Маркетингът на съдържание е завладял дигиталния свят, така че е по-трудно да се създаде нещо уникално. Без значение в коя индустрия се занимавате, ще намерите съдържание във всяко кътче на Интернет, така че измислянето на това как да създавате теми в блогове, които да се открояват сред тълпата, може да бъде разочароващо. Колкото и малко вероятно да изглежда, можете да създадете списък с публикации в блога, с които да ви забележат. Необходими са само проучвания и малко ноу-хау, за да започнете.
Дигиталният свят е огромно място и да, може би вашата целева аудитория е прочела публикувана от вас публикацията. Но има и голяма вероятност те да не са и вие можете да я обновите с чисто нов вариант.
Няма нищо лошо в това да вземете тема и да я разширите. Ако можете да поставите ново завъртане на стар фаворит или да добавите повече перспектива към популярна тема за дискусии във вашата индустрия, определено си струва да го опитате. Докато надграждате, вместо да копирате друга публикация в блога, можете да завършите с печеливша част от съдържанието.
Отговаря ли вашата компания отново и отново на едни и същи въпроси? Отговорът на актуалните въпроси на вашите целеви потребители е чудесен начин да ги ангажирате. Разглеждането на често задаваните въпроси е изненадващо лесен начин за създаване на теми в блога. Обръщайки се към нуждите, които аудиторията вече е споделила с вашата компания, вие значително увеличавате шансовете публикацията ви да бъде прочетена.
Друга полза от тази тактика е, че въпросите са склонни да се променят с течение на времето. С други думи, често задаваните въпроси на компанията обикновено се развиват в съответствие с тенденциите. Ако има особен напредък в технологиите или нов начин на правене на неща, които хората в бранша следят, те вероятно ще ви попитат за това. Възползвайте се от това, като създавате блог за вашата индустрия.
Измислянето на теми в блога е често срещан проблем. Просто направете бързо търсене в мрежата на „идеи за публикации в блога“ и вижте какво ще намерите. Длъжни сте да срещнете няколко генератора на идеи, които са предназначени да ви помогнат да намерите заглавия, които ще бъдат привлечени от вашите читатели. Завъртете една от тези програми и може да излезете с някои закачливи заглавия.
Автоматизирани програми могат да ви помогнат да предизвикате творчеството си, но не забравяйте, че те не трябва да бъдат единственият инструмент, на който разчитате, за да създавате теми в блога. Заглавията могат да варират от дълбоки до абсурдни и могат да бъдат твърде небрежни или официални за вашата индустрия. Може да се окажете с някои идеи, просто като направите традиционно търсене в мрежата на идеите за публикации в блога и включите името или някои подробности за вашия бизнес.
Ако все още оставате без идеи, поемете дълбоко въздух и си задайте този въпрос: какво би ме накарало да прочета публикация в блог? Не е необходимо всяка публикация да е умопомрачителна.
В крайна сметка искате вашият блог да бъде място за вашето целево четене и инструмент, който утвърждава вашата компания като лидер на мисли и решаване на проблеми. За да създавате теми в блога, представете си идеалната аудитория и се поставете на тяхно място. Попитайте колеги за идеи. Не се страхувайте да записвате мислите си, докато сте на среща или работите по друг проект. Ако блогването е наука, направите малко експерименти по вашето пътуване към разработване на солидни теми в блога.
Свържете се с нас, за да създадем блога ви!