5 стратегии за писане на съдържание, които ще ви помогнат да достигнете до аудиторията си

   В тази статия ще разгледаме пет стратегии за писане на съдържание, за да ви помогнем да достигнете до целевата си аудитория в множество канали за дигитален маркетинг. Затова, моля, продължете да четете, за да извлечете максимума от упоритата си работа и да гарантирате, че усилията ви водят до добри потенциални клиенти и положителна възвръщаемост на инвестициите!

  • Поставете съдържанието на вашия уебсайт

Препоръчваме ви да настроите съдържание на уебсайта си, ако искате да привлечете потенциални клиенти. И когато говорим за гейтинг съдържание, ние имаме впредвид електронни книги и уебинари. В зависимост от качеството и стойността на определени подкасти и инфографики, може да искате да ги включите.

Преди да можете да отворите съдържанието си на уебсайта си, трябва да създадете раздел за ресурси, които вашите потенциални и съществуващи клиенти могат да намерят лесно. След като направите това, трябва да създадете органични целеви страници, като следвате стандартните най-добри практики за всеки актив със съдържание, който искате да отворите. Това означава използване на изявен призив за действие (CTA), ограничени полета и поставяне на формуляра над видимата на екрана част, за да осигурите повече реализации.

В допълнение към създаването на раздел, посветен на съхраняването на вашите ресурси за съдържание, трябва да включите и затворени формуляри за достъп до вашето съдържание в целия уебсайт.

  • Споделете вашето съдържание в социалните мрежи

Много потребители и бизнеси се обръщат към социалните медии, за да проучат потенциални покупки. Това е чудесно място за публикуване и популяризиране на вашето съдържание. Трикът за успех с маркетинга на съдържание в социалните медии е да придобиете кристално ясно разбиране за вашата целева аудитория. Чрез адаптиране на съдържание за тези сегменти, маркетолозите са в състояние да осигурят правилното лидерство в мисленето и ориентирани към продукта материали с примамливи съобщения, за да образоват потенциалните и съществуващи клиенти и да ги подготвят да вземат по-информирани решения за покупка.

Много организации ограничават социалното си споделяне до блогове. Въпреки че тези статии определено са важен компонент на всяка стратегия за съдържание, те са само една част от пъзела. Трябва също така да създавате платени и органични кампании в социалните медии, които трябва да се свързват към затворени целеви страници, за да стимулирате допълнително вашите инициативи за генериране на търсене. По този начин можете да увеличите списъка си с контакти и използвайте сегментиране, за да групирате тези потребители в съответните автоматизирани имейл кампании за по-нататъшно ангажиране в бъдеще.

За да направите крачка напред, можете да се свържете с лидери във вашата индустрия, за да видите дали те биха искали да споделят вашето съдържание в профилите си в социалните медии. Можете да ги стимулирате да го направят, като им предложите да поставят връзки към конкретни страници на уебсайта си във вашето съдържание, преди да го изпратите. Това създава взаимноизгодно споразумение, което също така отваря възможност за повече партньорства в бъдеще.

  • Включете съдържанието си във вашите автоматизирани имейл кампании

След като хванете водещата позиция, трябва да продължите да насочвате потенциалните клиенти през завладяващо потребителско пътешествие. Един от най-добрите начини да постигнете това, е чрез развитие на автоматизирани кампании на имейли, които предоставят полезно съдържание на целевата аудитория. Тези потенциални клиенти вече са проявили истински интерес към това, което имате да кажете и предложите, така че е важно да направите всичко възможно, за да се възползвате от тези възможности, след като те са във вашата база данни.

В този момент повечето от вашите потенциални клиенти тепърва навлизат във вашата фуния за продажби, така че трябва да предоставяте най-полезно съдържание, което ги кара да се интересуват и вълнуват от вашите продукти и услуги. Тези комуникации също проправят пътя за вас да събирате прозрения, които ще ви помогнат да персонализирате допълнително маркетинговите си усилия, докато контактите ви напредват през фунията на продажбите.

Не трябва да спирате да изпращате съобщения до съществуващи възможни клиенти (освен ако не се откажат от получаване на съобщенията). След като изчерпят една автоматизирана програма за електронна поща, трябва да ги въведете в свързана кампания , като това има смисъл за техните болезнени точки, предизвикателства и интереси. Това ще ви е от ползва, когато аудиторията ви взема окончателно решение за покупка.

  • Популяризирайте вашето съдържание, чрез синдикация на съдържание

Синдикацията на съдържание е практиката за популяризиране на вашето съдържание, чрез доставчици на трети страни, които поставят вашето съдържание на свързани уебсайтове, за да разширят обхвата ви. Това може да бъде особено полезно за организации, които не се класират добре за SEO или които просто не произвеждат съдържание достатъчно редовно. В зависимост от вашия бюджет и разбиране на вашите целеви аудитории, това е по избор.

Когато е направено правилно, синдикацията на съдържание може значително да увеличи изтеглянията на съдържание и общите показвания на страници. Въпреки това, той също може да изяде бюджета ви, така че искате да сте сигурни, че имате пълна видимост върху усилията си преди да се ангажирате с тази тактика. В противен случай вашият партньор за синдикация на съдържание може да рекламира грешни активи на грешен уебсайт с малка възвръщаемост на вашата инвестиция и вие няма да можете да реагирате, защото няма да знаете, че има проблем.

Друго притеснение е, че уеб страницата, която хоства вашето споделено съдържание, всъщност ще изпревари статията или актива на вашия уебсайт. Така че, когато предавате съдържание на доставчици на синдикации, уверете се, че те винаги добавят маркер rel=canonical, насочващ към оригиналното съдържание на вашия уебсайт.

  • Насърчете вашия екип по продажбите да споделя вашето съдържание с потенциални клиенти

Професионалистите по продажбите обичат страхотно съдържание, защото то им помага да започнат нови дискусии и също така подсилва ключовите елементи в тях. Трябва да имате ясно разбиране за основните потребности и интереси на вашия клиент, което ще ви помогне да се информирате за вашите теми и цялостната ви стратегия за съдържание.

След като създадете съдържанието, трябва да се уверите, че вашият търговски екип знае, че е написано, как и с кого да говорите за него. Най-добрият сценарий е да се използва някакъв вид споделено хранилище за съдържание, до което отделите за продажби могат да имат достъп, когато трябва да споделят съдържание с потенциални и съществуващи клиенти. Има много страхотни и достъпни инструменти, но дори и Google Sheet ще работи, особено за малки екипи, които работят в тясно сътрудничество.

Ще искате да сте сигурни, че вашият процес включва тези основни компоненти:

  1. Заглавие

  2. Резюме

  3. Етап на фуния

  4. Ключови думи

  5. Категория на съдържанието

  6. Връзки (PDF или URL адреси)

Тези шест елемента трябва да са повече от достатъчни, за да може вашият търговски екип да проведе информирани разговори с потенциалните клиенти. И за да сте напълно сигурни, че всички знаят кога е пуснато ново съдържание, вашият екип по съдържание трябва да се присъедини към маркетингови срещи, за да прегледа бързо новото съдържание и как то може да се използва през целия цикъл на продажби.

 

Ако искате да научите повече за това как да подобрите ефективността и да постигнете по-добри резултати със съдържанието си, се свържете с нас!

Препоръчваме още:

Shopify SEO - Как да оптимизираме вашия сайт Shopify за Google ? Shopify SEO - Как да оптимизираме вашия сайт Shopify за Google ? Прочети повече
Разликата между ICO и STO Разликата между ICO и STO Прочети повече
Ефективни умения, които трябва да имате, за да бъдете страхотен QA! Ефективни умения, които трябва да имате, за да бъдете страхотен QA! Прочети повече
нагоре