Най-добрите платформи за автоматизация на маркетинга

   Платформата за автоматизация на маркетинга е инструмент, който позволява на бизнеса да изпълнява автоматично свързаните с маркетинга задачи. От маркетинга по имейл до социалните медии и от chatbots до анализа, платформите за автоматизация на маркетинга са от съществено значение за генерирането на потенциални клиенти.

Днес всеки бизнес трябва да има дигитално присъствие. Платформите за автоматизация на маркетинга се считат за добро решение за основните маркетингови нужди на много бизнеси.

Маркетинговите отдели използват платформите и за премахване на повтарящи се задачи и повишаване на цялостната им маркетингова ефективност. Много пъти бизнесът използва множество инструменти за автоматизация на маркетинга, наричани обикновено маркетингови технологии. Тези платформи за автоматизация на маркетинга генерират продажби, чрез имейл маркетинг , SMS и чат ботове, намерени в социалните медии или уеб сайтове. Инструментите за автоматизация на маркетинга разпространяват обхвата на различни маркетингови кампании, за да създадат входящ маркетинг.

Софтуерът за автоматизация на маркетинга създава онлайн елемента на маркетингова кампания, който включва анализ на данни. Той също така създава по-кратко персонализирано съдържание за индивидуални клиенти.

Кои са основните характеристики на платформата за автоматизация на маркетинга?

Основните характеристики за автоматизацията на маркетинга включват:

  • Базиран на акаунт маркетинг

  • CRM анализ

  • Управление на кампанията

  • Входящ маркетинг

  • Маркетингова възвръщаемост на инвестициите

  • Насочване и сегментиране

  • Имейл маркетинг

  • Проследяване на имейли за продажби

Ползите от използването на маркетингова автоматизация

Като начало платформите за автоматизация на маркетинга могат да помогнат както на B2B, така и на B2C компании.

Според венчър пристанището , ето някои от предимствата, които могат да ви дадат:

  • Насочвате потенциалните клиенти през множество канали

  • Повишавате стойността на клиентите, чрез продажби и кръстосани продажби

  • Спестявате време за управление на кампаниите си в социалните медии

  • Планирате публикации и кампании

  • Намалявате времето, необходимо за създаване на кампании

  • Пренастройвате съществуващото съдържание, за да подхранвате потенциални клиенти

  • Награждате най-лоялните си клиенти с програма за препоръчване

  • Автоматично проследявате потенциални клиенти

  • По-малко повторения, повече креативност

Вече знаете какво е автоматизация на маркетинга и какви са ползите от него.

Ето най-забележителните платформи, които да използвате:

  • Активна кампания

Активната кампания дава възможност за бизнеса да бъде систематизиран. Този инструмент е достъпен и е на разумни цени. Ценообразуването "Lite" започва от $ 9 и има още 3 планове за избор, включително Enterprise. Ценообразуването няма задължителни пакети за обучение или скрити разходи. Той предлага месечен абонамент.

Active Campaign пусна наскоро нова функция, наречена съобщения на сайта. Активната кампания обаче има много повече функции от съобщенията , включително имейл маркетинг, автоматизация на маркетинга и машинно обучение.

Нещо повече, визуалните кампании на Active Campaign са много лесни за ползване и всеки нов потребител на инструмента може лесно да се справи с него. И за тези, които се нуждаят от допълнителна помощ, платформата предлага много възможности за обучение. На техния уебсайт можете да намерите индивидуални възможности за обучение. В САЩ дори има възможност за лично присъствие за района на Чикаго. Освен това можете да намерите десетки уеб семинари и упътващи видеоклипове.

Не на последно място, платформата е известна със своята бърза и наистина полезна поддръжка на клиенти.

  • Hubspot

Hubspot е най-популярната платформа за автоматизация на маркетинга.

Платформата предоставя безплатна версия на техния софтуер без функциите за автоматизация на маркетинга. Платформата ви позволява да автоматизирате вашите имейл кампании, без да се налага да докосвате един ред код. Автоматизацията ще ви спести много време, за да можете да се съсредоточите върху други неща. Можете също така да избирате от десетки действия и условия, за да можете да изпращате имейлите си до правилните клиенти в точното време.

Всеки работен процес, който изграждате, може да има свой собствен KPI. Следователно можете да знаете дали имейлите ви работят. Hubspot ви позволява да създавате сложни, целенасочени работни потоци и ви предоставя всеки контакт във вашата база данни. Визуалният редактор в Hubspot улеснява създаването на работни потоци в реално време , от прости до по-сложни последващи кампании. Можете да използвате усъвършенстваната логика за сегментиране, за да разберете точно кой е маркиран към вашия работен процес и кога са маркирани.

След това можете да персонализирате имейлите си за всеки получател, като използвате конкретни подробности от вашия CRM. Но Hubspot прави нещо повече от автоматизация на имейлите. Платформата използва работни потоци за настройване на уеб куки , завърта до продажби и може лесно да управлява вашите данни. Освен това той актуализира свойства, копира стойности и т.н., а също така задейства вътрешни известия за вас и вашия екип.

  • Ontraport

Ontraport създава цялостна интегрирана кампания. С Ontraport можете да преведете вашите потенциални клиенти през потребителско пътуване заедно с вашата марка. Маркетинговата платформа може да насочва вашите контакти според техните предпочитания и поведение. Освен това ви спестява време от ежедневните маркетингови задачи и проследяването на клиентите.

Това се прави, чрез автоматизиране на маркетинговото им пътуване и гарантиране, че всички ваши клиенти получават правилното съобщение, което е предназначено за тях. Ontraport ви помага да автоматизирате всяка част от жизнения цикъл на вашия клиент.

Този инструмент има предварително изграден шаблон, който може да се използва за създаване на кампании. Инструментът интегрира имейл съобщения, вътрешни задачи, SMS текстове, целеви страници, цифрови реклами и формуляри за регистрация. Тези интеграции ще ви помогнат да създадете ефективни автоматизирани фунии за маркетинг.

  • Sendiblue

Sendinblue е чудесен инструмент за много различни професионалисти. Агенциите, предприятията, магазините за електронна търговия, стартиращите фирми и търговците могат да се възползват много от функциите и гъвкавостта на инструмента.

Sendinblue е маркетингова платформа "всичко в едно". Този инструмент ви позволява да управлявате транзакционни имейли, както и SMS кампании и известия без допълнителни разходи. Sendiblue е известен и със своята експертна грижа за клиентите. Екипът му винаги е на разположение за осигуряване на най-добрата поддръжка, ако се сблъскате с някакви проблеми. Можете да поискате помощ по чат, телефон или имейл. Основните характеристики на този инструмент са имейл маркетинг, SMS маркетинг, чат, CRM, имейл за транзакции и сегментиране.

И както Sendinblue заявява на своя сайт: „Sendinblue е до 4 пъти по-евтина алтернатива на Mailchimp“.

Пробвали ли сте някоя от тези платформи? Ще се радваме да знаем какво мислите за тях!

За полезна информация, разгледайте статиите в нашия блог!

Препоръчваме още:

Как да инвестирате в Blockchain технология? Как да инвестирате в Blockchain технология? Прочети повече
Как да отговорим на отрицателни онлайн отзиви? Как да отговорим на отрицателни онлайн отзиви? Прочети повече
Играй и спечели Играй и спечели Прочети повече
нагоре