Необходимо е да се подготвим за 2022 г. и всички промени, които идват с нея!
Събрахме дигиталните маркетингови и бизнес тенденции, които вярваме, че са най-важните за малкия и средния бизнес, които да внедрят през 2022 г.
Прочетете и се пригответе да оборудвате бизнеса си!
Тъй като очакванията на потребителите за това колко бързо намират информацията онлайн се покачват, по-голям натиск е върху собствениците на бизнес и техните маркетингови партньори, за да се уверят, че тяхното онлайн присъствие работи. Ето колко важно е оптимизирането на уебсайта ви за мобилни устройства: Ако зареждането на уебсайта на вашия бизнес отнема дори няколко секунди, това е достатъчно време, за да може потребителят да се откаже от взаимодействието с вашия бизнес и да предприеме търсенето или покупката си другаде.
Помислете за последния път, когато сте търсили информация или да направите покупка онлайн. Ако уебсайтът се зарежда твърде бавно или не е удобен за мобилни устройства, има вероятност да сте отскочили и сте започнали да търсите другаде. Подсъзнателно може би дори сте се почувствали подозрителни към уебсайта, тъй като той е имал лошо представяне!
Избягвайте да правите на новите клиенти лошо първо впечатление за вашия бизнес и се уверете, че уебсайтът ви е на ниво!
С удобен за мобилни устройства уебсайт вие давате на бизнеса си най-добрия шанс за реален растеж.
Подобно на това да се уверите, че скоростта на зареждане на вашия уебсайт е светкавична, трябва да се уверите, че всеки аспект от това как потребителят взаимодейства с вашия уебсайт е гладък и ангажиращ.
Оптимизацията за търсачки (SEO) няма да стигне до някакви съществени промени през 2022 г. Има обаче някои нови части, необходими, за да направите вашето SEO най-ефективно. Ако имате оптимизирано онлайн присъствие, от вашия уебсайт, до съдържание, до социални медии, но вашето потребителско изживяване не е безупречно, цялостното ви онлайн присъствие е ударено. Потребителското изживяване може да бъде всичко - от това да имате лесно за навигиране меню на началната страница, да имате лесно достъпна информация за контакт, до гладък и сигурен процес на плащане. Потребителите искат безупречно онлайн изживяване. Така че, след като ви намерят, чрез вашето отлично SEO, не забравяйте да ги поддържате с безпроблемно потребителско изживяване. Не позволявайте цялата упорита работа, която сте свършили по SEO, да отиде на вятъра, защото вашето потребителско изживяване изпуска топката.
Време е да прехвърлите усилията си и да наблюдавате резултатите!
Това не е само за центрове за събития на живо или домакини на уебинари. Един виртуален опит може да бъде всичко, отнасящи се до вашия бизнес модел!
Например: ако управлявате салон за нокти, помислете за добавяне на функция към вашия сайт, където потенциален клиент може да качи снимка на ноктите си и виртуално да пробва различни стилове и цветове на маникюра!
Можете да създадете свой собствен филтър за Instagram и да споделяте всеки път, когато потребител го приложи.
Виртуалните преживявания помагат на клиентите да се чувстват известни, ангажирани, да им харесват да споделят нещо забавно онлайн и да говорят с приятелите си. Чувството, че клиентите са свързани с марките, е огромен фактор при вземането на решения за покупка в наши дни. Виртуалните преживявания са един от начините да посрещнете тази нужда и да дадете на бизнеса си конкурентно предимство. Възможностите са безкрайни и са от изключително значение за напредъкa в дигиталния маркетингов пейзаж през 2022г.
Ако все още не сте оптимизирали онлайн присъствието си за гласово търсене, сега е моментът!
Гласовото търсене непрекъснато нараства като популярност, тъй като ботовете с изкуствен интелект (AI) като Siri, Alexa и Google се превръщат в обичайна технология. Оптимизирането на вашето онлайн съдържание за гласово търсене означава да се уверите, че съдържанието ви може лесно да бъде обхождано по време на гласово търсене. В момента 71% от американците казват, че биха предпочели да използват гласово търсене, отколкото да напишат заявка в лентата за търсене на телефон или десктоп. Този процент само ще нараства, така че се уверете, че вашият бизнес е готов да хване тези потенциални клиенти!
Едно проучване установи, че нещо номер едно, което отблъсква потребителя към бизнеса, е негативното отношение на служителите. С други думи, само лошото обслужване на клиентите е достатъчно, за да загубите клиенти, дори ако всяка друга част от вашия бизнес работи с върхова производителност. Ако вашият бизнес модел включва лични или по телефона взаимодействия между клиенти и вашия персонал във всеки момент от фунията на продажбите, струва си да направите малка проверка на служителите си преди началото на 2022г. и да направите цялостен одит на на клиента опит, който предлага бизнесът Ви. Страхотното обслужване, предоставено от вашите служители, е един от най-добрите начини да изградите доверие с клиентите си. Това доверие може да се изгради по няколко начина. Например, когато сътрудник наистина се грижи и помага на клиент в магазина, или чрез онлайн чат сесия. А и, чрез персонализиране в имейл кампания, където името на клиента е в текста или любимите му предишни покупки са с отстъпка. Доверието е ключово за увеличаване на вероятността за връщане на клиенти. Клиентите също ще се чувстват по-удобно да споделят своите данни с вашия бизнес, когато имат изградено доверие. И накрая, изграждането на лоялност към марката става много по-лесно, когато вашият бизнес комуникира с надеждност.
Каквото и да направите, за да дадете възможност на всеки клиент, изправен пред аспект от вашия бизнес, е инвестиция, която си заслужава през 2022г.!
Шапки долу за закръгляването на една предизвикателна 2021 година с ярки цветове!
2022 г. стартира и тези дигитални маркетингови тенденции вече са се появили и са в пълна сила. Дори и да не знаете как да приложите тези важни актуализации за вашия бизнес, можете да се свържете с някой, който знае!