате ли да дадете на последователите си поглед зад кулисите на вашия офис? Искате ли някой от вашите служители да поеме Instagram Story? Обявяване на победителя от скорошния ви конкурс за социални медии? От промоционални снимки и видеоклипове до по-забавно, непринудено съдържание, последователното публикуване на голямо разнообразие от оригинално съдържание ще ви помогне да запазите свежестта на вашата история в Instagram. Създайте съдържание, което ще накара последователите ви да се връщат за още!

  • Instagram помага на бизнеса да увеличи аудиторията си

Като бизнес никога не трябва да спирате да търсите нови начини за увеличаване на аудиторията си. В началото, когато решавате коя платформа за социални медии е подходяща за вашия бизнес, една от силните страни на Instagram е, че тя помага на бизнеса да повиши осведомеността за марката. През годините Instagram въведе редица функции, за да помогне на бизнеса да достигне до по-широка аудитория.

Използвайте маркери за местоположение. Вече можете да включите маркери за географско местоположение във вашите истории в Instagram, за да направите вашия бизнес по-откриваем на местно и глобално ниво. Независимо дали маркирате конкретно местоположение, град или дори държава, това е ефективен начин за достигане до различни демографски данни.

Включете хаштагове. Можете също да включите хаштагове във вашите истории в Instagram, за да увеличите търсенето на вашия профил и неговото съдържание сред общността на Instagram. Подобно на това как можете да включите хаштагове в надписа или коментарите на редовни публикации във вашата емисия в Instagram, можете да направите същото и с вашите истории в Instagram.

  • Instagram позволява на бизнеса да се ангажира редовно със своята аудитория

Millenials съставляват огромно мнозинство от потребителите в Instagram и, за да се ангажира това поколение, е необходимо време, ангажираност и усилия. Важно е да разберете как да общувате, за да се ангажирате ефективно с тях в социалните медии. За щастие, Instagram наскоро пусна нови функции на Instagram Story, което ви позволява да:

Настройте анкети. Създаването на анкети в Instagram Stories насърчава взаимодействието с аудиторията и спомага за увеличаване на ангажираността. Това е и чудесен начин да съберете информация и да видите какво харесва (или не харесва) вашата аудитория и последователи.

Задавате въпроси или оставете последователите си да ви задават въпроси. Новата функция „Питай ме нещо“ за Instagram Stories е друг ефективен начин за взаимодействие с последователите ти. Можете да изберете да зададете въпрос на вашата аудитория или да им позволите да ви зададат каквото пожелаят. Страхотното в тази функция е, че последователите ви могат да научат повече за вашия бизнес, а в замяна вие да научите повече за вашите последователи. Това е печеливша ситуация!

Маркирайте други хора. Подобно на това как можете да маркирате други потребители във вашите публикации в Instagram във вашата емисия, можете да направите същото с Instagram Stories. Маркирането на други фирми, марки или влиятелни лица увеличава шансовете на вашия бизнес да бъде забелязан. Това е ефективно, защото когато маркирате други във вашите истории в Instagram, те имат възможност да публикуват повторно вашата история - в крайна сметка това помага да увеличите максимално обхвата си.

  • Instagram насочва трафик към уебсайтове

Можете също така ефективно да използвате Instagram Stories за вашия бизнес, като публикувате съдържание, което насочва трафика към вашия уебсайт. Ако управлявате търговия на дребно или електронна търговия, можете да насочите последователи да пазаруват вашите продукти на вашия уебсайт. Неотдавнашно проучване, проведено от Facebook, установи, че 1 на 3 потребители на Instagram се интересуват повече от марка или продукт, след като са го видели в Instagram Stories. По-рано тази година Instagram пусна тази страхотна функция за пазаруване за Stories с цел да разшири техния тласък за електронна търговия. Тази нова функция позволява на бизнеса да:

Разгледа известието под формата на чанта за пазаруване. Това позволява на потребителите да кликват върху избрани елементи от вашата история в Instagram и да пазаруват елементите на вашия сайт. Продуктовите стикери на Instagram помагат на хората да имат бърз и безпроблемен достъп до информацията за продукта.

Включете функцията „Плъзнете нагоре“. Ако искате да привлечете трафик към уебсайта си, използването на функцията „Прекарайте пръст нагоре“ в Instagram Stories е начин да го направите. Чрез включване на ефективни и привличащи вниманието CTA (призив за действие), можете да включите тази функция, за да насочвате последователите към вашия блог и целеви страници!

Надявам се, че сте научили няколко съвета и трикове за ефективно използване на Instagram Stories за вашия бизнес. Историите определено са нещо, което трябва да обмислите да включите във вашата маркетингова стратегия в социалните медии, особено ако сте активни в Instagram.

Свържете се с нас за още разяснения!

Препоръчваме още:

Една дума, на която да базирате маркетинговата си стратегия Една дума, на която да базирате маркетинговата си стратегия Прочети повече
5 стъпки за успешна маркетинг автоматизация 5 стъпки за успешна маркетинг автоматизация Прочети повече
10 евтини начина за популяризиране на вашия онлайн магазин 10 евтини начина за популяризиране на вашия онлайн магазин Прочети повече
нагоре