Как да оптимизирате стратегията си за интелигентни високоговорители и гласово активирани устройства

   Интелигентните високоговорители като Amazon Echo и Google Home променят начина, по който търсим. Към март 2019 г. 26,2% от домовете в САЩ имат някакъв вид гласов асистент, а Amazon е продала 100 милиона устройства Echo.

Интелигентните високоговорители/асистентите стават все по-добри. Google наскоро обяви списък с неща, които Google Home може да направи за вас, включително функцията за местен справочник, която позволява на потребителите да търсят местни магазини и информация.

Alexa на Amazon има повече от 70 000 умения (включително търсене в Yelp и резервиране на пътуване с Uber или Lyft).

Но какво означава всичко това за локалното търсене?

Използваме гласово търсене (методът, който хората използват за комуникация със своите интелигентни високоговорители) на нашите телефони от години. Когато извършвате гласово търсене на телефон, получавате списък с резултати от търсенето. С вашия интелигентен говорител обаче получавате вербален отговор. Това със сигурност ще разтърси света на местния маркетинг за търсене, тъй като интелигентните високоговорители са склонни да избират един правилен отговор за търсенията, вместо да позволяват на търсещия да избира от списък.

Защо използваме интелигентни високоговорители

Нека да разгледаме как хората всъщност използват интелигентни високоговорители.

Ето за какво хората използват гласови команди:

  1. Осъществяване на обаждане

  2. Онлайн търсения

  3. Писане

  4. Навигация по карта

Така че, докато гласовото търсене може да не е локално, ние като потребители го правим такова. Използваме го за търсене на фирми и получаване на упътвания. Всъщност Microsoft съобщи, че 40 процента от гласовите търсения имат местно намерение. Това означава, че вашата локална маркетингова стратегия за търсене се нуждае от солидна основа, за да може дори да започне да бъде оптимизирана за гласово активирани асистенти.

Оптимизиране на вашата маркетингова стратегия за интелигентни високоговорители

И така, как да се оптимизирате за гласови търсения?

Трябва да помислите за начина, по който хората използват гласово търсене.

Ако напиша в търсачката място за пица, просто бих използвал думата „пица“, защото съм мързелив.

Въпреки това, ако го казвам на моя Google Home, ще кажа нещо от рода на „Добре Google, намерете ми близка пицария, която доставя.“

Така че, за да се показвате при тези търсения, ще трябва да намерите ключовите думи, които хората използват, за да търсят вашия бизнес.

Ето няколко начина за намиране на ключови думи:

  1. Ubersuggest – безплатен инструмент, който предлага ключови думи за вас

  2. Попитайте клиентите си как са ви търсили или как биха търсили, ако използват гласово търсене

  3. Google Trends

  4. Google Autocomplete (Отидете в Google, започнете да въвеждате ключовите си думи, вижте опциите, които Google ви дава – това са популярни търсения)

  5. Вижте секцията „Търсене, свързани с...“ в долната част на страницата с резултати от търсенето

Добавете тези дълги ключови думи към вашия уебсайт.

Вашият раздел с често задавани въпроси е чудесно място за това или превърнете тези въпроси/фрази в публикация в блог, ако смятате, че има достатъчно съдържание, за да напишете цяла статия по темата. Това ще ви помогне да се показвате за по-подходящи търсения. Добавете дълги ключовите думи, но не използвайте нито една ключова дума твърде много пъти, защото просто ще звучите повтарящо се. Не използвате тези ключови думи само за SEO цели. Вие ги добавяте към уебсайта си, защото хората всъщност ги търсят. Искате да предоставите ценно съдържание около тези ключови думи, така че потребителите, които намерят вашия уебсайт/социални медии, чрез тези ключови думи, да получат точно това, което търсят.

Използвайте структурирани данни

Знаете, че е изключително важно да имате съдържание на уебсайта си, но това не е единственият фактор, който трябва да имате предвид, когато оптимизирате страницата си. Структурираните данни, известни също като схема, са друг фактор. Това обаче не влияе пряко на класирането ви, но може да ви помогне да се конкурирате с други фирми.

Нека да разберем какво представляват структурираните данни. По същество това са данни за информацията на вашия уебсайт. Тези данни отиват директно в изходния код на вашия уебсайт. Посетителите не могат да видят тези данни, но те могат да помогнат на търсачките да организират съдържанието ви.

И така, може би се чудите как структурираните данни са подходящи за гласовото търсене?

Е, потребителите обикновено търсят часове информация за контакт, адрес, упътвания и т.н., когато използват гласово търсене. Използвайки структурирани данни, можете да гарантирате, че търсачките могат да класифицират тази информация.

Искате ли да тествате структурираните данни на вашия уебсайт?

Можете да използвате този инструмент.

 

Хората не намират сайта ви само, чрез гласово търсене, така че ще трябва да постигнете баланс между показването в гласовите търсения и наличието на полезно съдържание за хората, които посещават сайта ви от компютри или смартфони!

Препоръчваме още:

Какви са видовете електронна търговия Какви са видовете електронна търговия Прочети повече
4 начина как да оценявате вашите продукти, за да се конкурирате онлайн 4 начина как да оценявате вашите продукти, за да се конкурирате онлайн Прочети повече
Кои са главните ползи от облачното съхранение? Кои са главните ползи от облачното съхранение? Прочети повече
нагоре