Причини, заради които да разширите стратегията си за гласово търсене

   Светът на дигиталния маркетинг е изключително конкурентен. Като такъв е важно всеки бизнес да има уникална дигитална стратегия, която да се откроява над конкуренцията. Един уникален начин, е чрез гласово търсене. Гласовите технологии футуристичните възможности са безкрайни. Гласовото търсене е тактика, която в момента е търсена сред потребители, заинтригувани от най-новите устройства за гласова помощ, като Google Home и Amazon's Echo. В резултат на това някои бизнеси разработат стратегии, които включват гласово търсене, за да постигнат и дори да надминат своите цели в областта на дигиталния маркетинг и търсачките.

Създаването на гласова технология започва през 50-те години. Съвсем наскоро Google Labs стартира Google Voice Search предимно като инструмент, позволяващ на потребителя да направи заявка от Google с телефона си. Потребителят ще се обади на телефонния номер на системата на Google Voice Search и ще изчака съобщението „кажете ключовите си думи за търсене“. След това потребителят ще каже ключовите думи. Оттогава други продукти на Google, като Google Mobile App и Google Maps, са разработили технология за разпознаване на реч по различни начини за използване. И през октомври 2012 г. Google пусна приложение за Google Търсене за iOS. Това приложение имаше подобрена функция на Google Voice Search като гласово търсене в Android Jelly Bean от Google. Също така, през последните няколко години, гласовата технология неимоверно е напреднала с най-новите, търсени устройства, включително Google Home и Amazon Echo.

Причините, поради които е необходима стратегия за гласово търсене

Към момента няма толкова много фирми, които разбират важността на гласовите технологии, тъй като те се отнасят до дигиталния маркетинг и маркетинга в търсачките. Тъй като обаче конкурентният пейзаж на дигиталния маркетинг се засилва и призовава за авангардни тактики, бизнесът трябва да се научи как да се възползва от този инструмент, особено преди другите да открият неговия потенциал и условията на играта отново да се изравнят. Възползвайки се от този инструмент, ще дадете на вашия бизнес дълбоко предимство пред вашите конкуренти.

Ето някои от предимствата на гласово търсене, необходимо за марките:

  • Популярност и възприятие на най-модерната технология

С течение на времето популярността на гласовото търсене ще става само по-голяма. Затова SEO оптимизацията ще трябва да се промени. Извеждането на маркетингова стратегия за гласово търсене извън портата, преди тя да бъде нормализирана, ще ви помогне да позиционирате вашата марка по кривата.

  • Промяната на практиките на SEO

Гласовото търсене започна и ще продължи да променя практиките на SEO. Потребителите взаимодействат по различен начин с заявките за търсене, направени гласово, в сравнение с текстовите. Една от причините е, че заявките, използващи гласа, са малко по-дълги от текстовите. Повече гласови фрази от поне три думи могат да се използват с гласови заявки. Също така оптимизацията на търсачките ще бъде повлияна от повишеното значение на местното SEO. Много мобилни потребители на гласови заявки търсят местен бизнес. Потребителите на гласово търсене ще видят само отговора или резултата вместо пълната страница с резултати от търсачката, която е много по-удобна за тях.

  • Насочване на увеличен трафик

Гласовото търсене може да стимулира увеличен трафик. С всички тези по-привлекателни предимства за потребителите на гласово търсене, предприятията, използващи този инструмент, ще спечелят повече уеб трафик, особено когато този инструмент става по-популярен и по-ефективен от традиционните текстови методи за търсене.

  • Смекчаване на конкуренцията

Без технологията за гласово търсене клиентите могат да намерят по-лесно вашите конкуренти. В допълнение към използването на гласово търсене е необходимо да предотвратите възможността да откриете вашата конкуренция. Имайте предвид, че ако вашите конкуренти имат гласов инструмент, а вие нямате, повече клиенти ще имат голям шанс да ги намерят, отколкото да открият вас, особено ако инструментът стане по-ефективен. Освен това с гласовите асистенти е възможно потенциалните клиенти, използващи гласова технология, да бъдат изпращани директно до вашите конкуренти вместо до вас.

  • Подобряване на клиентския опит

Потребителският опит може да се подобри със стратегия за гласово търсене. Правилното използване на гласовото търсене може да помогне за насърчаване на отношенията с клиентите и изграждане на лоялност към марката. Когато създавате оптимизирано и уникално изживяване за клиентите си, те са по-склонни да търсят продуктите и услугите, които се нуждаят от тях. С Google Assistant и Alexa, които имат способността да различават гласовете, те могат да определят ценна информация за потребителите, което може да доведе до повече персонализация на съдържанието и съобщенията за тях. Клиентите ще могат по-бързо и удобно да намерят това, което искат и се нуждаят, когато посетят отново вашия бизнес. Това ще помогне за установяването на по-силна връзка на доверие и лоялност между вашия бизнес и потребителя. Те ще разпространят мнението на другите за надеждността и професионализма на вашия бизнес и удобството на технологията за гласово търсене. Гласовите взаимодействия обикновено са по-лесни и по-ефективни от текстовите.

Гласовото търсене е авангардна тактика за дигитален маркетинг, от която бизнесът трябва да се възползва за своята дигитална стратегия. Правейки това, вие не само ще бъдете в състояние да се възползвате от конкуренцията си, но и ще можете да предоставите на аудиторията си опростен процес на търсене, което прави маркетинговия процес много по-удобен.

Свържете се с нас, ако имате нужда от разяснения!

Препоръчваме още:

Как да увеличите трафика към уебсайта ви? Как да увеличите трафика към уебсайта ви? Прочети повече
Играй и спечели Играй и спечели Прочети повече
8 Стратегии за дигитален маркетинг, които да ви изведат пред конкуренцията! 8 Стратегии за дигитален маркетинг, които да ви изведат пред конкуренцията! Прочети повече
нагоре