5 тенденции в дигиталния маркетинг за 2022 година

   Необходимо е да се подготвим за 2022 г. и всички промени, които идват с нея!

Събрахме дигиталните маркетингови и бизнес тенденции, които вярваме, че са най-важните за малкия и средния бизнес, които да внедрят през 2022 г.

Прочетете и се пригответе да оборудвате бизнеса си!

  • Скоростта на зареждане на мобилни уебсайтове е по-важна от всякога

Тъй като очакванията на потребителите за това колко бързо намират информацията онлайн се покачват, по-голям натиск е върху собствениците на бизнес и техните маркетингови партньори, за да се уверят, че тяхното онлайн присъствие работи. Ето колко важно е оптимизирането на уебсайта ви за мобилни устройства: Ако зареждането на уебсайта на вашия бизнес отнема дори няколко секунди, това е достатъчно време, за да може потребителят да се откаже от взаимодействието с вашия бизнес и да предприеме търсенето или покупката си другаде.

Помислете за последния път, когато сте търсили информация или да направите покупка онлайн. Ако уебсайтът се зарежда твърде бавно или не е удобен за мобилни устройства, има вероятност да сте отскочили и сте започнали да търсите другаде. Подсъзнателно може би дори сте се почувствали подозрителни към уебсайта, тъй като той е имал лошо представяне!

Избягвайте да правите на новите клиенти лошо първо впечатление за вашия бизнес и се уверете, че уебсайтът ви е на ниво!

С удобен за мобилни устройства уебсайт вие давате на бизнеса си най-добрия шанс за реален растеж.

  • SEO не е достатъчно без безупречно потребителско изживяване

Подобно на това да се уверите, че скоростта на зареждане на вашия уебсайт е светкавична, трябва да се уверите, че всеки аспект от това как потребителят взаимодейства с вашия уебсайт е гладък и ангажиращ.

Оптимизацията за търсачки (SEO) няма да стигне до някакви съществени промени през 2022 г. Има обаче някои нови части, необходими, за да направите вашето SEO най-ефективно. Ако имате оптимизирано онлайн присъствие, от вашия уебсайт, до съдържание, до социални медии, но вашето потребителско изживяване не е безупречно, цялостното ви онлайн присъствие е ударено. Потребителското изживяване може да бъде всичко - от това да имате лесно за навигиране меню на началната страница, да имате лесно достъпна информация за контакт, до гладък и сигурен процес на плащане. Потребителите искат безупречно онлайн изживяване. Така че, след като ви намерят, чрез вашето отлично SEO, не забравяйте да ги поддържате с безпроблемно потребителско изживяване. Не позволявайте цялата упорита работа, която сте свършили по SEO, да отиде на вятъра, защото вашето потребителско изживяване изпуска топката.

Време е да прехвърлите усилията си и да наблюдавате резултатите!

  • Създавайте виртуални преживявания

Това не е само за центрове за събития на живо или домакини на уебинари. Един виртуален опит може да бъде всичко, отнасящи се до вашия бизнес модел!

Например: ако управлявате салон за нокти, помислете за добавяне на функция към вашия сайт, където потенциален клиент може да качи снимка на ноктите си и виртуално да пробва различни стилове и цветове на маникюра!

Можете да създадете свой собствен филтър за Instagram и да споделяте всеки път, когато потребител го приложи.

Виртуалните преживявания помагат на клиентите да се чувстват известни, ангажирани, да им харесват да споделят нещо забавно онлайн и да говорят с приятелите си. Чувството, че клиентите са свързани с марките, е огромен фактор при вземането на решения за покупка в наши дни. Виртуалните преживявания са един от начините да посрещнете тази нужда и да дадете на бизнеса си конкурентно предимство. Възможностите са безкрайни и са от изключително значение за напредъкa в дигиталния маркетингов пейзаж през 2022г.

  • Оптимизиране за гласово търсене

Ако все още не сте оптимизирали онлайн присъствието си за гласово търсене, сега е моментът!

Гласовото търсене непрекъснато нараства като популярност, тъй като ботовете с изкуствен интелект (AI) като Siri, Alexa и Google се превръщат в обичайна технология. Оптимизирането на вашето онлайн съдържание за гласово търсене означава да се уверите, че съдържанието ви може лесно да бъде обхождано по време на гласово търсене. В момента 71% от американците казват, че биха предпочели да използват гласово търсене, отколкото да напишат заявка в лентата за търсене на телефон или десктоп. Този процент само ще нараства, така че се уверете, че вашият бизнес е готов да хване тези потенциални клиенти!

  • Отличното обслужване е задължително

Едно проучване установи, че нещо номер едно, което отблъсква потребителя към бизнеса, е негативното отношение на служителите. С други думи, само лошото обслужване на клиентите е достатъчно, за да загубите клиенти, дори ако всяка друга част от вашия бизнес работи с върхова производителност. Ако вашият бизнес модел включва лични или по телефона взаимодействия между клиенти и вашия персонал във всеки момент от фунията на продажбите, струва си да направите малка проверка на служителите си преди началото на 2022г. и да направите цялостен одит на на клиента опит, който предлага бизнесът Ви. Страхотното обслужване, предоставено от вашите служители, е един от най-добрите начини да изградите доверие с клиентите си. Това доверие може да се изгради по няколко начина. Например, когато сътрудник наистина се грижи и помага на клиент в магазина, или чрез онлайн чат сесия. А и, чрез персонализиране в имейл кампания, където името на клиента е в текста или любимите му предишни покупки са с отстъпка. Доверието е ключово за увеличаване на вероятността за връщане на клиенти. Клиентите също ще се чувстват по-удобно да споделят своите данни с вашия бизнес, когато имат изградено доверие. И накрая, изграждането на лоялност към марката става много по-лесно, когато вашият бизнес комуникира с надеждност.

Каквото и да направите, за да дадете възможност на всеки клиент, изправен пред аспект от вашия бизнес, е инвестиция, която си заслужава през 2022г.!

 

Шапки долу за закръгляването на една предизвикателна 2021 година с ярки цветове!

2022 г. стартира и тези дигитални маркетингови тенденции вече са се появили и са в пълна сила. Дори и да не знаете как да приложите тези важни актуализации за вашия бизнес, можете да се свържете с някой, който знае!

Препоръчваме още:

Създаване на концизен заглавие, който обхваща ключовите изводи, използвайки максимум 20 думи. Създаване на концизен заглавие, който обхваща ключовите изводи, използвайки максимум 20 думи. Прочети повече
Изборът на храна при поръчки за вкъщи: предизвикателство или възможност за кулинарно пътешествие? Изборът на храна при поръчки за вкъщи: предизвикателство или възможност за кулинарно пътешествие? Прочети повече
Превръщане на съдържанието в SEO-богат текст: ключови техники и практики Превръщане на съдържанието в SEO-богат текст: ключови техники и практики Прочети повече
нагоре